Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Odabrali smo: ovo su najbolji hibridni i električni automobili na tržištu rabljenih

Iznenađujuće se malo prodaje rabljenih hibridnih Toyota, a to je ujedno i pohvala jer su vlasnici njima zadovoljni i ne žele ih mijenjati
23. svibnja 2018. u 17:19 7 komentara 9668 prikaza
Rabljeni auti
Foto: Njuškalo
Pogledajte galeriju 1/6

Zadnjih nekoliko tjedana mnogo se bruji oko električnih i hibridnih modela. Ako ste bili te sreće da raspolažete dovoljno velikim budžetom, te ako ste bili dovoljno brzi, uspjeli ste se među prvima prijaviti za poticaje koje je raspisao Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Podsjetimo, kupnju električnog automobila sufinanciraju s 80.000 kn, kupnju plug-in hibridnih automobila s 40.000 kn, zatim daju 20.000 kn za kupnju električnih skutera, motocikala i četverocikala na struju te 5000 kn za električne bicikle. Naravno, riječ je o maksimalnom iznosu, koji ne smije prelaziti 40% prodajne cijene vozila. Nećemo sada ulaziti u to koliko je dobro natječaj pripremljen, ali znajmo da se potiče kupnja samo novih vozila, koja do sada nisu bila u prometu.

Automobili Izabrali smo Top 5 rabljenih auta za početnike: malo para za puno muzike

No, mi smo istražili kakva je ponuda vozila koja su već na cesti, koja su vozila ili voze kako domaćim tako i stranim prometnicama. Dakako, kao vodič nam je poslužio naš najveći oglasnik koji pokriva i tematiku vozila – Njuskalo.hr.

Iskreno, prije nego što smo otvorili stranice Njuškala nismo očekivali da ćemo dobiti rezultate od četrdesetak hibridnih i još nešto više od dvadesetak električnih modela. Mislili smo da je ponuda manja, a iznenadio nas je i spektar vozila koja se nude na prodaju. Očekivali smo da će najbrojniji pojedinačni model biti i najpoznatiji hibrid, Toyota Prius, no zamijetili smo tek dva primjerka, uz jedan oglas za one karambolirane, najvjerojatnije jedne zagrebačke taksi službe. Jedan Prius je iz 2007., sa 155 tisuća kilometara, te stoji gotovo 44 tisuće kuna, dok je drugi iz 2013. (sa 130 tisuća kilometara) i za njega traže gotovo 110 tisuća kuna. Govorimo li o Toyoti, tu su i još dva Aurisa u hatchback izdanju te jedan karavan. Cijene se kreću od 70-ak tisuća kuna za izvedbu iz 2011. sa 155 tisuća kilometara, više od 95 tisuća kuna uz isto toliko tisuća prevaljenih kilometara za model iz 2013. do gotovo 108 tisuća kuna za karavansko izdanje iz 2014., ali sa 150 tisuća prevaljenih kilometara.

Jedan je od razloga zašto nema više Toyotinih hibrida u oglasniku – a znamo da ih ima daleko najviše na našim prometnicama, počevši od Yarisa, čiji smo tek jedan primjerak iz 2013. sa 120 tisuća kilometara i cijenom od 82.900 kuna pronašli na Njuškalu – to što su njihovi vlasnici toliko zadovoljni njima da ih ne namjeravaju prodati. Koliko god se to ovako činilo kao nešto što izgovaraju prodavači Toyote, uistinu je tako. Spomenimo da je Toyota samo lani na hrvatskom tržištu imala 445 registracija novih hibridnih modela, a pored njih svi ostali hibridi lani su došli do brojke od svega 57 vozila! Tu je bilo devet Audija, po osam Suzukija i Porschea, po sedam Lexusa i Kija... Godinu prije od 332 hibrida, njih 286 imalo je Toyotin logo.

Krenimo dalje. Pregled ponude hibridnih modela na Njuškalu jasno pokazuje da su tu i neka vozila iz uvoza, odnosno unosa, a nakon Toyote, ima najviše BMW-a. I to po dva primjerka serije 7 i serije 5, jedna serija 2 Active Tourer te jedan i8. Zadnje spomenuti iz 2015. s 21 tisućom prevaljenih kilometara ujedno je i najskuplji – 665.171 kn, te se trenutačno nalazi u Sloveniji, ali na navedenu cijenu nema troškova uvoza/unosa. Za seriju 7 potrebno je izdvojiti 327, odnosno 371 tisuću kuna, a s prevaljenih 123 odnosno 126 tisuća kilometara.

Pored Aurisa, najbrojniji hibrid na Njuškalu je Hondin Insight. Sva tri ponuđena primjerka su iz 2009., od 82 do 114 tisuća kilometara i cijenom od 56 do 61 tisuće kuna. Gotovo 200.000 km ima hibridni Civic iz 2008., za koji traže 44.546 kuna.

Težite li za luksuznim hibridom, pronašli smo Porsche Panameru S e-hybrid iz 2013., s 49.500 km te cijenom od 609.812 kn, a jedna godinu starija s 98.000 km stoji 475 tisuća kuna. Nude se i hibridne verzije Fordovih modela Fusion i Mondeo, prvi iz 2010, a drugi iz 2016., s 90 odnosno 17 tisuća kilometara i to za 102, odnosno 182 tisuće kuna. Možete birati i između tri Lexusova primjerka RX400h, jedan iz 2009. i dva iz 2009., s 260, odnosno 199 i 250 tisuća kilometara i cijenama od 74, 119 i 89 tisuća kuna. Tu je i jedan NX 300h iz 2016., sa svega tri tisuće kilometara, ali i cijenom od 446 tisuća kuna. Pronašli smo i Mercedes (C300h i GLE 500h), Mitsubishi Outlader PHEV, VW Golf GTE te Peugeot 3008 i 508 s Hybrid4 tehnologijom.

