Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Isprobali smo najveći i najluksuzniji Hyundai na našem tržištu

Hyundaijeva perjanica Santa Fe uz 2,2 CRDi dizelski motor, 8-brzinski automatik, pogon na sve kotače i bogatu Limited Edition opremu
29. prosinca 2018. u 21:03 6 komentara 1548 prikaza
Hyundai Santa Fe
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/10

Prostran, snažan i prestižan – tako bi se ukratko mogla opisati Hyundaijeva perjanica Santa Fe, četvrta generacija najvećeg i najluksuznijeg Hyundaija na našem tržištu koji spada u D-SUV segment. Isprobali smo najopremljeniju i najsnažniju verziju uz Limited Edition paket opreme i već provjeren i pouzdan 4-cilindarski 2,2-litreni CRDi turbodizelski motor s 200 KS, automatskim 8-brzinskim mjenjačem i pogonom na sve kotače.

Popravak razvaljenog BMW-a Što se skriva iza 'fasade' Nakon ovog videa dobro ćete razmisliti prije kupnje polovnjaka 'u sjajnom stanju'

Pojavom mami poglede

Dakle, prava luksuzna verzija velikog SUV-a koja u standardnoj opremi ima mnoštvo atributa koji ga stavljaju u sam vrh prestižne klase u kojoj su mnogi konkurenti poput VW Touarega, Nissan X-Traila, Škode Kodiaq, Jeepa Cherokeeja. Ujedno se približava premium njemačkim SUV-ovima od kojih je ipak mnogo povoljniji. Dakako, cijena ovako opremljenog Santa Fea od 447.397 kuna nije mala, ali kada se pogleda što sve nudi...

Hyundai Santa Fe
1 / 10
Hyundai Santa Fe

A nudi mnogo, počevši od odličnog dizajna koji je mamac za poglede, prostranosti u kabini (uz prtljažnik od 625 l, 7 sjedala uz doplatu od 7000 kn) pa do najmodernije tehnologije multimedije i sustava pomoći vozaču. Osjećaj za upravljačem je zaista impresivan. Sjedi se na grijanim i hlađenim kožom presvučenim sjedalima (grijana su i stražnja), materijali su fini uz preciznu završnu obradu, multimedijski sustav (7”TFT instrumentna ploča i 8” dodirni ekran) je pregledan i lagan za uporabu, a rukovanje automobilom dugim 477 cm olakšano je 360-stupanjskom panoramskom kamerom, osobito u gradskoj vožnji. Premium dojmu doprinosi i vrhunski Krell audio sustav s 10 zvučnika i subwooferom.

Automobil 2018. vs. 2019. Rast je umjetan, građani će i dalje unositi stare aute

Nakrcan opremom

Snažan dizelaš s 200 konja i 440 Nm uparen s odličnim 8-brzinskim automatikom u svim se režimima vožnje odlično snalazi s 1,9 tona mase pa su hvatanje stotke za 9,3 s i najveća brzina od 205 km/h i više nego dovoljni za dinamičnu vožnju. Uz izmjerenu prosječnu potrošnju od 8,4 l/100 km možemo ga smatrati štedljivim. U ovako velikim automobilima dizelaši su itekako isplativi, a tako će ostati još neko vrijeme. Birati se mogu tri načina vožnje - eco, comfort i sport - a svi imaju svoju svrhu ovisno o potrebi i raspoloženju vozača. Novorazvijeni 4x4 sustav funkcionira kao prednji, a prema potrebi pogonska se snaga prenosi na stražnje kotače (u comfort modu do 35%, u sport modu do 50%).

Popis opreme zaista je sadržajan i dugačak, a između ostalog izdvajamo adaptivni tempomat, sigurnosni paket SmartSense (upozorenje na izlazak iz voznog traka i zadržavanje u traku, prepoznavanje pješaka i automatsko kočenje, detekcija vozila u mrtvom kutu…), bežično punjenje mobitela, LED bi-funkcionalna prednja svjetla, 19” alu naplatke, mogućnost izmjena brzina polugicama iza volana, navigaciju.

Početna je cijena Santa Fea uz dizelskih 150 konja 332.844 kn.

SANTA FE 2,2 8AT 4WD

Motor: 4 cilindra, 2199 ccm

Snaga: 200 KS pri 3800 o/min

Mjenjač: automatski, 8 brzina

Pogon: 4x4, blokada diferencijala

Potrošnja: 7,3/5,4/6,1 l/100 km

Najveća brzina: 205 km/h

0-100 km/h: 9,3 s

Dimenzije: 477/189/168 cm

Ispuh CO2: 163 g/km

Cijena: 447.397 kn

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Jelena Dokić
nesalomljiva
Branio je kćeri vezu s Hrvatom: Tukao me remenom, pljuvao, tjerao da stojim gola
PoKRENI
PONOSNO VOLONTIRAMO
Korporativnim volontiranjem do boljih promjena u društvu