Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 136
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
JURILICA

Najsnažniji Golf svih vremena stigao u Hrvatsku: Pogledajte o kakvoj se zvijeri radi

Foto: Volkswagen
1/9
14.01.2021.
u 15:37

Novi Golf R našem tržištu starta s cijenom od 397.621 kn. Kultni kompakt osme generacije u R izdanju opremljen je benzinskim TSI motorom snage 320 konja te iz mirovanja do stotke ubrzava za samo 4,7 sekundi

U Hrvatsku je stigao najsnažniji serijski Golf svih vremena, koji na našem tržištu starta s cijenom od 397.621 kn. Volkswagenov kultni kompakt osme generacije u R izdanju je opremljen benzinskim TSI motorom snage 320 konja te iz mirovanja do stotke ubrzava za samo 4,7 sekundi. Golf R tradicionalno dolazi opremljen pogonom na sve kotače, pa ni najnovija izvedba nije iznimka. No, novi Golf R prvi je Volkswagen koji je na tržište stigao s inteligentno umreženim sustavom pogona na sve kotače: sustavom 4Motion s raspodjelom okretnog momenta R-Performance.

Sustav 4Motion s raspodjelom okretnog momenta R-Performance novo je upravljačko središte koje raspodjeljuje izlaznu snagu motora na sva četiri kotača. Novi pogon na stražnjim kotačima raspodjeljuje snagu benzinskog motora s turbopunjačem ne samo između prednje i stražnje osovine, već i varijabilno između dvaju stražnjih kotača. Time se omogućuje znatno povećanje agilnosti, posebno tijekom vožnje zavojima. Kao svjetski novitet, pogon na sve kotače također je putem sustava Vehicle Dynamics Manager povezan s drugim sustavima voznog postroja kao što su elektronička blokada diferencijala i adaptivna regulacija voznog postroja DCC. Zahvaljujući ovoj uskoj povezanosti različitih sustava, novi Golf R nudi optimalna svojstva trakcije i neutralno rukovanje uz maksimalnu preciznost. Svi sustavi novog modela Golf R usavršeni su na trkaćoj stazi Nürburgring Nordschleife.

Čak i stavimo li na stranu samu snagu ove jurilice, novi Golf R nadmašuje sve što je do sada bilo uvedeno na tržište u okviru linije Golf. Petoj ediciji sportskog automobila najveća je brzina elektronički ograničena na 250 km/h. Međutim, može se naručiti i s opcijskim paketom R-Performance, u okviru kojeg se najveća brzina može povećati na 270 km/h. Karakter novog Golfa R u najvećoj mjeri oblikuje kombinacija snažnog okretnog momenta od 420 Nm, revolucionarnog voznog postroja i najprogresivnijeg pogona na sve kotače u ovoj kategoriji. Novi sustav pogona na sve kotače i tehnološki napredni vozni postroj objedinjuju se kako bi omogućili cijeli niz inovacija, pri čemu također nude najviši stupanj agilnosti i užitka u vožnji. Kada se kombinira s paketom R-Performance, Golf R isporučuje se s posebnim profilom vožnje nadahnutim Nürburgringom. Rezultati su vidljivi. Golf R – serijski opremljen 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke – brži je do 19 sekundi po krugu oko staze Nürburgring Nordschleife od svojeg prethodnika (7:51 min).

Prvi Golf R32 predstavljen je 2002. godine. Uz 3,2-litreni 6-cilindrični motor snage 241 KS bio je najsnažniji Golf koji je Volkswagen dotad proizveo. Imao je pogon na sve kotače, a iz mirovanja do brzine od 100 km/h ubrzavao je za 6,6 sekundi.
Od sredine 2003. godine bio je prvi VW-ov model dostupan s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). Drugi Golf R32 debitirao je 2005., a s 250 konjskih snaga bio je i snažniji od prethodnika. Četiri godine kasnije predstavljen je njegov nasljednik. Temeljio se na šestoj generaciji Golfa, a umjesto V6 usisnim motorom bio je opremljen 2,0-litrenim 4-cilindričnim motorom s turbopunjačem. Model R32 postao je model R, a s njime se izlazna snaga treće generacije povećala na 270 konjskih snaga. U rujnu 2013. godine uslijedila je četvrta generacija Golfa R, koja se temeljila na Golfu 7. Sa svojih 300,5 KS, ovaj je model probio granicu od 300 konja.

Komentara 32

Avatar Ivan Grozni
Ivan Grozni
19:06 14.01.2021.

Preko 50 tis € ....previše

TO
topicalen
16:54 14.01.2021.

Precijenjeno govno od auta osim jedinice i dvice.

Avatar Majda
Majda
16:29 14.01.2021.

Jurilica,a nigdje ne smiješ juriti...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije