Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 75
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PREMIJERA

Pogledajte što će sve Toyota premijerno ugrađivati u novu Corollu Cross

Foto: Toyota
1/10
03.12.2021.
u 12:11

Novi kompaktni crossover na hrvatskom se tržištu očekuje tijekom jeseni 2022. Donosi 5. generaciju hibridnog pogonskog sklopa s automatskim punjenjem te pogon na prednje kotače ili pametan 4x4 pogon

Toyota je diljem svijeta već prodala oko 20 milijuna elektrificiranih vozila. Njezini su hibridi pioniri ove tehnologije, a najnoviji, pokazani na ovogodišnjem Kenshiki forumu, imaju najnapredniju, 5. generaciju hibridnog sustava. Premijeru je tako doživjela Corolla Cross, potpuno nova karoserijska izvedba koja ulazi u najkonkurentniji C-SUV segment kako bi u Toyotinoj gami premostila jaz između kupeovski oblikovanog crossovera C-HR i robusnijeg SUV-a RAV4. 
Oslanjajući se na Toyotinu filozofiju TNGA (Toyota Global New Architecture), Corolla Cross se ponosi najnovijom izvedbom platforme GA-C s pogodnostima dizajna, rasporeda, tehnologije i vozne dinamike. Corolla Cross duga je 446 cm, a uz 264 cm razmaka među osovinama osigurava dovoljno prostora za pet putnika i prtljagu. Prtljažnik se odlikuje olakšanim utovarom zahvaljujući obliku i veličini njegovog otvora za utovar velikih predmeta kao što su dječja kolica ili bicikl.

Corolla Cross je prvi Toyotin model u koji će se ugrađivati nova generacija hibridnog sustava. Toyotina 5. generacija punog hibridnog pogonskog sklopa s automatskim punjenjem i pogonom na prednje kotače (FWD) ili pametnim pogonom na sve kotače (AWD-i) oslanja se na svoje prethodnike uz veći okretni moment, veću snagu elektromotora, veću učinkovitost i veći užitak u vožnji. Prijenos snage dorađen je novim sustavom podmazivanja i raspodjele ulja koji koristi ulje male viskoznosti. Time se povećava učinkovitost i snaga zahvaljujući manjim električnim i mehaničkim gubicima. Odlikujući se najnovijim izvedbama litij-ionskih baterija, novi baterijski paket je snažniji i 40% lakši nego prije. I elektromotor i benzinski motor su poboljšani, pa je ukupna najveća snaga cijelog sustava povećana za više od 8%. Novi 2,0-litarski hibridni pogonski sklop s pogonom na prednje kotače daje 146 kW/197 KS, a ubrzanje 0-100 km/h traje 8,1 sekundu. Izvedba AWD-i se odlikuje dodatnim, snažnim elektromotorom na stražnjoj osovini zavidne snage od 30,6 kW. Stražnji elektromotor se automatski uključuje radi postizanja boljeg prijenosa snage na kolnik, pouzdanosti vožnje i bezbrižnosti na skliskom kolniku. Tako opremljena Corolla Cross AWD-i ostvaruje jednako ubrzanje kao i izvedba FWD. U kombinaciji je, naravno, i eCVT automatski mjenjač. 

U interijeru se izdvaja i novi multimedijski sustav sa zaslonom od 10,5 inča te širokom paletom funkcija za povezivanje. Novitet je opremljen i Toyotinom prvom digitalnom pločom s instrumentima od 12,3“. Najveća je u segmentu i nudi obilje prostora za prikaz sadržaja, velike mogućnosti prilagodbe i prikaza podataka kao što su potrošnja goriva, djelovanje hibridnog sustava i navigacijskog sustava. Corolla Cross nudi visoku razinu sigurnosti uz T-Mate, odnosno kombinaciju zadnje generacije sustava Toyota Safety Sense, uključujući novi sustav zaustavljanja vožnje u nuždi, i dodatnih naprednih aktivnih sustava pomoći u vožnji i pri parkiranju. Opremljena je i centralnim zračnim jastukom između vozača i suvozača. U Hrvatskoj se nova Corolla Cross očekuje u jesen 2022.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije