Ove su kombinacije krive za 90% prometnih nesreća
Na cesti svoja prava, poput prava prednosti prolaska, ne smijemo ostvarivati na silu
Komentari 8
mobitel (poruke) bahatost (pogotovo vozači jednog njemačkog proizvođača) danas se sve svodi na to...
Meni su automobili sive boje crne mačke na cesti.
po meni ide ovak, gruba nepažnja, umor, mobitel, pa možda droga ili alkohol, pa tek onda brzina na zadnjem mjestu i negdje na početku između svakog razloga neznanje vožnje, i loše uređen kolnik i okoliš oko njega
najteže nesreće u 90% slučajeva naprave vozači skupih i brzih vozila jer su bahati i misle da sve smiju, niko im niš ne može, oni su face
Najviše nesreća prouzroče njemačka vozila, dignuti trošarinu i police osiguranja
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kad sjednem za volan za mene je najvaznija sigurnost i ne ugrozavanje sebe i drugih. Imam vozacku od 1978 i do sada nisam imao niti jednu prometnu nesrecu. Bez obzira da li imam ili nemam prednost promatram kakvu namjeru imajuu drugi vozaci. U slucaju da oduzimaju prednost pustim ih jer sam siguran da ce ti prije ili kasnije imati prometnu nesrecu. Vozaci cesto zaborave na pravilo desne ruke kod krizanja bez znakova, na kruznim tokovima zaboravljaju ukljuciti zmigavac kod skretanja lijevo ili desno. Razmak izmedju vozila je takodjer bitan narocito ako vozimo vecom brzinom. Nakon pretjecanja vozaci ne bi trebali odmah skretati ispred pretjecanog vozila. Slazem se da mobiteli smanjuju paznju, a kazne bi trebi prosiriti na vozace bicikla, pjesake i druge ucesnike u prometu kad koriste prometnice. Cesto, hodnici i biciklisticke staze nisu dovoljno udaljene od ceste za osobna vozila tako da vozaci nisu u stanju pri brzini 50 km/h reagirati na prelazak preko zebre, tim vise sto biciklisti i pjesaci misle da su zasticeni na pjesackim prelazima. Dobar primjer kako graditi hodnike i biciklisticke staze je Nizozemska.