Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti

Kompaktan njemački SUV model dokazanih obiteljskih kvaliteta

Buhtlast oblik skriva dovoljno prostora za pet odraslih osoba, a interijer je kvalitetan i lako se održava
27. listopada 2014. u 17:00 2 komentara 2316 prikaza
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/9

Opel Mokku, prvi kompaktni SUV ovog njemačkog proizvođača, u proteklih smo mjesec dana suočili s brojnim izazovima, kojima je zajedničko da ih mora bez problema svladati svaki obiteljski automobil. Prevalio je tako ozbiljan broj kilometara kako u gradskoj vožnji, tako i na zavojitim prometnicama te na autocesti.

Do 785 l prtljažnika

S obzirom da je ovo ipak SUV, nismo izbjegavali ni makadam. Prepustili smo stražnju klupu dječjim rukama, a prtljažnik smo tovarili do maksimuma. Zaključak je da su materijali u interijeru kvalitetni i izdržljivi, te da se lako čiste. Prtljažnik je i više nego dostatan za sve kupovne ekspedicije, kao i za obiteljske vikend izlete. U slučaju dužih izbivanja iz mjesta stanovanja, prosječna bi obitelj ipak mogla zavapiti za kojim centimetrom prtljažnika više. Prtljažnik, naime, prima 362 litre. Kad su u funkciji samo dva prednja sjedala, u Mokku do pokrova prtljažnika stane 785 l prtljage.

Unutar kompaktne karoserije mišićavih oblika pet odraslih putnika neće se žaliti na nedostatak prostora za noge. Čak i uz masivnu dječju sjedalicu na stražnjoj klupi, suvozač ima dovoljno prostora. Također, vrata se otvaraju široko, pa je sjedalicu lako montirati. Iako djeluje manja, Mokka u dužinu broji 428 cm, široka je 178 i visoka 165,8 cm, uz međuosovinski razmak od 255,5 cm.

'mokka03_nnn_aut_181012' Vozili smo FOTO Prvi mali Opelov crossover igračka je za tehno ovisnike Opel Mokka MOKKA NA HARD TESTU Prvi Opelov kompaktni SUV izgledom i voznim osobinama izborio se za titulu poželjnog

Mladenački razigrane linije vanjštine preslikane su i na interijer, gdje pariraju konzervativnom dizajnu centralne konzole. Na ergonomiju nemamo zamjerki, kao ni na udobnost shjedala. Zbog buhtlastog oblika automobila preglednost je ipak slabija, pa stvar spašavaju parkirni senzori i kamera za vožnju unazad.

Dovoljan je prednji pogon

Testna Mokka ima prednji pogon, koji joj je dovoljan i za ležernu vožnju izvan asfaltiranih cesta. Opelov kompaktni SUV cjenovno kreće od 140.818 kuna. Isprobani primjerak opremljen je najbogatijim Cosmo Plus paketom opreme, pa mu je i cijena viša. Napredni sustavi pomoći vozaču, dokazani elementi pasivne sigurnosti i pametna tehnologija - sve to Mokka donosi. Već je serijski dobro opremljena, a u Cosmo Plus izvedbi ima i više od onoga što prosječnom vozaču treba.

Samobor: Predsjednik HGK Luka Burilović posjetio tvrtku Nord Product
SVE POZNATIJI HRVATSKI PROIZVOĐAČ
Hrvatske mobilne kuće izdrže na -25°C, a izvoze ih i u Skandinaviju: 'Sve je domaći proizvod'
Pevex
BICIKL U PROMETU
Infrastruktura i edukacija kao preduvjet za razvoj biciklističke kulture u Hrvatskoj