Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVI VW POLO

Među prvima u klasi vozi djelomično automatizirano. Pogledajte što je još novo

Foto: Volkswagen
1/5
27.04.2021.
u 14:24

Volkswagen je pokazao novo izdanje gradskog modela Polo koje se u Hrvatskoj očekuje krajem godine. IQ.Drive Travel Assist prvi se put nudi u ovom segmentu, a uključuje prediktivnu kontrolu brzine i Lane Assist

Volkswagen je premijerno predstavio novo, odnosno osvježeno izdanje svog gradskog aduta, modela Polo. Osim dizajna, aktualizirana je i struktura ponude najprodavanijeg modela. Uvedene su nove tehnologije, instrumenti su digitalniji, a zahvaljujući boljem umreženju vozač i putnici u novom Polu uvijek su povezani. S više od 18 milijuna proizvedenih primjeraka, Polo je jedan od najuspješnijih kompaktnih automobila u svijetu. Novi korak u njegovoj evoluciji rezultira zadržavanjem svih dosadašnjih jakih strana ovog modela, uz uvođenje više elemenata naprednije opreme i dotjeran dizajn.

Zahvaljujući naslijeđenim dobrim proporcijama - kratkim prevjesima i kompaktnoj kabini - nije bilo teško postići atraktivniji i robusniji izgled. Nova LED svjetla straga, ali i nova prednja maska te glavna LED svjetla čija se svjetlosna ‘nit’ proteže preko čitave maske automobil vizualno čine širim. Također, popis standardne opreme Volkswagenova Pola bitno je proširen. U svakoj izvedbi Polo serijski ima LED glavna i stražnja svjetla, digitalni kokpit s 8-inčnim ekranom, infotainment sistem Composition Media, multifunkcionalno kolo upravljača, grijane i el. podesive vanjske retrovizore, el. podizanje stakala. Dodatno, nudi djelomično automatiziranu vožnju kroz čitavi raspon brzine vožnje - uz opcionalni IQ.Drive Travel Assist sustav. Druge nove stavke opreme uključuju interaktivna IQ.Light LED matrix glavna svjetla i upravljanje automatskim klima-uređajem preko dodirnog ekrana.

Novi Polo koristi tehnologije koje su ranije bile dostupne samo u automobilima viših klasa. Primjerice, novi sustav IQ.Drive Travel Assist prvi se put nudi u ovom segmentu, a objedinjava novu prediktivnu kontrolu brzine (ACC, Adaptive Cruise Control) i Lane Assist (sustav držanja trake koji serijski dolazi u svakom novom Volkswagen Polu). Zajedno čine novi sustav potpore koji omogućava djelomično automatiziranu vožnju. I to je samo jedan u nizu inovativnih sustava potpore vozaču koje nudi novi Polo. Nova IQ.Light LED matrix svjetla još su jedna njegova tehnološka značajka. Ovaj interaktivan sistem osvjetljavanja prvi se put koristio na luksuznom SUV modelu Touaregu. Klasifikacija paketa opreme započinje s razinom Polo, a nastavlja se s Life, Style i R-Line razinama. Čak i ulazni model sada ima znatno bogatiju standardnu opremu. Primjerice, uz već spomenuta LED svjetla i multifunkcionalno kolo upravljača, svaki Polo ima i Lane Assist. Također, donosi i centralni zračni jastuk koji se u slučaju nesreće otvara kroz sredinu automobila štiteći vozača i suvozača od međusobnog sudaranja unutar vozila.
Iz Volkswagena navode da je Polo uvijek nudio dobru vrijednost za uložen novac i da su ovim dotjerivanjem modela to htjeli dodatno naglasiti. Mogućnost prednarudžbe za novi Polo na međunarodnom će se tržištu otvoriti već u svibnju. Prvi primjerci u Hrvatskoj se očekuju krajem ove godine.

Ključne riječi

Komentara 1

HA
hacker
15:34 27.04.2021.

Ne loše, no vrijedi razmisliti o sljedečem: VW Polo Comfortline R-line je od slično opremljene Seat Ibize FR s istom mehanikom i motorom po konfiguratoru skuplji čak 50 000 Kuna a realno nije toliko bolji, npr. kod Pola i Ibize su unutarnje obloge vrata od iste tvrde plastike s tim da kod Ibize dobijete tkaninu na vratima a kod Pola i Audija A1 je čista plastika. A zanimljivo je da je Seat Ibiza Style (1.0 tsi 95 ks) jeftinija od slično top opremljene nove Dacie Sandero 0.9 tce s tim da Sandero ima manje opreme od Ibize.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije