Naslovnica Auti Automobili

Novi Volvo V60 - kao u skandinavskom dnevnom boravku

Novi Volvov karavan rastegnut je na 476 cm, a uz 529 litara prtljažnika pravi je obiteljski i poslovni auto
29. studenoga 2018. u 11:04 0 komentara 1137 prikaza
Volvo V60
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/13

Karavani su oduvijek bili Volvova snaga, pa ne čudi što je novu generaciju svoje linije 60, čija je obnova započela prošlogodišnjim lansiranjem SUV-a XC60 koji je okrunjen prestižnom nagradom svjetskog automobila godine, nastavio modelom V60. Nakon što je prije nešto više od mjesec dana stigao na naše tržište, na test nam je stigao V60 D3 A Momentum uz bogatu dodatnu opremu.

Auto s beogradskim tablicama u Splitu Zanimljiva ideja Kinez došao u Split autom s beogradskim tablicama, evo kako se 'spasio'

Automobili su porasli tako da je novi V60 stigao do impozantnih 476,1 cm dužine, odnosno 12,6 cm više od svog prethodnika, uz 10 cm veći međuosovinski razmak. Osjetno je duži od svojih njemačkih konkurenata Mercedesa C-klase, Audija A4 Avanta i BMW-a 3 Touringa. No, za razliku od Volva koji iznad serije 60 ima samo veću 90-etku, njemački trojac nudi još dvije veće klase. Stoga je V60 pronašao dobru nišu između srednje klase i više srednje klase luksuznih karavana i ima najveću prostranost u klasi. Osjeti se to u kabini, posebno na stražnjoj klupi gdje putnici sada imaju odličan komfor. Prtljažnik je također vrlo izdašan i s 529 litara pravokutnog prostora može se reći da je pravi obiteljski.

Volvo V60
1 / 13
Volvo V60

Bogata sigurnosna oprema

Izgled je vrlo skladan, dapače, V60 privlači mnoge poglede. Dizajnerski je prilagođen novijim Volvo modelima s prepoznatljivim švedskim asketskim dizajnom uz luksuzne materijale, finu završnu obradu i vrhunsku multimediju. Mnoga smo rješenja već vidjeli u ranije predstavljenim modelima - od modela XC90 koji je Volvu donio revoluciju.

Bizarna prometna nesreća u Rumunjskoj Hit na internetu VIDEO Je li ovo najbizarnija prometna nesreća

I V60 je postavljen na SPA platformu na kojoj su razvijeni veći modeli i sadrži svu sigurnosnu tehnologiju po kojoj je Volvo poznat, uz City safety sustav koji sprečava sudar s vozilima, biciklistima, pješacima i većim životinjama, a uz doplatu i aktivni tempomat s funkcijom poluautomatske vožnje Pilot Assist i sustav nadzora mrtvog kuta (BLIS) koji dodatno stoje 11.803 kune.

Može se birati između tri načina rada – eco, comfort i dynamic - a Volvu V60 najbolje odgovara komforna vožnja. U unutrašnjosti je to prava škola skandinavskog dizajna s na dodir mekanim i ugodnim materijalima u njihovom poznatom stilu pa se osjećati kao u dnevnom boravku.

zakopali aute eksperiment Zakopali automobile pa ih nakon godinu dana pokušali upaliti. Jesu li uspjeli? Otkrijte u videu!

Uvjerljiv početni dizelaš

Sjedala su serijski u kombinaciji kože i tkanine, ambijentalno svjetlo daje toplinu noću kada vozaču pomažu standardna LED svjetla (aktivna uz doplatu), dok je armaturna ploča na kojoj dominira digitalna instrumentna ploča od 8” ukrašena aluminijskim umecima. Gotovo su sve funkcije digitalizirane za što je potrebno određeno vrijeme prilagodbe, ali logično su postavljenje pa to ne bi trebalo trajati dugo.

Ispod poklopca testnog auta bio je početni D3 četiricilindarski 2-litreni dizelaš sa 150 KS i 320 Nm okretnog momenta dostupnog od 1750 Nm, uparen s 8-stupanjskim automatikom, koji mirno, tiho i glatko pokreću V60. Do stotke stiže za solidnih 9,9 s, a najveća mu je brzina 205 km/h. Dakle, ni u jednom režimu vožnje ne nedostaje snage, a potrošnja je zaista odlična – u prosjeku 6,7 l/100 km. Za većinu vozača sasvim je dovoljan, a za one koji žele više snage nudi se jači D4 sa 180 KS.

Cijena modela bez dodatne opreme je 345.364 kune, dok se uz bogate ali i skupe doplate popela na 425.466 kuna.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

[video: 27364 / Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama]
Vodič za kupovinu gadgeta
BLAGDANI
Vodič za kupovinu gadgeta: Što kupiti vašim omiljenim tehnoljupcima?

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.