Naslovnica Auti

Japanski predator usavršio je preciznost i učinkovitost

U Hrvatskoj novu Mazdu3 očekujemo 20. listopada, po cijeni od 119.165 kuna za 100 KS jaku benzinsku izvedbu
02. listopada 2013. u 17:33 0 komentara 404 prikaza
mazda3 (1)
Foto: Mazda
Pogledajte galeriju 1/5

Mazda3, jedan od najvažnijih modela ovog japanskog proizvođača, u novom je izdanju predstavljena u okolici Barcelone, i to u obje karoserijske izvedbe - sport i sedan. Nova generacija \'trojke\' treći je model nastao na osnovi Skyactiv tehnologije, a poštuje i smjernice Kodo dizajna koji nas se tako dojmio na \'šestici\'. Gledano sprijeda, \'trojka\' i izgleda kao smanjena \'šestica\'. Nova svjetla daju joj izgled predatora. Agresivan nos skladno prelazi u dinamične bočne linije, što podržavaju i kraći prevjesi.

Praktična limuzina sa 458 cm od hatchback izvedbe duža je 12 cm. Povećan međuosovinski razmak od 270 cm osigurao je dovoljno prostran interijer. Vozačevo okruženje ergonomski je osmišljeno. Sve su komande na dohvat ruke. Vozaču je na raspolaganju i Active Driving Display, putem kojeg se bitne informacije projiciraju ispred vozača. Sve ostalo može se naći putem 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir. Kolo upravljača položeno je niže, a komforno sjedalo može se bolje podesiti prema vozaču. Prostora dovoljno imaju i putnici na stražnjoj klupi, koje je također zahvatio napredak tehnologije. Nova \'trojka\' prva je Mazda koja umrežava i putnike, i to putem novog sustava povezivosti u automobilu, MZD Connect.

Prtljažnik prima 419 litara kod limuzine odnosno 364 do 1263 l kod hatchbacka. Presložene proporcije, osim na prostranost, utjecale su i na stabilnost i sigurnost vožnje. Automobil je predvidljiv i precizan, ugodan u vožnji. Skyactiv šasija osigurava izvanredan odziv.

Novitet dolazi raskošno opremljen, a s popisa opreme - što serijske, što dodatne - izdvaja se čitava četa boraca za aktivnu i pasivnu sigurnost. Uz serijske prednje i bočne zračne jastuke te zračne zavjese, kao i ABS, pomoć pri kočenju, kontrolu stabilnosti i proklizavanja, automatsko reguliranje dugih svjetala, nudi se i sustav zadržavanja željene trake, održavanje razmaka, automatsko kočenje da se spriječi nalet na vozilo ispred, upozorenje na vozila koja prilaze straga...

U Hrvatskoj novu Mazdu3 očekujemo 20. listopada, po cijeni od 119.165 kuna za 100 KS jaku benzinsku izvedbu, već serijski odlično opremljenu. Za očekivati je da će tražena biti i benzinska izvedba od 120 KS, s cijenom od 142.265 kn te uz bogatiji Challenge paket opreme, koji je kod limuzine zapravo početni. Limuzina i hatchback G100 Challenge stoje 133.865 kn, dok dizelska ponuda starta od 166.939 kn.

>> Nova Mazda3 - ljepša, lakša, štedljivija i veća

Četiri Skyactive motora nude od 100 do 1

Četiri Skyactive motora nude od 100 do 165 konja

Na izbor se nudi gama naprednih Skyactiv benzinskih i turbodizelskih pokretačkih agregata, svi serijski sa štedljivim i-stop sustavom te upareni sa 6-brzinskim ručnim ili automatskim prijenosom (opcija).

Skyactiv-G benzinac s direktnim ubrizgavanjem dolazi u izvedbama od 100, 120 i 165 konjskih snaga. Uz Skyactiv-G na raspolaganju je također i-eloop sustav koji regenerira energiju kočenja. Skyactiv-D 2,2 common rail dizelaš s varijabilnim twin turbopunjačem nudi 150 konjskih snaga i pri tome bi, po tvorničkim podacima, trebao trošiti samo 3,9 litara na stotinu prijeđenih kilometara, uz emisiju 104 grama CO2 po km.

Kviz
KVIZ
Testiraj svoje znanje: Otkrij jesi li pravi jezikoslovac?

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.