Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Bolje za okoliš, ali...
Povratak na članak

Kaos u Njemačkoj: Punjenje električnog automobila može biti puno skuplje od goriva

Na E.ON-ovim punionicama 100 kilometara dometa košta 7.95 eura, na New Motionovim punionicama 14.88 eura, a na Plugsurfingovim punionicama visokih 16.36 eura

Komentari 91

Avatar Apsalar
Apsalar
11:11 29.06.2019.

Mda... "kad te mami šećerom te hrani, kad mu dođeš i kruha ti brani" Prvo su sufinancirali električne automibile, pa je punjenje bilo besplatno, a sad kad su vas navukli, ukidaju sve to. Poznata taktika.

VL
DO
Dolinski
11:17 29.06.2019.

Posljedice nerazumne "zelene ideologije" (treba razlikovat od razumnih zahtjeva zelenih) polagano dolazi na naplatu. Udarni događaj (popraćen masovno u njemačkim vijestima) prošli tjedan u Njemačkoj je bio prosvjed zelenih aktivista protiv elektrana na ugljen. Pa što si ti štreberi misle, od kuda će struja doć za njihove klimatizirane domove, urede i za njihova električna vozila i za njihove vlakove!!!???, sa neba će past!?, mahom svi obnovljivi izvori imaju svoje značajne nedostatke (još uvijek!), ako igdje, onda baš u njemačkoj trebaju se koristiti elektrane na ugljen, jer Njemci će paziti na filtere i kvalitetno izgaranje tog ugljena - koristi u odnosu na nuklearnu energiju (kada se uračuna rizik od havarije) je sigurno bolji za ugljen

VL
ZE
Zekonja
11:09 29.06.2019.

Elektricni auti suu obicna prevara, i sto se tice ekologije i isplativosti. Inace mene sto km mojim bmw-om kosta 5 litara dizela ili 6,5 eura. A ovi nek se voze jeftino sa preplacenim autima za 18 eura na 100 km.. I jos moraju puniti sat vremena svakih 400 km. I jos nakon 100 000 km moraju zamjeniti baterije koje kostaju kao pola auta. Tko voli neka izvoli.

VL
TZ
tibold.zvonimir
13:30 29.06.2019.

Naravno da su elektro vozila isplativa, ali samo za proizvođače. Dobijaju subvencije od EU i matičnih država. U kooperaciji sa zelenima i korumpiranom vlašću, prodaju maglu! Mediji u spregi s firmama, planski djeluju na savjest ljudi, da ako kupe elektro vozilo, produži će vijek života ljudskoj rasi na ovom planetu. Nitko ne spominje činjenicu, da proizvodnjom jedne baterije za, recimo Teslu, se ispusti toliko staklenickog plina, da jedan dizelski auto može voziti 10 godina, da dostigne tu vrijednost. Ne želim uopće komentirati životni vijek baterija,od maksimalno 2 godine! Živjeli

VL
ST
stefj
13:54 29.06.2019.

Ne samo da je kilometar skuplji, jer su punionice skupe, već je i zagađenje po kilometru često veće nego sa standardnim vozilima... Kako to? Pa tako jer se dobar dio električne energije još proizvodi u termoelektranama, čak onima na ugljen... To je tako, kada se zeleni raspištolje, onda često ima više štete nego koristi. Sjetite se štednih žarulja...

VL
DU
Deleted user
13:32 29.06.2019.

Koliki se silni kubici zemlje prevrnu da bi se dobilo litija za jednu bateriju. U dijelovima svijeta gdje ima litija od njegove eksploatacije mijenja se reljef.

VL
Avatar zrakomlat59
zrakomlat59
11:17 29.06.2019.

Haha EU prevaranti su to brale.

VL
OK
okolo
12:27 29.06.2019.

zeleni su nadobudni i iskompleksirani "odlikaši" koji ne shvacaju da su smokvin list za multinacionalke i krupni kapital koji ih vješto iskorištava za ostvarenje svojih ciljeva...nimalo ekoloških

VL
TO
Tomisl
13:46 29.06.2019.