Nissan Leaf Najprodavaniji električni auto na svijetu napokon dostupan u Hrvatskoj

Napomena: moguće je da dođe do promjene cijene ili da neki automobili budu prodani:

Toyota Auris 1,8 VVT-i Hibrid Sol

Godište: 2014.  
Kilometraža: 150.000 km 
Cijena: 107.833 kn

Porsche Panamera S Hybrid

Rabljeni auti | Autor : Njuškalo Foto: Njuškalo

Godište: 2013.  
Kilometraža: 98.000 km 
Cijena: 475.207 kn

Toyota Auris 1,8 HSD

Godište: 2011.  
Kilometraža: 155.000 km 
Cijena: 69.905 kn

Honda Insight 1.3 hibrid

Rabljeni auti | Autor : Njuškalo Foto: Njuškalo

Godište: 2009.  
Kilometraža: 82.000 km 
Cijena: 60.981 kn

Peugeot 508 Hybrid 4

Godište: 2014.  
Kilometraža: 160.700 km 
Cijena: 100.396 kn

Renault Fluence ZE

Rabljeni auti | Autor : Njuškalo Foto: Njuškalo

Godište: 2012.  
Kilometraža: 66.000 km 
Cijena: 103.371 kn

Tesla Model S 85

Godište: 2014.  
Kilometraža: 155.000 km 
Cijena: 394.147 kn

Volkswagen e-UP!

Godište: 2015.  
Kilometraža: 40.000 km 
Cijena: 115.269 kn

Nissan Leaf

Rabljeni auti | Autor : Njuškalo Foto: Njuškalo

Godište: 2013.  
Kilometraža: 98.000 km 
Cijena: 125.606 kn

BMW serija i8

Rabljeni auti | Autor : Njuškalo Foto: Njuškalo

Godište: 2015.  
Kilometraža: 21.000 km 
Cijena: 665.171 kn

Rabljeni auti
1 / 32
Prostor podsjeća na parking u ogromnom prostoru na otvorenom - ali to je zapravo povratni efekt skandala Volkswagena s emisijom ispušnih plinova. 
BMW E46 M3 Kako se to dogodilo? Naručio spojku za BMW, nije mogao vjerovati kad je vidio što mu je stiglo BMW u driftu Noćna vožnja BMW-om 'driftao' po rotoru u Zagrebu: 'U doživotni zatvor s njim' Toyota Prius Alternativni pogoni Istražili smo: plug-in hibridi, serijski hibridi... Koja je razlika?

Od 37 tisuća kuna za Saxo do gotovo 400 tisuća kuna za Teslu S

Ponuda rabljenih električnih modela broji nešto više od 20 vozila. Najjeftiniji je ujedno i jedini koji pripada kategoriji samogradnje, doduše nastaloj na serijskom električnom modelu. Riječ je o Citroënu Saxo Electric iz 2001., koji je 2014. uvezen i dorađen. Ima motor od 30 kW uz domet do 150 kilometara. Koristi LIFEPO4 Calb 100Ah baterije, 46 kom s BMS-om, a možete se voziti uz trošak od 6 kn na 100 km. Najbrojniji su oglasi za BMW i3 koji se može nabaviti od 124.357 kn za model iz 2014., s 34.900 kilometara, pa do 217.896 kn za primjerak istog godišta. Ima tu i modela iz 2015. za manje od 171 tisuće kuna. Može se birati i između četiri Nissan Leafa, najprodavanijeg električnog automobila na svijetu, i to od 85.522 kn za model iz 2011., s 84.500 km, do 129.900 kn za 2014. godište s 29.000 km. Godinu mlađi, s 89.000 km, može se dobiti za 125.606 kn. Isti vlasnik prodaje i dva Renaulta Fluence ZE iz 2012. s 36 i 66 tisuća kilometara, a za njih traži 111.477 odnosno 103.371 kn. Pronašli smo i nekoliko primjeraka modela Renault Zoe, od 88 do 147 tisuća kuna za 2014, odnosno 2017. godište. Tu je i Volkswagen e-Up! iz 2015. ili 2016. godine koji se mogu nabaviti po cijeni od 115 do 179 tisuća kuna.

Skupili smo chefove Fuliranja
ADVENTSKA ČAROLIJA
Skupili smo chefove Fuliranja: Ovo su majstori adventskih delicija koji za vas spremaju street food čuda
  • Avatar Hazl113
    Hazl113:

    Ma o čemu se to piše. Malo se prodaje rabljenih hibrida, jer su vlasnici njima zadovoljni. Pa koliko je tih vlasnika!? 50, 100, 200, 500. Dajte molim vas. Tko pametan će izdvojit prako 110.000 kuna za Yaris Hybrid i to ... prikaži još! u najjeftinijoj verziji. Da, podigli su garanciju na bateriju na 10 god. ali što je sa garancijom od samozapaljenja i požara. Ne postoji. A što nakon 10 god. Mada kakti Toyota govori da baterija bez problem može trajat i 20 god. njezina cijena je 25.000kn. Takve baterije kao prvo bi treale imati doživotnu garanciju. Država bi se trebala odreći svih mogućih poreza osim PDV-a. Takav Hybrid trebao bi biti jeftiniji barem 20%.

  • Avatar comandante
    comandante:

    doći će to polako na svoje, baterije će pojeftiniti, sada prosječni vozač troši sigurno 15000 kuna samo na gorivo godišnje, a gdje su servisi....

  • dopizdilomi:

    Hajde ostavite se vi pisanja o automobilima a naročito povoljnima.