Potencijalni problemi autoindustrije: Ima li dovoljno rijetkih metala za baterije električnih auta?
Već do 2035., za kada je planirana obustava proizvodnje automobila s motorima na unustrašnje izgaranje, na cestama će od ukupnog broja vozila biti barem polovica električnih
Komentari 3
PV
Silicija ima dovoljno za zapadnu Europu, ostatak svijeta će ići pješobusom ili u najboljem slučaju biciklinom.
MO
Ako baterija može nadživjeti auto zašto onda garancija na bateriju.u biti tko želi kupiti rabljeni auto kome izašla garancija na bateriju?
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Energetska gustoća baterija spram fosilnih goriva je mizerna, 50 kg baterije za 50 km dometa dok s 50 kg dizela imate domet 1000 km. Potrebna je znanstveno tehnološka revolucija na polju baterija da električni auto na baterije može parirati SUS motorima, tek kada s 50 kg baterije budu el. vozila imala domet 1000 km a punjenje istih max. 10 min s cjenom indentičnom konvecionalnom pogonjenom automobilu onda možemo govoriti o smrti klasično pogonjenim automobilima. Nažalost zeleni guraju samo aute na baterije iako postoje i neka mnogo bolja "zelena" rešenja.