Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 145
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Mercedes-Benz

Kupe-karavanom do stotke za 4,9 sekundi

Mercedes-Benz CLA AMG 35 Shooting Brake
Foto: Mercedes-Benz
1/5
12.06.2019.
u 09:20

Ispod poklopca motora nalazi se 2,0-litreni 4-cilindarski turbobenzinski motor koji razvija 306 KS i najveći okretni moment od 400 Nm, a 7-stupanjski AMG Speedshift DCT 7G automatski mjenjač s dvije spojke snagu i moment prenosi na sva četiri kotača pomoću standardnog AMG Performance 4Matic pogona

Mercedes-Benz ponudio je neočekivanog rivala u rijetkoj klasi automobila koja je donedavno bila rezervirana samo za premium proizvođače. Točnije, takav je model nudio upravo Mercedes kao CLA Shooting Brake i to tek od 2014. godine i Porsche kao Panamera Sport Turismo model od 2017. godine, koji je ipak još viša klasa automobila od Mercedesova modela. Dakle, “shooting brake” karoserijske izvedbe automobila novost su na tržištu, a radi se o svojevrsnom kupe-karavan obliku automobila. Nedavno ga je predstavila korejska Kia u izvedenici svog kompakta Proceeda i to baš u segmentu koji konkurira Mercedesovu CLA Shooting Brakeu.

Obiteljski kupci željni zabave

Zbog toga u Stuttgartu ne spavaju i žele pokazati da je Mercedes uvijek korak ispred te su predstavili najnovije sportsko izdanje CLA AMG 35 Shooting Brake. S njim Mercedes prvenstveno cilja na obiteljske kupce koji cijene praktičnost, ali se ne žele odreći sportskog osjećaja u vožnji, a AMG značka Mercedesova sportskog odjela na karoseriji sugerira da će se vozač u automobilu zaista zabaviti.

Mercedes-Benz CLA AMG 35 Shooting Brake
1/5

Ispod poklopca motora nalazi se 2,0-litreni 4-cilindarski turbobenzinski motor koji razvija 306 KS i najveći okretni moment od 400 Nm, a 7-stupanjski AMG Speedshift DCT 7G automatski mjenjač s dvije spojke snagu i moment prenosi na sva četiri kotača pomoću standardnog AMG Performance 4Matic pogona. Dinamični karavan koji se odlikuje prostranom i fleksibilnom kabinom i izdašnim prtljažnikom do stotke stiže za samo 4,9 sekundi, a najveća mu je brzina ograničena na 250 km/h. Kombinirana potrošnja goriva je 7,4 l/100 km, a kombinirane CO2 emisije 168 g/km, sve prema starom NEDC sustavu mjerenja.

Ulazak u svijet marke Mercedes-AMG također znači veliku ponudu individualne opreme koja se ugrađuje na zahtjev, a s kojom svaki klijent može sebi prilagoditi svoj Shooting Brake. Primjerice, kupci mogu birati dva nova paketa, AMG Night paket s dizajnerskim detaljima u crnoj boji kao što su prednji razdjelnik, umetci bočnih pragova, crni kromirani završeci ispušnih cijevi te AMG Aerodynamics paket za optimizirano uravnoteženu aerodinamiku, koji uključuje modificirani prednji razdjelnik i krilca u vanjskim rešetkama usisnika zraka kao i rub krovnog spojlera u crnoj boji visokog sjaja. Ove mjere povećavaju negativni potisak, a time i stabilnost prilikom sportske vožnje. Standardno stiže s 18-colnim kotačima, dok će se opcijski moći doplatiti 19-colni kotači.

Potpuno digitalni kokpit

Vrata bez okvira omogućuju profinjen pristup tehnološki naprednoj unutrašnjosti, u kojoj nalazimo potpuno digitalne zaslone.

Unutrašnjost je uglavnom preuzeta iz CLA 35, ali izdvaja se sportskim papučicama od brušenog nehrđajućeg čelika, podnim prostirkama u crnoj boji s AMG natpisom i umetkom od imitacije nubuck kože, stropnom oblogom od crne tkanine i prednjim AMG pragovima vrata od brušenog nehrđajućeg čelika s natpisom ”AMG”. Dakako, vozač može birati pet AMG dinamic select programa vožnje: Slippery, Comfort, Sport, Sport+ i Individual, što omogućuje široki raspon karakteristika vozila, od udobnih do dinamičnih. Cijena novog modela još nije poznata. Ne zna se ni kada će krenuti isporuke prvih automobila, ali očekuje se da će to biti ubrzo.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije