Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Saborski odbor:
Povratak na članak

'Nova pravila EU dići će cijene auta u Hrvatskoj, najniža klasa ući će u viši razred'

– Stroža mjerenja znače da će svi automobili imati više emisije CO2. Najniža klasa auta ući će u viši razred i to će značiti značajno poskupljenje – rekao je SDP-ov zastupnik Saša Đujić

Komentari 30

TE
terca123
11:37 18.05.2018.

To je čisti lopovluk državne administracije. Pa većina europskih zemalja uopće nema trošarine na automobile ili su one simbolične kao npr. u Sloveniji. Način izračuna CO2 u HR samo je demagogija da bi mogli više haračiti raju. U principu trošarina je porez na porez tako da na aute porez nije npr 25% nego je sa trošarinom i ostalim nametima 40-50%. Iako je kod nas jedna od najviša stopa PDV-a na svijetu hipertrofiranoj državnoj birokraciji i to nije dosta pa treba izmisliti još gomilu drugih nameta da bi se nahranila besposlena uhljebljena masa koja parazitita na proračunu. To je jedini razlog zašto ova zemlja ne može naprijed te zašto nas sve druge zemjle prestižu.

VL
KV
kvatrić
10:46 18.05.2018.

To su ti med i mlijeko koje su nam obećavali da će poteći kad uđemo u EU i čime su nas godinama davili. Stvarno nam je krenulo otkako smo ušli u EU kupleraj.

VL
DU
Deleted user
10:56 18.05.2018.

Predlažem,sada smanjti trošarine te više klase na cijenu niže klase i neče ništa poskupiti

VL
Avatar Django
Django
11:28 18.05.2018.

Čuj, donošenjem zakona porasti će emisija CO2. Ja nekako mislim da će ostati ista, a promijeniti granica tolerancije.

VL
KR
Krotila
09:43 18.05.2018.

dižU samo hrvatski političari cijene,a ne ostatak EU,LOPOVI

VL
DR
drenova2
12:13 18.05.2018.

"poskupljenje cijena" - misli li ovaj pisac što piše? Cijene ne mogu poskupiti, niti pojeftiniti; mogu biti povećane ili snižene! jao strancu koji hrvatski jezik vježba na jeziku naših medija i naših novinara!

VL
AD
adrad
10:39 18.05.2018.

Zakon o trošarinama nije ukucan u kamen donio Mojsije, niti ga je donio EU parlament. Donio ga je Hrvatski Sabor pa ga on može i promjeniti. Samo je pitanje hoće li političari htjeti da ga mijenjaju? Jer poskupljenje ide ravno u državnu blagajnu koju oni tako zdušno pelješe.

VL
GO
goran2hr
13:43 18.05.2018.

Iako sam se protivio ulasku Hrvatske u EU (pa i danas), mislio sam da bi to članstvo moglo biti dobro zbog dvije stvari. Prvo da će se smrznuto meso nakon 6 mjeseci smatrati otpadom i zbrinjavati, te da će biti jednostavnije i povoljnije doći do automobila (osobito rabljenog). Kad ono... EU mesni otpad za nas je i dalje ispravna hrana, a auti će nam čak i poskupiti zbog "Novih EU pravila".

VL
Avatar Tito Svetinja
Tito Svetinja
09:19 18.05.2018.

Mala Švicarska sa Opel Kadettima.

VL
MU
mulag
09:11 18.05.2018.

pa.....ono idem po polovni u svabiju

VL
HA
hacker
17:31 18.05.2018.

Povećao se broj smrtno stradalih ove godine na HR cestama, a čitam danas da se prosječna starost osobnih vozila u Hrvatskoj povećala na 15,4 godina. Postali smo punopravna članica EU sa zajedničkim tržištem i naša vlada umjesto da ukine uvozne carine (trošarine) na automobile proizvedene u EU oni još povečaju te iste carine (trošarine). To ima za posljedicu starenje voznog parka a time lošiju sigurnost za putnike u prastarim kramama kao što se i znatno pogoršava ekološka slika Hrvatske a želimo biti turistička i zelena Hrvatska. Da političari zaista žele bolji standard i zdravlje građjanima sve bi to mogli rješiti za dvije minute u korist ljudi.

VL
Avatar ɹǝɟɹns‾ɹǝʌןıs
ɹǝɟɹns‾ɹǝʌןıs
09:36 18.05.2018.

Samo da Bandić ne digne cijene u ZETu

VL
CE
cekaj
09:28 18.05.2018.

auto industrija trpi poraz zbog dizel afere,i pune se lageri dizelasa koji mnoge drzave nezele,pa naravno da ce se novac nadomjestiti na neki nacin,

VL
AD
adebayor25
00:04 19.05.2018.

Nema veze,svejedno moj Twingo star 16 godina odveze od točke A do točke B kao i Mercedes,BMW itd... :)

VL
SM
siki_miki
19:22 18.05.2018.

Mjerenja CO2 su nepravdno favorizirale male automobile, a ispalo da oni u realnim uvjetima ipak vise trose i emitiraju CO2. Za vece aute to nije toliko slucaj. Buduci da ce sada vece kategorije biti blize po emisiji manjima, a trosarine ce se ukupno smanjiti, ocekujem zapravo i pojeftinjenje. Hvala EU. Iako, trebali bi narediti potpuno ukidanje tih sramotnih trosarina koje su u suprotnosti s filozofijom otvorenog europskog trzista.

VL
PH
PHPFranjoKluz
14:34 22.05.2018.

E, kad bi ova mala na slici ušla u moj razred, ili još bolje kad bi ja ušao u njen

VL
BI
Bilstein
11:01 18.05.2018.

ko je ova mala ?

VL
KR
kristijan68
10:42 18.05.2018.

NEDC datira još iz 80 godina i zastario je. Sve ove godine je išao na ruku automobilskom lobiju koji je legalno mogao navesti na deklaraciji o potrošnji goriva podatke koji su znali drastično odstupati od realne potrošnje. Novi WLTC je realniji ciklus koji će budućim kupcima dati precizniju informaciju i naravno da ako više auto troši goriva da su mu veće emisije ispušnih plinova i NOx čestica. Implementiranje uredbe o primjeni WLTC ciklusa znači zaštitu potrošača. Zemlje koje imaju razvijenu svijest o zagađenju vjerujem ne budu smanjivali trošarine unutar kategorija nego će veće cijene biti razlog više kupcima da se okrene čiščim pogonima- Hibridima i električnim vozilima a na državnoj birokraciji je da poticajima pomognu kupcu da se i tome i okrene. Kod nas će to sve izostati naime ni strategiju o energiji nemamo.

VL
DA
dado56
09:39 18.05.2018.

Samo da se maknemo sa starih golfova to je najveci problem ... cjeli kvart smrdi kad prodje takav auto... u njemacku u grad ne moze uci ... njemci imaju previse auta kako god okrenu zagadjenje je koma

VL
MO
modovisisajteMaraschino
09:45 18.05.2018.

Ajd ne lažite... bliže se EU izbori pa treba malo ljude plašiti

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.