Naslovnica Auti Automobili

Novi Peugeot 2008 vozi i na struju, u Hrvatsku stiže u proljeće 2020.

Model 2008 na struju koristit će isti pogonski sklop kao i nedavno predstavljen e-208 (i njegov blizanac Opel Corsa-e), što znači da će ga pokretati elektromotor od 136 KS i 260 Nm okretnog momenta, a baterija kapaciteta 50 kWh jamči 310 km dometa prema WLTP ciklusu
04. srpnja 2019. u 11:01 0 komentara 3470 prikaza
Peugeot 2008
Foto: Peugeot
Pogledajte galeriju 1/6

Peugeot je predstavio drugu generaciju svog SUV modela B segmenta 2008. Kompaktni SUV automobil prilično se izdužio. Za razliku od još uvijek aktualnog modela koji je dug 416 centimetara, novi 2008 bit će dug 430 cm, primjerice, kao prva generacija Nissan Qashqaija ili današnji Suzuki SX4 S-cross. Međuosovinski razmak novog Peugeota 2008 iznosi 260 cm. U svakom slučaju, nudit će znatno više mjesta u kabini i prtljažniku koji se povećao za 25 litara te sada prima 375 litara u svim verzijama, pa i u električnoj. Da, novi će 2008, osim s konvencionalnim benzinskim i dizelskim motorima biti dostupan i u potpuno električnoj e-2008 varijanti.

Utrka legendi bivše Jugoslavije Fićo, buba, yugo... Utrka legendi bivše Jugoslavije - možete li pogoditi tko je pobijedio?

Velika ponuda motora

Model 2008 na struju koristit će isti pogonski sklop kao i nedavno predstavljen e-208 (i njegov blizanac Opel Corsa-e), što znači da će ga pokretati elektromotor od 136 KS i 260 Nm okretnog momenta, a baterija kapaciteta 50 kWh jamči 310 km dometa prema WLTP ciklusu.

Peugeot 2008
1 / 6
Peugeot 2008

Konvencionalni motori također su većinom preuzeti iz modela 208. Nudit će se PureTech benzinci sa 110, 130 i 155 konja te BlueHDi dizelaši sa 100 i 130 KS. Početni benzinac i dizelaš dolaze uz 6-stupanjski ručni mjenjač, srednji benzinac moći će se birati uz ručni mjenjač sa 6 stupnjeva ili 8-stupanjski automatik, dok će benzinska i dizelska top izvedba stizati samo uz 8-stupanjski automatski mjenjač. Informacije hoće li 2008 biti dostupan s pogonom na sve kotače još nema, ali po svemu sudeći ni druga generacija neće ponuditi 4x4 pogon već alternativni Grip control za pomoć pri lošim uvjetima na cesti.

Peugeotovim dizajnerima ne može se poreći da u posljednje vrijeme izrađuju jako atraktivne automobile, od limuzine 508 pa do gradskog modela 208, a isto se može reći i za novi 2008, koji se logično najviše dizajnerski naslanja na veći SUV 3008 i izgleda kao njegova manja verzija. To nije loše, jer je 3008 na tržištu odlično prihvaćen.

Promet Hoće li pomoći? Od 2020. godine svi novi auti u EU morat će imati ovaj sustav

Proizvodnja u Vigu i Kini

Uspon u višu klasu i elegancija naglašeni su dvobojnim crnim krovom “Black Diamond” i sitotiskom na C-stupu u inačicama GT Line i GT. Stražnji dio odlikuje snažan izgled i visoka linija karoserije, pri čemu su svjetla povezana crnom letvicom, a inačice pokretane motorima PureTech sa 130 i 155 KS te BlueHDi 130 dolaze s dvostrukom ispušnom cijevi. U unutrašnjosti je, dakako, najnovija verzija Peugeotova i-Cockpita uz 3D tehnologiju prikaza.

Novi Peugeot 2008 premijerno će biti pokazan na jesenskom salonu automobila u Frankfurtu, a na hrvatsko tržište stiže u proljeće 2020. Proizvodnja će se odvijati u tvornici Vigo za Europu i u tvornici Wuhan za Kinu.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Dobi.hr
BUDUĆNOST U VAŠEM DOMU
Juraj Križanić: „Danas svi mogu unaprijediti i automatizirati kućanstvo postepenom ugradnjom pametnih uređaja koji štede energiju, vrijeme i novac”
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.