Novi model: Poticaji do 70.000 kuna, nema više 'najbržeg prsta'
Fond za zaštitu okoliša osigurao je za ovogodišnji krug poticaja 105 milijuna kuna, 90 milijuna za građane i pravne osobe, a 15 milijuna za javni sektor
Komentari 112
Električni auti su teška prevara, za koju godinu kad ae baterije istroše tko će ih reciklirati i kako, a svi znamo kakav su otrov baterije, a s druge strane kako otići na more s tim autom, da putujem do Orebića dva dana i spavam po hotelima da bi imao elektrićno govanvce.
Koliko se CO2 emitira pri proizvodnji, potom i recikliranju tih baterija. Koliko one koštaju vlasnika vozila kad dođe vrijeme zamjene?
Pljačkaju građane kroz namete za "ekologiju" da bi poticali neke druge bogatije na kupnju i razvijali, pomagali i financirali tuđe proizvodnje! Što se od navedenog proizvodi u HR!?
Poticaj od 70.000 kn znači prethodno opljačkati 150.000 kn od opće populacije kroz poreze i namete.
Taj novac je trebalo uložiti u poticaj za otvaranje radnih mjesta , a ne ove sprdačine , kome je danas u Hrvatskoj stalo do električnog auta, onome tko ima sve ostalo a masa ljudi odlazi iz Hrvatske u potrazi za poslom.
Sve je podređeno bogatima.
Ono kad te država stimulira da budeš ekološki osviješten dok druge strane imaju termoelektrane na ugljen i vlakove na mazut. Kamione koje troše 30 litara nafte nećemo spominjati jer ipak za njih ne postoji adekvatna zamjena bitan je moj romobil.
Ovog nije bilo niti u komunizmu. Prebogati građani hrvatske financiraju stranu auto industriju... Ovo je sumrak pameti.
taj poticaj se poslije pretvori u prah preko struje koju puniš
Elektrika je teška prevara, igračke za bogate koje sufinancira sirotinja. Zapitajte se što bi bilo da se sada prijeđe na struju! Od kuda tolika energija?
Nissan Leaf u DE kreće od 30.000€, dok u HR od 37.500(ista oprema u DE je 33.200). Čestitke trgovcima.
CO2 nije uzrok globalnog zatopljenja!!!!!!
Kako im je Musk stavil muda u skripac:) Ahahahahahahaha.
Istina. Treba štititi domaću industriju ekoloških vozila. Hmm, ček...
na stranu da stavimo baterije i recikliranje, ali nek navedu zasto su elektricini automobili cisti? kako se dobija elektricna energija? iz nulearki, termoelektrana itd.. dakle sve samo nije cista elektricna energija poput vjetroelektrana ili elektrana koje pogone plima i oseka, ovo sa fotonaponskim modulima je prevara stoljeca, da bi se amerika napajala sa fotonaponskim modulima, treba im povrsina cijelog Texasa, dakle floskule ili ti gluposti.. a koliko kosta izmjena baterija to je drugi par obuce... bezveze... stavite si prst na celo i razmislite koliko je to isplativo..
Uzmimo na primjer nuklearne elektrane, one ne ispuštaju CO2, što bi se reklo da su "zelene". Imaju nuklearni otpad ali to nije bitno jer zakopaš duboko pod zemljom ionako je bilo tamo prije nego smo ga iskopali. Nuklearke proizvode najjeftiniju električnu energiju od svih elektrana. To je zato što imaju veliki koeficijent iskorištenja, jeftino gorivo i veliki koeficijent energije po jedinici prostora koji zauzimaju. Ali ta energija prije ili kasnije završi kao toplotna u atmosferi. To je energija koja se zbraja sa onom koja dolazi sa sunca. Znači povećava globalno zatopljenje. A nema CO2 nigdje.
jos jedna prevara kabala, nazalost svi ekoloski "cisti" izvori kao celije, vjetrenjace su energetski negativni a za okolinu jos i puno vise negativni, tj njihova proizvodnja kosta puno vise energije nego sto one produciraju a tu nije niti ukljucen otpad i reciklaza za koje ne postoje rjesenja u ovom trenutku.
nakon 7 godina bateriju riknu a zamjena kosta kao cijeli auto
Više bi pozitivnog efekta bilo po sigurnost u prometu i ekologiju kada bi se SVIM građanima koji recikliraju svoje vozilo starije od 10 god. odobrio povrat PDV ako se odluče na kupnju bilo kojeg novog vozila bez obzira na pogonskoo gorivo a ispušta u atmosferu manje od 120 g. co/km. ovako se na ruku ide samo uskoj skupini ljudi tj. bogatašima.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo su popusti za bogataše. Jer čak i s tim "poticajima" električna vozila su još uvijek suviše skupa za prosječan hrvatski džep. Priznajte - sponzorirate imućne građane kako bi kupili nove igračke! Našim novcem iz proračuna!