Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 15
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SMART TRGOVINA

Pametna kolica i samonaplatne blagajne ili online šoping

Konzum
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/8
14.12.2016.
u 07:30

Tehnologija nije rezervirana samo za IT kompanije, ona je horizontalna i proteže se kroz sve industrije. Pitanje je samo tko će je i kako najbolje iskoristiti

Konzum od svojih početaka puno ulaže u modernizaciju procesa i primjenu tehnologije kao dodatne vrijednosti koju nudi svojim kupcima. Od uvođenja prve blagajne sa skenerom do današnjih samonaplatnih blagajni, Konzum je uvijek bio prvi na tržištu u implementaciji novih rješenja.

1. Samonaplatne blagajne popularne su među kupcima

 

 

 

Projekt uvođenja samonaplatnih blagajni počeo je još 2010. godine, a trenutačno se u Hrvatskoj samonaplatne blagajne mogu pronaći u 23 veće Konzumove prodavaonice. “Samonaplatne blagajne koristi u prosjeku 23% kupaca, dok u nekim prodavaonicama udio raste i iznad 50% ukupnog broja kupaca te prodavaonice. Razlog tome je prepoznatljivost svih prednosti koje ovaj sustav nudi kupcu kao i promjene u preferencijama današnjih potrošača.

Kupac današnjice želi biti uključen u cijeli proces kupnje te imati kontrolu nad svakim kupljenim artiklom i svojom potrošnjom”, izjavio je Ante Tandara, voditelj ovog projekta u Konzumu.

Korištenjem samonaplatnih blagajni postiže se optimizacija tijeka kupnje te znatna ušteda vremena.

Na ovim blagajnama dostupni su svi oblici plaćanja, provlačenje MultiplusCard kartice te ostali benefiti poput dodjele naljepnica za sudjelovanje u loyalty programima ili nagrađivanje kroz popuste uz račun. Svim korisnicima samonaplatnih blagajni u Konzumu na raspolaganju je i zaposlenik koji osigurava da svaka kupnja prođe bez poteškoća.

2. Pametna kolica

Kao još jedan tehnološki iskorak u maloprodaji Konzum je razvio i self-scanning rješenje koje je kupcima omogućavalo obavljanje kupnje na potpuno novi način. Korištenjem ovog sustava kupci u Konzum prodavaonicama mogli su tijekom kupnje u prodavaonici svojim skenerom očitavati proizvode i stavljati ih u svoju košaricu. Sustav je pokazao odlične rezultate pa je 2014. godine unaprijeđen u Shop&touch sustav ili “pametna kolica”.

Sada se na zaslonu osjetljivom na dodir očitavaju cijene artikala, akcijske ponude i lokacija artikla u samom prodajnom prostoru, a korištenje ovog sustava kupcu nudi i dodatne informacije kao što su najkraće rute kroz prodavaonicu ili detaljan opis svih proizvoda.

Ono što kupci navode kao najveću prednost zasigurno je praćenje trenutačne potrošnje kao i jednostavno plaćanje na zasebnoj blagajni u prodavaonici. Pametna kolica su hrvatsko tehnološko rješenje, a Konzum je jedini trgovac koji je ovu tehnologiju primijenio u svojim prodavaonicama.

3. Konzum klik

Kada se govori o tehnološkim unapređenjima u maloprodaji, svakako je jedan od najvažnijih Konzumovih iskoraka internet-prodavaonica. Davne 2002., kada je Konzum krenuo sa svojom prvom web-trgovinom, e-commerce na hrvatskom tržištu bio je tek u povojima.

Godine 2006. Konzum je unaprijedio trgovinu otvorivši online.konzum.hr, a kulminacija svih nastojanja da se stvori najbolja online prodavaonica dogodila se krajem prošle godine pod imenom Konzum klik.

Tada su predstavljeni mnogi noviteti koji u mnogočemu olakšavaju korištenje kupcima te pružaju još bolje iskustvo kupnje. Konzum kliku pristupilo se drugačije te je stvoren logistički centar iz kojeg se svakodnevno vrše dostave na kućne adrese, a nedavno je usluga unaprijeđena ponudom Drive Ina. Samo dva sata nakon narudžbe kupci mogu preuzeti svoje namirnice na adresi Konzum klika.

U Slavoniji se trenutačno može koristiti usluga Konzum klik prodavaonice, a u planu je i uvođenje samonaplatnih blagajni u nekoliko objekata.

4. Konzum aplikacija

Konzum je prošli mjesec predstavio nadograđenu mobilnu aplikaciju s kojom je svakodnevna kupnja u Konzumovim prodavaonicama i na Konzum kliku još jednostavnija i brža, u skladu s porukom „Konzum na tvom dlanu“.

Konzumova mobilna aplikacija najjednostavniji je način za kupnju svih proizvoda potrebnih u kućanstvu, a potpuno je usklađena s Konzum klik internet-trgovinom. Među novitetima nadograđene aplikacije je mogućnost brzog pregleda aktualnog kataloga i trenutačnih akcija u poslovnicama Konzuma. Nova pogodnost je i lokator koji će locirati najbliže poslovnice Konzuma, a ovisno o trenutačnom položaju, predložit će se najbrža ruta do odabrane poslovnice.

S novom aplikacijom moguće je i filtrirati poslovnice prema formatu kako bi korisnici jednostavno pronašli Maxi, Super ili manju lokalnu prodavaonicu Konzuma, ali i pronaći samo poslovnice Konzuma koje su trenutačno otvorene.

Odabirom poslovnice prikazuju se svi podaci poput točne veličine poslovnice Konzuma, točne adrese, broja telefona i radnog vremena, a moguće je pronaći i Konzum Benz do kojeg će vas odvesti navigacija.

Putem aplikacije jednostavno je obaviti i kompletan šoping na Konzum kliku, internet-trgovini u kojoj je dostupno više od 12.000 proizvoda. Moguće je stvarati i svoje šoping-liste, favorite, pronaći stare narudžbe, a cijelu kupnju moguće je platiti mobitelom što omogućuje potpuno novi doživljaj kupovine.

“Barcode scan” je također među „novitetima“ Konzumove aplikacije. Mobitelom se skenira barkod proizvoda, Konzumova aplikacija odmah ga prepoznaje i prikazuje osnovne informacije o njemu, a nakon skeniranja, moguće ga je odmah dodati u košaricu i kupiti u Konzum kliku. Konzumova aplikacija dostupna je na Android i iPhone uređajima, a osmišljena je s ciljem približavanja vjernim kupcima Konzuma i za njihovo jednostavnije snalaženje i kupnju namirnica u Konzumu.

5. Tehnologija u svakodnevnom poslovanju

Shvaćajući kako razvoj tehnologije utječe na današnjeg kupca, Konzum kontinuirano unapređuje sve segmente poslovanja. Responsive web stranica, prisutnost na društvenim mrežama i komuniciranje digitalnim putem već su neko vrijeme tu, a u Konzumovim se prodavaonicama diljem zemlje održao i prvi Konzum gaming turnir kroz koji se pruža podrška rastućoj skupini gamera.

>> Oznaku Wi-Fi viđamo svuda, ali zapravo ne znači ništa

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije