Naslovnica Auti

Lexus LS vs. BMW serije 7 - koji je predstavnik visoke klase bolji?

Vlasnici ili korisnici ovih automobila moraju odabrati između punog komfora na stražnjoj klupi i užitka za upravljačem
07. kolovoza 2012. u 21:00 12 komentara 778 prikaza
lexus ls (1)
Foto: Lexus
Pogledajte galeriju 1/8

Luksuzne limuzine visoke klase oduvijek su bile prestižni modeli koje su u ponudi imali samo premium proizvođači. One pružaju najviši komfor za biznismene i državnike koji u automobilu provode mnogo vremena i na stražnjoj klupi se moraju opustiti ili, po potrebi, i raditi. Upravo su takvi automobili novi Lexus LS i redizajnirani BMW serije 7.

Lexus, Toyotin premium brend, upravo je objavio prve fotografije nove, četvrte generacije svog najluksuznijeg modela koji se proizvodi od 1989. godine. Do danas ih je proizvedeno više od 730.000 primjeraka. Dakako, i ovoga je puta za predstavljanje izabran SAD, a najveća je novost sportski model LS F Sport.

“Sedmicu” vole političari

Japanci će po prvi put ponuditi sportsku verziju LS-a koji izgleda fantastično. Nažalost, informacije o pogonskim agregatima su šture pa još ne znamo koji će je motori pokretati.

Odluka da ponude sportsku verziju automobila koji bi trebao najviše pružiti putnicima na stražnjoj klupi, a ne vozaču, ne čudi kada pogledamo kako izgleda redizajnirana BMW serija 7. Nikad agresivniji i dinamičniji izgled “sedmice“ (proizvodi se od 1977.) dokazuje trend sportskog ušminkavanja predstavnika luksuzne visoke klase. Ni koraka ne zaostaju ni najveći konkurenti Audi A8 sa svojom sportskom verzijom S8 niti Mercedes s AMG verzijom S-klase.

Najluksuzniji BMW vole naši državnici. U njemu se vozio naš prvi predsjednik Franjo Tuđman, zbog automobila BMW serije 7, između ostalog, sudi se bivšem premijeru Sanaderu, a u “sedmici” se vozi i sadašnji premijer Zoran Milanović. Za razliku od njih, Josip Broz Tito obožavao je Mercedes S-klase. Osvježena serija 7 sada, baš kao i Lexus LS, dolazi isključivo sa svjetlećim diodama (LED).

Ipak, za ovakve je automobile najbitniji komfor i luksuz u unutrašnjosti. Bavarska sedmica nudi unaprijeđeni sustav Connected Drive pomoću kojega možete usmeno, polako izgovarajući tekst, poslati e-mail. Stalna internetska veza podrazumijeva se. LS je, pak, opremljen nagrađivanim sustavom daljinskog dodira koji pruža jednostavnu kontrolu preko najvećeg automobilskog LCD ekrana od čak 12,3 inča, automatskim klimatizacijskim uređajem s čak 13 senzora i vrhunskim audiosustavom Mark Levinson s čak 19 zvučnika. BMW nudi audiosustav Bang & Olufsen sa 16 zvučnika.

Top hibridi

Vozač može birati različite programe rada. U BMW-u između četiri programa – Sport, Comfort, Comfort plus i Eco pro, a u Lexusu između pet režima vožnje – Eco, Comfort, Normal, sport S i sport +.

Još jedna sličnost povezuje ova dva automobila. Top model Lexus LS-a ostaje moćni hibrid LS 600h, spoj benzinskog V8 motora sa 394 KS i elektromotora sa 51 KS. I BMW nudi hibrid, ali nešto slabiji, spoj benzinskog V6 motora sa 320 KS i elektromotora sa 55 KS.

Za početni BMW serije 7 sa 258 KS jakim dizelašem treba izdvojiti 783.000 kuna. Cijene za novi LS još nisu poznate, a trebao bi biti na negdje na razini starog modela s početnom cijenom od 925.000 kuna za benzinac sa 367 KS.

Sportska izvedba petmetarske grdosije sa

Sportska izvedba petmetarske grdosije sa stražnjim pogonom

Posve novi LS F Sport kombinira sportski, agresivan, vanjski i unutarnji dizajn s pravim dinamičkim poboljšanjima, uključujući i snižavanje visine za 10 mm, Brembo šesteroklipne prednje kočnice i kontrolu komandi na upravljaču. Modeli LS 460 sa stražnjim pogonom dodatno koriste prednosti dodavanja Torsen Limited Slip diferencijala i komande na upravljaču.

Najjeftinija verzija 738.000 kn, najskup

Najjeftinija verzija 738.000 kn, najskuplja oko 1,7 milijuna

Za naše kupce vjerojatno će najzanimljiviji biti početni dizelaš 730d sa 3-litrenim V6 motorom sa 258 KS koji stoji 783.000 kuna. Drugi po jačini benzinac u ponudi 750i, koji pokreće 4,4-litreni V8 motor, sa 408 KS osnažen je na 449 konja, a stoji 1,038.000 kuna. Top model i dalje će biti 760i sa 6-litrenim V12 motorom koji je do sada stajao 1,7 milijuna kuna. U ponudi je i pogon na sva četiri kotača.

Elipso

Message