Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Na testu

Mazda6 G145 - Atraktivna silueta sinonim je i za vozački užitak

Mazda6 G145
Sandra Mikulčić
07.12.2017.
u 07:00

Mazdin Skyactiv-G benzinac razvija 145 konjskih snaga te ima omjer kompresije 14:1 - najviši među benzinskim motorima.

Sportska elegancija pojam je koji najbolje opisuje Mazdu6. Atraktivna limuzina podjednako je poželjna s vizualnog i vozačkog aspekta.

Užitak joj se naći za upravljačem, a ništa manje ne uživaju ni putnici ugodno zavaljeni u stražnja sjedala. Vozača i putnike u prostranoj kabini okružuje kvalitetna plastika, ugodna na dodir, uzorna završna obrada, vrhunska izolacija. Prigovoriti se može jedino malo težem ulasku na stražnju klupu, no mala je to cijena za ovako elegantnu bočnu siluetu.

Mazda6 G145
1/6

2,0-litreni Skyactiv-G benzinac razvija 145 konjskih snaga

U isprobanom automobilu 2,0-litreni Skyactiv-G benzinac razvija 145 konjskih snaga pri 6000 okretaja, uz 210 Nm pri 4000 o/min. Iako nije najjači u ponudi, optimalan je benzinski izbor za japansku limuzinu. Ima dovoljno znage za žustriju vožnju, a ne žeđa pretjerano. Ovaj benzinac s izravnim ubrizgavanjem ima omjer kompresije 14:1 - najviši među benzinskim motorima.

Pritom smo izmjerili prosječnu potrošnju od samo 5,8 l/100. Mazda6 G145 pojuri do maksimalnih 208 km/h, a do stotke ubrza za 9,5 sekundi. Ovaj dinamičan paket upotpunjuje direktan upravljač, kao i ovjes koji pruža idealnu mjeru između udobnosti i agilnosti.

Razloga za zadovoljstvo imamo i zbog 6-stupanjskog ručnog mjenjača

Potpuna paleta napredne tehnologije zaslužna je i za lako upravljanje te sigurnost. Skyactiv tehnologija, naime, prožela je motor, mjenjač, karoseriju, podvozje. Cilj je što manje trošiti uz što veće zadovoljstvo vozača. Razloga za zadovoljstvo imamo i zbog 6-stupanjskog ručnog mjenjača.

Izmjene brzina glatke su i precizne. Limuzinska Mazda6 u benzinskoj je izvedbi u ponudi po cijeni od 171.480 kuna, uz početni Emotion paket opreme. Već u njemu japanska ‘šestica’ donosi i više od onoga što realno treba prosječnom vozaču, a srednja Challenge razina opremljenosti, čini nam se, najbolje odgovara i obiteljskoj i poslovnoj uporabi.   

 
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije