Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Među prvima u klasi vozi djelomično automatizirano. Pogledajte što je još novo

Volkswagen je pokazao novo izdanje gradskog modela Polo koje se u Hrvatskoj očekuje krajem godine. IQ.Drive Travel Assist prvi se put nudi u ovom segmentu, a uključuje prediktivnu kontrolu brzine i Lane Assist
27. travnja 2021. u 14:24 1 komentara 1304 prikaza
Foto: Volkswagen
Pogledajte galeriju 1/5

Volkswagen je premijerno predstavio novo, odnosno osvježeno izdanje svog gradskog aduta, modela Polo. Osim dizajna, aktualizirana je i struktura ponude najprodavanijeg modela. Uvedene su nove tehnologije, instrumenti su digitalniji, a zahvaljujući boljem umreženju vozač i putnici u novom Polu uvijek su povezani. S više od 18 milijuna proizvedenih primjeraka, Polo je jedan od najuspješnijih kompaktnih automobila u svijetu. Novi korak u njegovoj evoluciji rezultira zadržavanjem svih dosadašnjih jakih strana ovog modela, uz uvođenje više elemenata naprednije opreme i dotjeran dizajn.

Slavonski Brod: Puštena u pogon nova Quick Charge punionica za električna vozila KUPNJA EKOLOŠKIH VOZILA Novi model: Poticaji do 70.000 kuna, nema više 'najbržeg prsta'

Zahvaljujući naslijeđenim dobrim proporcijama - kratkim prevjesima i kompaktnoj kabini - nije bilo teško postići atraktivniji i robusniji izgled. Nova LED svjetla straga, ali i nova prednja maska te glavna LED svjetla čija se svjetlosna ‘nit’ proteže preko čitave maske automobil vizualno čine širim. Također, popis standardne opreme Volkswagenova Pola bitno je proširen. U svakoj izvedbi Polo serijski ima LED glavna i stražnja svjetla, digitalni kokpit s 8-inčnim ekranom, infotainment sistem Composition Media, multifunkcionalno kolo upravljača, grijane i el. podesive vanjske retrovizore, el. podizanje stakala. Dodatno, nudi djelomično automatiziranu vožnju kroz čitavi raspon brzine vožnje - uz opcionalni IQ.Drive Travel Assist sustav. Druge nove stavke opreme uključuju interaktivna IQ.Light LED matrix glavna svjetla i upravljanje automatskim klima-uređajem preko dodirnog ekrana.

Zagreb: Automobilom u Dubravi udario u parkirane automobile i završio na krovu NESREĆA U ZAGREBU Policija objavila za što je prijavila vozača Audija, bježao je s mjesta nesreće koju je skrivio

Novi Polo koristi tehnologije koje su ranije bile dostupne samo u automobilima viših klasa. Primjerice, novi sustav IQ.Drive Travel Assist prvi se put nudi u ovom segmentu, a objedinjava novu prediktivnu kontrolu brzine (ACC, Adaptive Cruise Control) i Lane Assist (sustav držanja trake koji serijski dolazi u svakom novom Volkswagen Polu). Zajedno čine novi sustav potpore koji omogućava djelomično automatiziranu vožnju. I to je samo jedan u nizu inovativnih sustava potpore vozaču koje nudi novi Polo. Nova IQ.Light LED matrix svjetla još su jedna njegova tehnološka značajka. Ovaj interaktivan sistem osvjetljavanja prvi se put koristio na luksuznom SUV modelu Touaregu. Klasifikacija paketa opreme započinje s razinom Polo, a nastavlja se s Life, Style i R-Line razinama. Čak i ulazni model sada ima znatno bogatiju standardnu opremu. Primjerice, uz već spomenuta LED svjetla i multifunkcionalno kolo upravljača, svaki Polo ima i Lane Assist. Također, donosi i centralni zračni jastuk koji se u slučaju nesreće otvara kroz sredinu automobila štiteći vozača i suvozača od međusobnog sudaranja unutar vozila.
Iz Volkswagena navode da je Polo uvijek nudio dobru vrijednost za uložen novac i da su ovim dotjerivanjem modela to htjeli dodatno naglasiti. Mogućnost prednarudžbe za novi Polo na međunarodnom će se tržištu otvoriti već u svibnju. Prvi primjerci u Hrvatskoj se očekuju krajem ove godine.

Urednik i voditelj HTV-ove emisije Nedeljom u 2, Aleksandar Stankovic
Iskren
Stanković oduševljen: Ovo je muškarac koji zna što hoće, a ne Milanović i Jandroković
CVH
CVH
Naučite kako samostalno obaviti pregled motocikla i dođite na besplatnu provjeru tehničke ispravnosti
  • hacker:

    Ne loše, no vrijedi razmisliti o sljedečem: VW Polo Comfortline R-line je od slično opremljene Seat Ibize FR s istom mehanikom i motorom po konfiguratoru skuplji čak 50 000 Kuna a realno nije toliko bolji, npr. kod Pola i Ibize ... prikaži još! su unutarnje obloge vrata od iste tvrde plastike s tim da kod Ibize dobijete tkaninu na vratima a kod Pola i Audija A1 je čista plastika. A zanimljivo je da je Seat Ibiza Style (1.0 tsi 95 ks) jeftinija od slično top opremljene nove Dacie Sandero 0.9 tce s tim da Sandero ima manje opreme od Ibize.