Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Novi automatik dostojan je vrhunskog podvozja

Paleta tehnologija za pomoć vozaču raspoređena uključuje sustav upozorenja prilikom prelaska vozne trake, inteligentni limitator brzine, sustav prepoznavanja prepreka, pješaka, biciklista i autonomnog kočenja, sustav upozorenja o mogućnosti sudara sprijeda
24. ožujka 2019. u 15:30 0 komentara 2316 prikaza
Ford Focus
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/10

Zahvaljujući vrhunskom podvozju Fordov je kompakt užitak voziti po zavojitim prometnicama. Potpuno je predvidiv i upravljiv. Iako se inače veselimo Fordovim ručnim mjenjačima - zbog brze i uglađene izmjene stupnjeva prijenosa - iste osobine krase i novi automatski mjenjač zanimljive okrugle konzole umjesto klasične ručice mjenjača. Za najpovoljniju kombinaciju ovog motora i automatika, uz Groove paket opreme, valja izdvojiti 180.990 kn. Ford Focus, inače, cjenovno starta od 126.990 kuna, a početni dizelaš stoji 139.990 kn.

Kutija prve pomoći Sigurnost Riskirate kaznu: Imate li ispravnu kutiju prve pomoći?

Fordovi EcoBlue dizelski motori učinkovitiji su od prethodnika, troše manje, tiši su i brže reagiraju na pritisak papučice gasa. Dakle, vožnja je ne samo dinamičnija, nego i ugodnija. Focusove dizelske boje brani novi 1,5-litreni EcoBlue motor snage 95 i 120 konja, a birati se može i 2,0-litreni EcoBlue sa 150 konja. Uz EcoBlue motor od 120 KS (kakvog smo isprobali) i EcoBoost sa 125 KS može se naručiti već spomenuti inteligentni 8-stupanjski automatski prijenos koji obrasce mijenjanja brzina prilagođava stilu vožnje.

Ford Focus
1 / 10
Ford Focus

Novi Focus već od početne Mood razine opreme dolazi uz LED dnevna svjetla, tempomat s limitatorom brzine, stražnje parking senzore, el. podesive i grijane vanjske retrovizore, radio uređaj uz USB, Bluetooth i šest zvučnika, glasovno upravljanje pojedinim komandama, upravljanje radiouređajem na upravljaču te uz Emergency Assistance funkciju, MY Key sustav, automatsko uključivanje svjetala, odabir načina vožnje, maglenke s funkcijom praćenja zavoja....

Mercedes oldtimeri ZAHVALA ZA POPULARNOST 'Prvo sam mislio da je šala': 12 skupocjenih Mercedesa stiže u Imotski

Paleta tehnologija za pomoć vozaču raspoređena uključuje sustav upozorenja prilikom prelaska vozne trake, inteligentni limitator brzine, sustav prepoznavanja prepreka, pješaka, biciklista i autonomnog kočenja, sustav upozorenja o mogućnosti sudara sprijeda. Interijer je ergonomski osmišljen, kabina je prostrana. Prostora ima dovoljno i za visoke putnike. Sve u svemu, atraktivno složen i vozački prvoklasan kompaktan model s brzim je automatikom postao još poželjniji.

Pogledajte i naš razgovor s Matom Rimcem u Ženevi:

Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici
Nema predaje
Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici: Radila sam kao BioManijak
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.