Bit ce jos skuplje kad budu milioni "elektricara"na cesti , kao sa benzinom dizelom i plinom.

VL
IT
I-To
11:01 29.06.2019.

Tu više nema pomoći kod njih vlda totalizam i Kaputizam samo pun gas na zid bravo peokleti nerazumni egoisti.

VL
BB
branko.baricic
13:46 29.06.2019.

kod nas bandic napravi besplatni parking..u paromlinskoj i nakon nekog malog vremena deri po dzepu.bit ce isto vozio na struju,benzin ili naftu.pa sad ti kupi elektricni auto.

VL
DU
Deleted user
15:58 29.06.2019.

Dokle god se struja proizvodi ugljenom,naftom ili plinom, elektricni automobil je najgora stvar za okolis. Sama proizvodnja baterija za taj auto nadmasuje zagadjenje dizelasa za tri godine unaprjed. Druga stvar je dali vi zelite nuklearnu elektranu u vasem dvoristu?

VL
VO
volina
16:13 29.06.2019.

Hmmmm, počelo je. Za koju godinu počinju pitanja kamo s baterijama. Ali, plin nitko ne spominje jer je zabranjen, jer je ekološki, jer se sva proizvodnja lako prebaci na njega ali je problem što ga rusi puno imaju.

VL
Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
16:05 29.06.2019.

U cijeloj toj strci oko automobila, najžalosniji su polupismeni i neinformirani novinari koji šire zablude i netočne informacije. To vam govorim kao netko tko se cijeli život bavio energetikom.

VL
Avatar Gastalbajter
Gastalbajter
12:59 29.06.2019.

To ti je kao da INA stavi punionicu na svojim benzinskim stanicama. Normalna stvar da će bit skupo jer njima to paše. Proizvođaći auta kao VW naprave EV skuplji od auta na petrol jer ne vole da im primanja budu manja!

VL
AA
aabbcc
06:15 03.07.2019.

Prevara !!! : __ Pretvoris energiju tecnog ili cvrstog goriva u el-energiju a zatim istu el-energiju akumuliras i pretvoris u mehanicku energiju rada motora i naravno dobijes sve to da platis da bi se kao koristio jeftinim el-autom! Pa ko je tu lud a ko bezobrazan da narod vara ? Za kraj mozes dobiti samo oko 50 % skuplji prevoz i bar 30 manju efikasnost korisnog rada uz vece zagadjenje okoline radi prelijevanja iz supljeg u prazo !!

VL
Avatar žič
žič
15:39 29.06.2019.

prvo zob,onda bič....

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
13:24 29.06.2019.

Radi se o tome da emisija CO2 do 2035 se smanji za 50%. Ovi što govore i pišu, moj diesel auto troši 5 l, nije uopće tema. Jer ti diesel auto nećeš moći/smjeti niti voziti.

VL
VI
vidum
21:29 29.06.2019.

Skuplje električno gorivo. Ako se uzme u obzir da su baterije prilično kratkog vijeka, a da su istodobno najskuplji dio auta, onda je sve jasno.

VL
Avatar Hazl113
Hazl113
21:37 29.06.2019.

Evo o tome stalno pišem barem tri godine. Definitivno bolje rješenje od E-automobila je hibridni pogon. Neovisam o struju, a sve manje ovisan o benzinu. Gorive ćelije, vodik, uskoro će biti prikazan i pogon na vodu. Ma kakav E-automobil. Pa samo baterija za jedan takav košta min. 30.000kn. Ako se ostvari prognoza da će do 2030 god. biti najmanje 30% automobila na baterije, struja će doista biti skuplja od benzina. Koliko ćes e samo el. centala morat izgradit radi toga. Za fuzijski reaktor još će biti potrebno barem 10 god. dok prvi ne proradi, a to je budućnost energije u daljnjih 100 god. Solarne centarale, vjetrenjače, itd. će biti samo dopuna i doprinosit će svega 7% sveukupnoj proizvodnji. To su daleko najskuplji kilovati. Fuzija je budućnost.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.