Profesor informatike iz Varaždina preradio je BMW peticu u električni auto
Lisičak je 9 od 16 modula iz Tesle Model S 85 kapaciteta 47 kWh ugradio u svoj BMW, a domet s jednim punjenjem na otvorenoj cesti mu je 220 km. U preradu je uložio 20.000 eura i oko 1000 sati rada
Komentari 23
A, kak ide postupak registracija u tom slucaju? Hoce li ga traziti homologaciju i placanje tko zna kakvih sve nameta?
20 soma eura i da moze proc 220 km....jako lose
U staru kantu bez vrijednosti uložiti 20.000 eura opreme i preko 10.000 eura u vrijednosti svog rada (1.000 sati) da bi auto vrijedilo 1.000-2.000 dometa do lokalnog supermarketa. Skraćeno bačeno 30.000 eura a za koji novac se mogao kupiti potpuno novi električni auto čak i više klase (kad se dijele poticaji)
BMW u električni auto.. .Gdje sam to već čuo? Nemojte pomoći sjetiti ću se.
Katastrofa po pitanju isplativosti
A jel mu auto prosao sertifikaciju prije nego je sa njim izasao na ulicu?
Ako neko na svijetu bude prvi preradio Ferari na struju ,to će biti kod nas ! Pa da vidiš kad krene prodaja tihog Ferrarija !
Za 13000 eura mogao je uvesti gotovi rabljeni električni automobil Nissan Leaf 2017 ili 2018 godinu sa nekih 48000km prijeđenih i neznatno degradiranom baterijom kapaciteta od 30 KWh kojom se može bez problema prijeći oko 200 km i uz to vozilo je još pod garancijom i ima bolju opremu, uz to puno udobniji. Ne vidim tu računicu , ima prastari auto koji može prevaliti oko 220 km a u preradu je uložio 20000 eura. Novi Nissan Leaf u usporedbi sa starim koji je dostupan u dvije inačice LEAF 40 kWh baterijom dometa je do 390 km a Nissan LEAF e+ 62 kWh dometa do 528km. Domet do 200 km je solidan za drugi auto u obitelji tj. za one koji imaju dvorište ili garažu za kućno punjenje, jer brzo punjenje više degradira kapacitet baterije. Kod kupnje rabljenog električnog gleda se stanje baterije koliko je degradirana, jer automobili sa više kilometara mogu imati bateriju u boljem stanju ako je pravilno punjena. Uz to po noćnoj tarifi trošak je oko 17 kn za 200km, idealno za kratke relacije, gradska vožnja, ne postoji hladan start motora, problemi s DPF filterom, izmjena remenja, filtera ,ulja, razvodnog lanca, pumpe, kvarovi mjenjača, spojke, zamašnjaka, sustava za ubrizgavanje, turbine, paljenje itd. Disk pločice traju preko 120000 km uz regenerativno kočenje, nema spojke i mjenjača brzina. Kada idete na servis s rabljenim električnim autom u većini slučajeva, provjera stanja baterije, antifriz , tekućina za kočnice i filter kabine. Jeftinija registracija kao i uvoz rabljenog.
Najveci problem sa elektricnim autima je sto im baterije nisu dizajnirane za ekoloski frendly , sigurnu i jeftinu reciklazu. Kad pocne masovno bacanje baterija u smece, hrvatska ce opet postat EU deponija izuzetno otrovnih baterija. A, ekonomicnost da i ne spominjem, satima cekas da se napuni, a vozis sa jednim punjenjem manje od 500 km, pa ti sa elektricnim autom kreni na neki duzi put ako imas muda i vremena na pretek.
Uključi USB i puni ga na solarnu energiju (bežično). Panel mu je u gepeku.
Tak je i Rimac počeo, sam kaj je on tateka mal koji zna se....
Bravo, novi Rimac... s tim da je ovaj čak i pismen...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ekonomski gledano...bolje prešutjeti.