Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 132
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Konkurencija Superbu

Nakon 15 godina Toyotina limuzina vratila se u Europu

Toyota Camry
Foto: Toyota
1/14
19.04.2019.
u 16:10

Camry je dugačak 488,5 cm i zaista je kraljevski prostran i na stražnjoj klupi, ali i vrlo dinamičan. U Europi se prodaje samo s 2,5-litrenim hibridnim sustavom s 218 KS

Nakon 15 godina Toyotina limuzina Camry vratila se u Europu. Prvi put je predstavljena 1982. i od tada je prodana u 19 milijuna primjeraka, a sedmu generaciju, koja će u Europi zamijeniti Avensis isprobali smo u našem Šibeniku, na prvim europskim testnim vožnjama.

Camry je zbilja dobar komad automobila, s dužinom od 4,885 m i međuosovinskim razmakom od 2,825 m, zapravo se smješta između D i E segmenta (Avensis je bio tipična limuzina D segmenta). Uživo izgleda atraktivno i skladno, a u unutrašnjosti je zaista prostran, a ako se uspoređuje s D segmentom, jedan je od najprostranijih modela, dok se na stražnjoj klupi sjedi jako komforno. Prema dimenzijama prirodni konkurenti su joj Škoda Superb i Mazda6. Klasični limuzinski prtljažnik nudi 524 litre korisnog prostora.

U unutrašnjosti miriše na premium, barem u testiranoj verziji s najboljom opremom, pa se usporedba s Lexusovim limuzinama prirodno nameću, a u tom smjeru ide i dizajn prednjeg dijela automobila za koji će mnogi primijetiti da je amerikaniziran. Nije ni čudo, budući da se Camry najbolje prodaje u SAD-u s oko 350.000 jedinica godišnje. Ispred vozača je pregledan kokpit koji se sastoji od tri elementa – 7” informacijski ekran na komandnoj ploči, 8” središnji dodirni zaslon u boji i 10” head-up displej s projekcijom najbitnijih vozačkih informacija na vjetrobranskom staklu. Sva tri ekrana rade sinkronizirano, što u praksi djeluje odlično, a cijeli se sustav jednostavno koristi.

Camry nudi i neke prestižne elemente poput trozonskog klima-uređaja (vozač, suvozač i putnici straga) uz s ventilacijskog sustava koji uništava bakterije, ali i vlaži lice i kosu te se mogu birati tri mirisa. To je prije bilo rezervirano samo za Lexusove modele, a možemo reći da Camry U ponudi je i JBL premium audio sustav s 9 zvučnika, kao i bežični punjač za pametni telefon.

Toyota Camry
1/14

Camry se u zapadnoj Europi nudi samo u hibridnoj varijanti (benzinca ne prodaju, a dizel više ni ne proizvode), a Toyota je za njega razvila poseban hibridni sklop temeljen na 2,5-litrenom benzincu koji sinergijski s elektromotorom razvija 218 KS. A to je i više nego dovoljno da Camry bude dinamičan u vožnji, dapače, do stotke 1,6 tona mase Camryja stiže za 8,3 s, a maksimalna brzina je ograničena na 180 km/h. Camry je ugodan za vožnju i na autocesti, gdje je vrlo miran i tih i pri brzinama većim od 150 km/h (više se legalno ni ne smije voziti u Hrvatskoj). Posebno nas se dojmilo krstarenje Jadranskom magistralom, gdje do izražaja dolaze dinamična svojstva Camryja. A prosječna potrošnja jednostavno oduševljava – 6,1 l/100 km. Dakako, sigurnost je na visokoj razini sa standardnim Toyota safety sense sustavom.

– Novi Camry smo zaista razvijali od nule, posebno hibridnu verziju. U SAD-u očekujemo da će se i dalje bolje prodavati klasični benzinci 2,5 i 3,5 V6, ali su se i američki novinari iznenadili koliko je hibridna verzija bolja i brža po zavojitoj cesti – rekao nam je glavni inženjer Camryja Masato Katsumata.

U prodaju Toyota Camry u Hrvatsku stiže 1. svibnja po početnoj cijeni od 266.000 kuna. Treba imati na umu da se za to dobije hibrid s 218 KS uz automatski mjenjač.

Ključne riječi

Komentara 3

AR
Arger
18:32 19.04.2019.

Covjek je pobrkao loncice....Valjda je direktan suparnik Opel Insigniji koja je 4 cm duza od Škode Superb i 2 cm kraca od Mercedesa E klase.

GV
golub Vaso
20:24 19.04.2019.

524 litre gepeka bez petih vrata je konkurencija superbu?!?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije