Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Peugeot 3008 Hybrid4

Prvi dizelski hibrid na svijetu tjera 200 konja

peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/10
17.09.2012.
u 12:40

Model s dva motora košta 277.700 kuna, dok klasično izdanje starta na 139.900 kuna

U odnosu na klasičnu 3008-icu s dizelskim agregatom, 3008 HYbrid4 manje troši, može se zadovoljiti i samo sa strujom, a ima i pogon na sva četiri kotača. Peugeot je 3008 HYbrid4 predstavio kao prvi dizelski hibrid na svijetu, a kombinacija dizelskog i elektromotora rezultira prosječnom potrošnjom od 4 l/100 km u teoriji, odnosno 6 l/100 km u praksi. Dizelski 2,0 HDi stroj od 163 KS pokreće prednju osovinu, dok stražnju okreće elektromotor sa 37 konja. Tako ovaj hibridni pogon nudi maksimalnih 200 KS. Hibrid paralelnog tipa arhitekture snagu na podlogu prenosi putem pilotiranog 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a serijski mu je ugrađen i Stop&Start sustav.

Vozač može birati između četiri načina rada: automatskog, putem elektromotora, sportskog sa svih 200 konja u akciji, te sa sva četiri pogonska kotača. Uz osjećaj posebnosti i prestiža, 3008 HYbrid4 nudi ugodnu vožnju u dotjeranijem i bogatije opremljenom interijeru. Serijski donosi sve elektronske sustave pomoći vozaču, aut. klimu, radio CD MP3, 6 zračnih jastuka, 3D navigaciju, parkirne senzore, sustav Head-up...

Tradicionalni brojač okretaja zamijenjen je pokazivačem snage koji pokazuje koliko je energije na raspolaganju i kako se ona trenutno koristi. Ova \'igračka\' zanimat će prije svega ljubitelje modernih tehnologija koji su za paralelni hibridni pogon, dotjeraniji dizajn i bolju opremu spremni dati 277.700 kuna. Klasična 3008-ica starta na 139.900 kuna.

Ključne riječi

Komentara 4

Avatar rimaz
rimaz
14:12 17.09.2012.

Pre, pre, pre skupo. Ne znam tko će vidjeti ekonomsku računicu.

OB
-obrisani-
16:56 17.09.2012.

za 277.700 kupiš dva . dodaš još malo . Jedan za rezervu Ovaj drugi može i bez točkova onda bi se uklopila cena u kunu

FP
Fair Play
10:41 18.09.2012.

Nije li isti sustav već napravljen u citroenu DS5? prije dvije godine?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije