Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Prilagodljivost i udobnost najveći su mu aduti, potentan dizelaš je bonus

Testni primjerak pokreće uglađen dizelski agregat sa 177 KS i 400 Nm. Žustar je već od nižih okretaja, te ga smatramo i više nego dobrim izborom za 450 cm dug i 1540 kg težak auto
21. lipnja 2019. u 09:12 0 komentara 718 prikaza
Citroën C5 Aircross
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/8

Francuski SUV Citroën C5 Aircross na tržištu se ukazao nakon što je s njega nestao C5. Moderan SUV tako je, uvjetno rečeno, zamijenio limuzinu. Logičan potez, jer interes za SUV-ovima i dalje nezaustavljivo raste. Ljudima se sviđa njihov robustan nastup i povišen položaj sjedenja, a ponudom prostora tek malo kaskaju za nekad također popularnim, a danas zamrlim jednovolumenima.

Promet Hoće li pomoći? Od 2020. godine svi novi auti u EU morat će imati ovaj sustav

U Citroënovu modelu C5 Aircross prostora na širokim i atraktivno dizajniranim prednjim sjedalima ima dovoljno, bez obzira na gabarite putnika. Straga će za troje odraslih biti malo skućeno, pogotovo ako je stražnja klupa gurnuta skroz prema naprijed. Naime, specifičnost je ovog modela klizna stražnja klupa, zahvaljujući kojoj je po zapremnini prtljažnika C5 Aircross među vodećima u klasi. Ovisno o položaju stražnje klupe, prtljažnik prima 580 do 720 litara, osnosno 1630 l s preklopljenim naslonima. Testni primjerak opremljen je najbogatijim paketom opreme Shine.

Citroën C5 Aircross
1 / 8
Citroën C5 Aircross

Uz još neke doplate (kožom presvučena sjedala, panoramski krov s električnim sjenilom...) dojam luksuza u kabini je potpun, a podupire ga i udobnost po kojoj je Citroën već jako dobro poznat. Uz toliko stakla, kabina djeluje prozračno, svijetlo. Vožnja je ugodna, neravnine na cesti ne uspijevaju putnicima narušiti užitak vožnje, C5 Aircross naginje se tek neznatno. Buka s ceste u kabinu jedva da dopire, jednako kao i ona motora.

Utrka legendi bivše Jugoslavije Fićo, buba, yugo... Utrka legendi bivše Jugoslavije - možete li pogoditi tko je pobijedio?

Testni primjerak pokreće uglađen dizelski agregat sa 177 KS i 400 Nm. Žustar je već od nižih okretaja, te ga smatramo i više nego dobrim izborom za 450 cm dug i 1540 kg težak auto. Potentan je dizelaš ovdje uparen s jako dobrim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a stupnjeve prijenosa vozač može mijenjati i na polugicama iza volana. Vozačevo okruženje ergonomski je osmišljeno, sve su komande lako dostupne i logične. Digitalna instrumentna ploča pregledna je i moderna, 8-inčni centralni zaslon reagira na dodir. Snažan motor, automatski mjenjač i bogata oprema rezultirali su cijenom od 321.004 kn. C5 Aircross stoji od 179.900 kn.

VIDEO Ovo je top 5 najprodavanijih novih automobila u Hrvatskoj:

Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.