Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Prije ljeta redizajnirana kabrioletska i coupe izvedba E-klase

Top verzija je Mercedes-AMG E 53 4MATIC nudi 435 KS i 520 Nm okretnog momenta
04. lipnja 2020. u 11:00 0 komentara 531 prikaza
Pogledajte galeriju 1/4


Mercedes je u ožujku predstavio redizajniranu limuzinsku i karavansku E-klasu, a sada je digitalnim putem predstavio i kabrioletsku i coupe verziju. Kao i kod limuzine i karavana vizualne promjene su na prednjem dijelu u vidu drukčijih svjetala (serijski dolaze LED diode), maske i odbojnika, a na stražnjem dijelu, koji je kod kupea i cabria mnogo atraktivniji, također je redizajniran svjetlosni potpis.

Kako to kod facelift modela obično biva, novodizajnirani su naplaci i u ponudi su nove boje karoserije (Patagonia crvena, Mojave i Cirrus srebrna i Graphite siva).U unutrašnjosti je najveća promjena novi upravljač, dok je instrumentna ploča već dobro poznata -potpuno digitalizirana. MBUX multimedijski sustav je, dakako, posljednje generacije što znači da nudi široku mogućnost govornih naredbi te dva velika ekrana visoke rezolucije.Materijali su poboljšani, kao i sigurnosni elementi te sustavi pomoći vozaču.


Bogata je i ponuda motora. Benzinski kreću od E 200 sa 197 KS i 320 Nm okretnog momenta, dok E300 nudi 258 KS i 370 Nm, dok E 450 4MATIC s 367 KS i 500 Nm pokreće 3-litreni 6-cilindarski motor s blagim hibridnim sustavom.Dvije dizelske opcije su  E 220 d sa 194 KS i 400 Nm okretnog momenta, te  trolitreni 6-cilindarski E 400 d sa 340 KS i čak 700 Nm okretnog momenta.

Top verzija je Mercedes-AMG E 53 4MATIC s trolitrenim šestcilindarskim i 48V blagom hibridnom tehnologijom, a ukupno nudi 435 KS i 520 Nm okretnog momenta. Uz vozački paket do stotke ubrzava za 4,4 sekunde, a najveća brzina je 270 km/h

KORONAVIRUS
Što kažu rezultati serološkog testiranja? Lauc: Moguće da je već 100.000 Hrvata zaraženo!
Huawei Watch GT 2e
PROMO
Pametni satovi – Kako do manje stresa i zdravijeg života?
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.