Naslovnica Auti Automobili

VIDEO 'Hladno mi je': Pogledajte kako smo 'razgovarali' s Mercedesom A-klase

Kažete li automobilu “hladno mi je”, A-klasa će sama povisiti temperaturu u kabini te će izgovoriti na koliko je stupnjeva podesila temperaturu. Isto tako, sama će podesiti navigaciju ako joj kažete adresu
11. siječnja 2019. u 09:00 3 komentara 2422 prikaza
Mercedes A-klasa
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/9

Ako ste među vozačima koji automobilu ujutro, nakon što u njega sjednu, kažu “dobro jutro”, A-klasa s novim MBUX sustavom (Mercedes-Benz User Experience) uvući će vam se pod kožu. Jer, obratite li mu se s “hej, Mercedes”, ovaj će vam automobil i odgovoriti. “Hej, Mercedes” aktivacijski je pojam, na koji će automobil reagirati pitanjem što može učiniti za vas. Zahvaljujući obilju već naučenih uputa, A-klasa može napraviti dosta i pritom vozač ne mora konkretno ni izgovoriti ono što želi da se odradi.

Popravak razvaljenog BMW-a Što se skriva iza 'fasade' Nakon ovog videa dobro ćete razmisliti prije kupnje polovnjaka 'u sjajnom stanju'

Glasovne naredbe

Primjerice, kažete li da vam je hladno, A-klasa će sama povisiti temperaturu u kabini te će izgovoriti na koliko je stupnjeva podesila temperaturu. Kažete li da želite otići na neku konkretnu adresu, sama će podesiti navigaciju. Kažete li da otvori ili zatvori sjenilo na panoramskom staklenom krovu, to će i napraviti. Potražit će omiljenu radijsku postaju ili iz vaše osobne glazbene zbirke izvući traženu pjesmu. S A-klasom, uvjetno rečeno, možete razgovarati i o automobilima drugih marki. Kažemo, uvjetno rečeno, jer automobil će vam na pitanje o drugom vozilu odgovoriti da je naučen da ne komentira konkurenciju. Mogućnost razgovaranja s automobilom dio je Mercedes-Benzova MBUX sustava.

Pogledajte video nove A-klase:

[video: 28724 / ]

Zahvaljujući umjetnoj inteligenciji, MBUX uči, može se individualizirati i prilagođava se vozaču. Testni je primjerak uz MBUX i obilje sigurnosne opreme i elemenata koji povećavaju komfor imao i AMG Line paket. S njim je, naravno, izgledao još bolje, sportskije. Putničkoj se kabini nema što prigovoriti. Pri sjedanju za upravljač prva je asocijacija luksuzna S-klasa. Prostora ima dovoljno, materijali i izrada na visokoj su razini, ergonomnija uzorna, kao i zvučna izolacija. Podesivi digitalni instrumenti potpuno se prirodno uklapaju, kao da nikada u A-klasi drukčiji nisu ni bili. Do svih se funkcija lako dolazi, čemu doprinos daju i touchpadovi.

BMW s neobičnim karlovačkim pločicama ZG-007-JB Personalizirane pločice nekima su bacanje novca, a neki ih vole - evo koliko koštaju

Potentan i štedljiv dizelaš

Isprobana A-klasa i u vožnji pruža užitak dostojan premium kompakta. Agilna je, poslušna, dizelski motor od 116 konja joj odgovara - ako baš nemate sportske ambicije. U kombinaciji s vrhunskim, zaista brzim i uglađenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, dizelaš A-klasu potjera do maksimalnim 202 km/h, a do stotke stiže za 10,5 sekundi. Deklarirano, u prosjeku na 100 km troši 4,5 l goriva, no nama je na testu trošila litru više.

Mercedes A-klasa
1 / 9
Mercedes A-klasa

Osnovni model stoji 204.490 kuna, a testnoj je izdašna oprema cijenu dovela do 358.488 kuna. Oprema testnog automobila skup je najnaprednijih sustava, a uz već navedeno donosi i aktivan ovjes, aktivnu pomoć pri parkiranju, pomoć pri održavanju smjera kretanja, upozorenje na eventualnu nezgodu i pomoć pri kočenju, nadzor vozila putem pametnog telefona, navigaciju, LED prednja svjetla, električni panoramski pomični krov...

[video: 28725 / ]
zima
Očekujte neočekivano
Pripremite se za zimsku vožnju - na ovo morate paziti

A1 izdvaja za Vas

  • ribar110:

    A ako kažem žedan sam?Pivo ili sok?

  • aabbcc:

    Takve stvari mogu prolaziti na djecijim igrackama.

  • Avatar Olujni
    Olujni:

    Otkad su se ponizili i krenuli u suradnju sa Renaultom, vise nikad nece biti kraljevi auto industrije.