Naslovnica Auti Automobili

Snažan dizelaš točka je na 'i' luksuznog SUV-a

Novi dizelski stroj japanskom golijatu daje snagu za obračun sa svim uvjetima vožnje, a 2240 kg mase do stotke stiže za 10 s
12. kolovoza 2017. u 10:56 4 komentara 1430 prikaza
Nissan X-Trail
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Već su se i najzagriženiji vlasnici starog X-Traila naviknuli na izgled novoga, odnosno na radikalan zaokret kojim je Nissan svoj ‘kockastog’ grubijana učinio zaobljenijim i uglađenijim, zadržavši pritom robusnost i sposobnost svladavanja i težih terena. Isprobali smo maksimalno ušminkan primjerak, s najluksuznijom opremom, najnovijom tehnologijom i odličnim automatskim mjenjačem. Od prvog pokazivanja aktualne generacije X-Traila bilo je jasno da to više nije onaj stari radni stroj. No, i novi nas je šminker i više nego dobro preveo preko svih izazova koje smo putem zamislili. Nissan X-Trail i u novom crossover izdanju ima prilagodljivi pogon na sve kotače, All-mode 4x4. Podešen za brze reakcije i vrhunsku upravljivost, automatski šalje snagu na kotače koji je najviše trebaju, što vožnju čini jednostavnijom i sigurnijom.

Test: Peugeot 3008 Testirali smo Peugeotov SUV oduševljava u izvedbi s 80.000 kn dodatne opreme

Bogata Tekna oprema

Novi dvolitreni dizelski agregat od 177 konjskih snaga osigurava snažna ubrzanja, pa golijat težak 2240 kg žustro ubrzava i postiže maksimalnih 196 km/h. Stotku lovi za deset sekundi. Radi tiho, uglađeno, a u svakom je trenutku spreman pružiti maksimalnu snagu.

Nissan X-Trail
1 / 13
Nissan X-Trail

Prosječno na stotinu prevaljenih kilometara troši 6,1 l. Ni slabijem dizelašu nismo imali što zamjeriti, no sa snažnijim definitivno možete svugdje.

Od dva ponuđena paketa opreme, testni primjerak ima bogatiju, Tekna razinu opremljenosti, pa je jasno da ima sve što se na jedan automobil može ugraditi. Deset parkirnih senzora, Around View Monitor sustav kamera za parkiranje, automatsko upravljanje dugim svjetlima, električni stakleni krov, el. otvaranje prtljažnika, el. podesivo vozačevo i suvozačevo sjedalo, kožom presvučen interijer, grijana prednja sjedala, klima-uređaj, radio CD, LED svjetla, sustav za održavanje vozačeve pozornosti, za prepoznavanje objekata u pokretu prilikom vožnje unatrag, za upozoravanje na vozila u mrtvom kutu, sustav za automatsko prepoznavanje prometnih znakova, za izbjegavanje frontalnih sudara - samo je to dio izdašnog popisa opreme.

Zagreb: Test automobila Volkswagen Tiguan Testirali smo Najraskošniji Tiguanov iskorak iz segmenta kompaktnih SUV-ova

Udobna i prostrana sjedala

Na udobnim i prostranim sjedalima uglađenog crossovera vozaču i putnicima na raspolaganju su svi sigurnosni sustavi, kao i oni za komfor i zabavu.

Instrumentna ploča s 12,7-cm TFT ekranom u boji pregledna je, komande audio uređaja, tempomata i Bluetooth sustava smještene su na kožom presvučeno kolo upravljača.

Nissan X-Trail 2,0 dCi Xtronic CVT All-Mode 4x4 Tekna stoji od 358.022 kune. Početna cijena za X-Trail iznosi 244.290 kuna.

Nissan Qashqai Novi Qashqai Vozili smo osvježenog začetnika klase kompaktnih crossovera Land Rover Discovery Land Rover Novi Discovery u ponudi od 488.795 kuna Alfa Romeo Stelvio Dizelaš od 180 KS Testirali smo prvi Alfin SUV: Stelvio je prava, čistokrvna Alfa

Elipso

  • ibiza:

    potrsnja je najmanje 7 litara

  • Avatar Drago2603
    Drago2603:

    I ne možeš u većinu evropskih gradova ući od 2018 !

  • Avatar mrTrobec
    mrTrobec:

    Nikada od kamiona uglađenog auta.To kupuju samo kompleksaši s malim pimpekom i velikim rukama