Naslovnica Auti Automobili

Povišenom gradskom automobilu dinamika nije strana

Startan je već od nižih okretaja, pa isprobani i20 Active ubrzava žustro, u vožnji je stabilan i ugodan
27. srpnja 2019. u 00:15 2 komentara 555 prikaza
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Povišeni gradski automobil ili manji SUV? I jedno i drugo. Hyundai je svoj gradski model i20 obogatio krovnim nosačima, zaštitnom plastikom oko blatobrana, zaštitom podvozja, 20 milimetara većim odstojanjem od tla. Robusnija inačica Hyundaija i20 u nazivu je dobila dodatak Active, a da je zaista aktivan uvjerili smo se tijekom testa, isprobavši primjerak pogonjen živahnim 1,0-litrenim TGDI agregatom sa 101 konjskom snagom.

Hyundai Startan Povišenom gradskom automobilu dinamika nije strana

Iako brojčano mala ergela, u kompaktnoj se karoseriji 1160 kg teškog vozila pokazala i više nego agilnom. Startan je već od nižih okretaja, pa isprobani i20 Active ubrzava žustro, u vožnji je stabilan i ugodan. Ovjes je nešto tvrđe podešen - kako bi pružio bolje vozne osobine - no udobnost time nije narušena. Jednolitreni turbobenzinac stiže uz precizan 5-stupanjski ručni mjenjač, dobro proračunatih prijenosnih omjera. Prosječna potrošnja, prema tvorničkim podacima, iznosi 4,5 l/100 km, a mi smo tijekom testa trošili litru i pol više. Prostora u kabini ima u skladu sa segmentom kojem automobil dug 406,5 centimetara pripada - na prednjim sjedalima komfor je primjeren, straga mjesta ima dovoljno za dvije odrasle osobe ili troje ako su u kombinaciji i djeca.

Hyundai Kona Ekopoticaij Sufinanciranje pravi hit: Električni bicikli i Hyundai Kona EV najtraženiji

Prtljažnik je zapremnine i više nego pristojnih 326 litara. Kvaliteta materijala varira - ima tvrde plastike, ali i mekših, gumiranih dijelova. Hyundai i20 Active solidno je opremljen već od početne razine, a isprobana Premium Navi izvedba obuhvatila je, primjerice, i sustav pomoći pri kretanju uzbrdo, klima-uređaj, navigacijski i audio radio uređaj s integriranim 7-inčnim LCD ekranom u boji osjetljivim na dodir, komande radiouređaja na upravljaču, putno računalo, tempomat s ograničenjem brzine, Bluetooth s prepoznavanjem glasa, el. podizanje stakala, el. podešavanje i grijanje retrovizora, grijano stražnje staklo, LED dnevna svjetla, maglenke, prikaz stražnje kamere sa smjernicama za pomoć pri parkiranju. Isprobani primjerak do registracije stoji 125.560 kuna.

VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka
  • Avatar Hazl113
    Hazl113:

    Imao sam ga prilike voziti testno i ne znam zašto sakrivate podatak o buci motora u kabini sa tim turbo motorom. Da, solidno povuče, ali buka na autocesti kod brzine od 130km/h nije mala. Može se pročat sa suvozačem, ali ... prikaži još! malo glasnije. Unutrašnjost je jako lijepa, napred ima mjesta za dvometraše tako da je najbitnija zamjeraka buka motora. Pored toga mislim da je malo preskup prema svojem bratu i20. Tih 20mm što ne višlji ne vrijedi 12-15.000kn razlike.

  • zagi101:

    sad kad sam pročitao ovo o buci odustadoh od kupnje