Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 139
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
UŠTEDA
Povratak na članak

Ne vozite se čitavu godinu? Ni registraciju ne morate platiti za svih 12 mjeseci

Ušteda se ostvaruje nakon što od osiguravatelja dobijete povrat dijela cijene osiguranja, dok su svi ostali troškovi fiksni, odnosno isti kao i kod vozila koja su registrirana čitavu godinu

Komentari 6

KR
kristov
14:35 24.05.2021.

Nekoliko riječi, užasno skupo i komplicirano rješenje, baš kao što je i registracija vozila. Vozim 30 godina, svake goidine po dvije tisuće kuna za osiguranje je 60 tisuća, osiguranje niti da je ponudilo kavu espresso na regi .. Zakonski su sigurni, mora se, pa ih nije briga .. Još gore i teže je platiti cestarinu, a sve ceste izgradili su kreditom koji ja vraćam ..

VL
GE
Gefufna
15:54 24.05.2021.

Ukratko, sve je napravljeno tako da se ne isplati registrirati motocikl samo 6 mj. Jer kolko ustadis na osiguranju toliko moras platiti drzavi za novu saobracajnu i tablice

VL
BS
@bserver
16:50 24.05.2021.

Držim da iz 55-godišnjeg vozačkog iskustva mogu reći, RH je rekorder u "kažnjavanju" vlasnika vozila. Cijeli sustav je osmišljen da vlasniku vozila, maksimalno otme novca tijekom eksploatacije. Osim što članak ispravno iznosi da se jedini povrat može dobiti od osiguranja, nije rečeno da ni taj povrat nije pravedan. Jer se ne obračunava proporcionalno nego po nekim neznanim metodama. Koje npr.u slučaju korištenja vozila 6 mjeseci, neće vratiti pola sume nego znatno manje! Penalizacija vozača je nepodnošljiva i direktno utječe na sigurnost u prometu. Jer oni koji ne mogu pokriti te troškove, voze neregistrirana vozila! I predstavljaju veliki rizik. To je naročito prosutno kod motociklista! Inozemna iskustva su različita. Neke zemlje nemaju uopće tehnički pregled, nekima registracija traje više od jedne godine a imamo primjer Švicarske di primjerice za više vlastitih motocikala možete koristiti jednu registarsku pločicu. Prometni sustav u politika su zastarjeli, na temeljima socijalizma i uglavnom streme penalizaciji. Država ne priznaje niti preuzima svoj dio odgovornosti, što se naročito vidi iz vertikalne signalizacije koja je ista zadnjih 50+ godina. Pa primjerica iz Zagreba do Rijeke po staroj cesti trebate 7-8 sati. A pritom vozite bolid od 200-tinjak konja sa svim sigurnosnim sustavima. Sustav treba mijenjati hitno! Omogućiti vlasnicima da registriraju vozila kvartalno! Uz adekvatan trošak a ne paušalno za cijelu godinu. Sve drugo je voluntarizam!

VL
ER
ercegovac123
15:06 24.05.2021.

U nekim zemljama ide to ovako, vozilo mora proci tehnicki platiti osiguranje vozis koliko zelis te ostale dadzbine odjavis ga vrate ti razliku novca i na tako parkirano vozilo placas nesto min osiguranje .Sve to ide elekrronski stablice na voziluilu i nikad se ne mjenjaju

VL
Avatar comparator
comparator
20:27 30.05.2021.

Prokleta birokracija kojoj treba stati na rep i kazniti ju smanjenjem zarade ili bolje rečeno pljačke. Za mene nimalo nije važno kome platim kad je to za mene trošak pa ono kad moram na regu to je za sve nas uglavnom pretjerano visok trošak koji za izliku ima nekakav pregled koji koliko vidim prolaze svi pa i oni truli auti ili s lošim motorima koji me više kad se vozim iza njih. Treba sve to drugačije organizirati ,a osiguranja i cestarine smanjiti jer se na njima bogate samo te osiguravajuće tvrtke koje za ništa ne odgovaraju.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.