Naslovnica Auti Automobili

Klasična Pininfarinina ljepotica za one koji nemaju za Ferrari

Peugeot 404 odlična je šansa za sve one koji povoljno žele putovati sa stilom, u autu iz zlatnog doba talijanskog dizajna
14. svibnja 2017. u 10:00 2 komentara 2186 prikaza
Peugeot 404
Foto: Njuškalo
Pogledajte galeriju 1/4

Slavna talijanska dizajnerska kuća Pininfarina najčešće se povezuje s Ferrarijem, no postoji još jedna marka s kojom su, barem nekad, redovito surađivali - francuski Peugeot. Povezanost ove tri tvrtke tu ne prestaje, jer je svojedobno i sam Enzo Ferrari kao aute "za svaki dan" koristio Peugeote, uključujući modele 404 i 504, a karavanski 404 poslužio je i kao servisno vozilo Ferrarijeve ekipe za utrke.

Peugeot 104 Prisjetili smo se Test Peugeota 104 iz 1978.: 'Većini je ova beba tek pusti san'

Upravo su klasici poput Peugeota 404 danas odlična šansa za sve one koji žele putovati sa stilom, u klasiku iz zlatnog doba talijanskog dizajna, a ne mogu potrošiti pravo bogatstvo na Ferrari. Naravno, nije to isto, Peugeot se ne može mjeriti s Ferrarijem po prestižu, luksuzu i performansama, ali zahvaljujući Pininfarini vizualne sličnosti postoje, a 404 nudi više praktičnosti uz puno, puno nižu cijenu.

Peugeot 404 | Autor : Njuškalo Foto: Njuškalo

Na Njuškalu smo našli nekoliko primjeraka Peugeota 404. Najjeftiniji, za 7.999 kuna, prodaje se u Imotskom. Riječ je o modelu iz 1969. godine s 1,9-litarskim dizelašem. Kako kaže prodavač, auto je spreman za restauraciju, na motoru je napravljena generalka s garancijom, uređena je i unutrašnjost, a auto je tehnički ispravan i u voznom stanju.

U Zagrebu se prodaju još dva skuplja primjerka, jedan iz 1971. godine za 29.000 kuna te jedan iz 1969. za 50.000 kuna. Potonjeg prodaje prvi vlasnik koji još uvijek ima i originalni račun.

"Bolji auto nismo imali"

Nakon objave ovog teksta javio nam se čitatelj Ivan Petković, čija je obitelj imala karavanski 404, s registracijskom oznakom ZG 570 - 56.

- Napravili smo 250.000 km, onda ga prodali, i novi vlasnik je napravio 120.000 km pa je išao na generalku. Veličanstven automobil, u početku je bila jedna greška na fergazeru pa je enormno trošio, no na jednom servisu u Erlangenu su otkrili grešku i samo ručno izvrtali jednu malu rupicu na fergazeru i potrošnja se smanjila za 70%. Zimi u prtljažnik vreću pijeska i vozi bez problema, inače je bez te vreće zadnji kraj plesao na snijegu i klizavom. Bolji auto nismo imali, a imali smo ih dosta - ispričao nam je čitatelj.

Vlasnik ste Peugeota 404? Ispričajte nam svoja iskustva i pošaljite fotografije na javi@vecernji.net!

Opel Senator Senator Opelova pomalo zaboravljena krstarica može biti vaša za 7000 kn Peugeot 308 NA TESTU Na cesti vjerojatno nećete sresti puno ovakvih Peugeota 308 Proširena ponuda Na Njuškalu i potpuno novi automobili

Elipso

  • Avatar davcro
    davcro:

    njuškalo je preskup

  • Avatar joydivision
    joydivision:

    moj ga je stari imo jos 71-ve, a nije bio ni "komunjara" ni partizan. to danas samo ondasnja sirotinja koja nije bila skolovana I nije znala zaradit danas govore da su im komunisti bili krivi

Message