Naslovnica Auti Automobili

Kompaktna porcija luksuza u novom Lexusu UX

U Hrvatsku Lexus UX stiže u travnju, kada će biti poznate i cijene ovog noviteta
06. ožujka 2019. u 12:43 0 komentara 1015 prikaza
Lexus UX
Foto: Lexus
Pogledajte galeriju 1/6

Crossover kompakta, coupea i SUV-a, koji ne mijenja niti jedan dosadašnji model Lexusa, ulazi u luksuzni crossover segment u kojem ga očekuje njemačko ,sveto trojstvo’: Audi Q2, BMW X2 i Mercedes GLA. Europa nudi velik potencijal za ovaj segment gdje kupci sve više traže vrhunsku kvalitetu umjesto klasične konfekcijske ponude.

Mate Rimac C_Two GLAVNA ATRAKCIJA U GENEVI Ovo je nova verzija superautomobila C_Two: Rimac otkrio kada kreće isporuka

Maska u obliku vretena ima novi mrežasti uzorak, a svjetlosni potpis LED svjetala u obliku je slova L. Nude se dvije vrste, od klasičnih do prilagodljivih reflektorskih. Veliki su kotači gurnuti u kuteve karoserije, dok ukrasne letvice ne samo da štite lim već koriste protok zraka preko njihovih rubova kako bi se smanjila turbulencija i poboljšala stabilnost. Sličan doprinos daju i stražnja kombinirana svjetla koja usmjeravaju protok zraka oko stražnjeg dijela, što također smanjuje turbulenciju i uzgon.

Lexus UX
1 / 6
Lexus UX

Interijer je kakav se i očekuje od premiuma. Proizvođač je posebno ponosan na filozofiju Engawa, preuzetu iz tradicionalne japanske arhitekture, koja označava povezanost vanskog i unutarnjeg prostora. Kabina je oblikovana kako bi se dočarao osjećaj dinamične, luksuzne limuzine, ali s višim položajem sjedenja. Materijali i izrada su tipični za Lexus, pa se kombiniraju japanska tradicija u ručnoj izradi s inovativnim tehnikama proizvodnje. Posebna je pažnja posvećena osjetilima dodira i sluha, pogotovo kad je riječ o zatvaranju vrata.

BMW s neobičnim karlovačkim pločicama ZG-007-JB Personalizirane pločice nekima su bacanje novca, a neki ih vole - evo koliko koštaju

U prtljažniku je UX najtanji. Utovarni prag je previsok, a sam prtljažnik preplitak i nepravilnog oblika. Volumen je skroman, ovisi o motoru i pogonu - je li riječ o prednjem klasičnom, prednjem hibridnom ili hibridnom AWD. Tako zaprima 334, 320, odnosno 283 l kod hibrida s pogonom na sve kotače. Umjesto police, iznad prtljage je mrežica. Ovo je ipak, kako kažu, gradski automobil.

UX vozi na novoj platformi koja konstruktorima i kupcima nudi mogućnost izbora između klasičnog i hibridnog pogona. Na početku ponude je UX 200 s prednjim pogonom i dvolitrenim benzincem snage 171 KS. U sredini je Lexus 250h, hibrid s prednjim pogonom čiji sustav čine benzinac od 145 konjskih snaga i elektromotor od 115 konja koji snagu dobiva iz nikl-metal hibridnih baterija. Na vrhu je hibrid jednake snage, ali s pogonom na sve kotače zahvaljujući elektromotoru na stražnjoj osovini.

Pogledajte i video sa salona u Ženevi:

[video: 29884 / ]
Nesanica
Nesanica
Ako imate problema sa spavanjem, ne zanemarujte pravila odabira najbitnijeg čimbenika

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.