Pogledajte što se radi s isluženim baterijama iz električnih automobila
Baterije drugog životnog vijeka mogu se koristiti za pogon mopeda. Dobre su i za transport farmaceutskih proizvoda, poput cjepiva, za koje se mora osigurati stalna i precizno kontrolirana temperatura
Komentari 9
Ako neko misli da će baterijama i električnim autima jako pasti cijena, grdo se vara. Trenutno je Litij tražena roba, ali ga nema previše. Što ga ima manje, cijena će mu rasti. To nema veze sa većom serijskom proizvodnjom. Svim drugim dijelovima cijena može ići dole, ali ne previše. Kada dođe vrijeme za promjenu baterija, a dolazi puno brže nego deklariranih 800 punjenja, auti ce se bacat, jer će promjena biti neisplativa. I tu nije priči kraj. Za preći 500km treba stalno kontrolirat potrošnju. Zaboravite vožnju po autocesti sa 130km/h. Čim se upale svjetla, mada su LED, eto ti 15% manji doseg. A sada za finale. Po zimi kada treba grijanje, ti se km još dodatno smanjuju za 30%. I onda kada se doda vožnja po zimi i noći, dolazimo do skoro 50% manjeg dosega. Zato je definitivno Hibrid daleko najbolje rješenje. Time se izbjegavaju veliki izdaci za infrastrukturu i ponajviše ekološko zbrinjavanje. A ove gluposti o sekundarnoj iskoristivosti baterija neću pisat.
Ništa ne može nestati bez traga i nema izvora energije koja neće izazvati zagađenje u okolini samo je pitanje gdje i koliko. Postoji li studija o tome koliko baterija će biti otpad i u kojem vremenu zatim koliko košta zbrinjavanje baterija i da li je uopće moguće reciklirati bez štete za okoliš i koja je cijena istog. Čini se daa opet jurimo u nešto primamljivo dok ujedno nemamo potpuna saznanja o posljedicama.
Treba biti zaista ograničen za povjerovati kako je ovim načinom recikliranja rješen problem zbrinjavanja opasnih baterija iz milijardi vozila koji će se desiti u doglednoj budućnosti.
Kad mediji nešto hvale i guraju, onda je sumnjivo koliko to valja
Hajde recite - koliko traju.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Par godina i baterije gotove? I onda te baterije ponovno u upotrebu? Što neće sve izmisliti samo da ne priznaju da su sadašnje baterije i tehnologija za onu stvar.... Ajde priznajte da je reciklaža baterija veliki problem.