Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 79
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Test: Clio R. S.

Jako poželjan vražićak od kojeg vas dijeli 198.900 kuna

Renault Clio R. S.
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/7
17.06.2018.
u 20:39

Pod poklopcem 1,6-litrenog turbobenzinskog motora nervozno se propinje 220 konja i 280 Nm

Clio R.S. Opak mali auto. Ako ovo mali shvatite uvjetno, u kontekstu ukupne game. Jer Renault Clio je - poput većine današnjih gradskih automobila - u razredu “četvrtaša”. Sa svojih 406,2 centimetra dužine solidno će poslužiti i za duže rute, a na stražnjoj klupi dovoljno je prostora za ugodan prijevoz dviju odraslih osoba.

Ali, puno više od informacije koliko mu ljudi može sjesti straga svakog kupca modela s Renault Sport oznakom zanima koliko su mu konja i momenta utrpali sprijeda. A pod poklopcem 1,6-litrenog turbobenzinskog motora isprobanog crnog vražićka nervozno se propinje 220 konja i 280 Nm. Svaki od tih 220 plemenitih konja spremno se daje vozaču na raspolaganje već i na lakši pritisak aluminijske papučice gasa - posebno ako prethodno u sjeni ručne kočnice potraži i pritisne tipku R.S. Drive. Odziv je tada još bolji, automatski EDC mjenjač s dvostrukom spojkom stupnjeve prijenosa prebacuje u višim okretajima, mijenja se prikaz na Renault Sport monitoru, a zvuk... Zvuk je glazba za uši svakog ljubitelja sportskih automobila. Resko brundanje ispresijecano pucketanjem iz dvostrukog ispušnog sustava Akrapovič jednostavno tjera da stisnete gas, pa ga oduzmete. Kome još treba audio sustav, pa bio on i tako čistog zvuka kao onaj u R.S.-u - Bose sa sedam zvučnika i pojačalom (doplata 3400 kn).

Renault Clio R. S.
1/18

Po tehničkim specifikacijama Clio R.S. trebao bi u prosjeku na stotinu prevaljenih kilometara trošiti 5,9 litara. Nama je trošio 7,2 l, pokazivalo je putno računalo. Instrumenti su, inače, u skladu s filozofijom automobila sportski dizajnirani, atraktivni i pregledni. Pogled na njih puca preko sportskog upravljača izvedenog u kombinaciji nappa kože i alcantare, s upečatljivom R.S. oznakom. Jednako su upečatljivi i crveni sigurnosni pojasevi. Iza kola upravljača su i polugice putem kojih vozač može i sam mijenjati brzine, poželi li to zadovoljstvo uskratiti odličnom EDC mjenjaču.

Popis serijske opreme testnog primjerka predugačak je za ove stranice: automatski klima-uređaj, multimedijski sustav R-Link Evolution sa 7-inčnim dodirnim zaslonom, TomTom navigacijom, Bluetoot, USB, internet povezivost, parkirni senzori sprijeda i straga, kamera za vožnju unatrag, senzori za kišu i svjetla, LED dnevna svjetla, LED sustav R.S. Vision, sportsko podvozje, R.S. sound pipe sustav za sportski zvuk, funkcija “Launch control”, funkcija “Multichange down”, stražnji spojler R.S., prednji i stražnji difuzor F1...

Testnom vražićku savršeno pristaje crna boja karoserije, ukomponirana s Renault Sport naljepnicama na krovu i vratima te bočnim letvicama, donjem dijelu prednjeg odbojnika i znaku na naplacima u žutoj boji (serijska oprema na R.S. 18 izvedbi). Crvene kočione čeljusti još su jedan od detalja koji mu otkrivaju karakter.

Jedno od besmislenijih pitanja koje se vozaču ovakvog automobila može postaviti ono je o udobnosti. Ali čujemo ga često, pa da riješimo i to. Clio R.S. udoban je poput svakog sportskog automobila. Ovjes mu je tvrđe podešen, posebno ovaj, sniženi Trophy ovjes, kako bi na zavojitoj cesti mogao dati - a to definitivno i daje - najbolje od sebe. Druga je strana te medalje da se treba pomiriti s grubljim prelascima preko gradskih neravnina.

Dijelom to kompenziraju izvanredna kožom presvučena sjedala, sportska, školjkasta, s odličnom bočnom potporom. Razumljivo, u njima uživaju vozač i suvozač, dok se putnici straga ipak moraju pomiriti s nešto manje komfora. Dok ne sjednu u vlastiti R.S. A do tog ih zadovoljstva dijeli 198.900 kuna. Odnosno 229.899 kuna, ako govorimo o testnom primjerku s doplatama (Bose audio sustav, kožne presvlake, grijanje prednjih sjedala podesivih po visini).

Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:

Renault Clio R. S.
1/32
Ključne riječi

Komentara 1

MU
mulag
06:41 18.06.2018.

samo

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije