Naslovnica Auti Automobili

Isprobali smo Macan: Odličan ulaz u svijet premium sportaša

Sa Sport Chrono paketom, kakvog je opcijski imao naš primjerak, Macan iz mirovanja do stotke pojuri za 6,5 sekundi. Postiže maksimalnih 225 km/h. S druge strane, u normalnom modu vožnje Macan je uglađen i tih
12. travnja 2019. u 09:00 0 komentara 670 prikaza
Porsche Macan
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/12

Iako na spomen Porschea crossover baš i nije prvo što nam pada na pamet, kompaktni crossover Macan najprodavaniji je model ovog proizvođača sportskih automobila. I to dovoljno govori o adutima automobila koji također zaslužuje da ga zovemo sportskim.

Gume Ljetna obuća Istražili smo - isplati li se više kupiti ljetne gume u Sloveniji ili kod nas?

Vanjski dizajn kombinacija je prepoznatljivih Porscheovih elemenata, onih koje smo odrastajući gledali na niskim jurilicama, i robusne, povišene siluete. Da to ipak nije klasičan SUV, odaje kupeovski stražnji kraj. Sve u svemu, skladna i prilično poželjna cjelina, a još nam je poželjniji pogled preko upravljača. Sportski oblikovan interijer pogled vuče s detalja na detalj: od prekidača za paljenje motora lijevo od volana, preko tipki za izbor moda vožnje na kolu upravljača i simbola marke utisnutog u kožu na središnjem naslonu za ruke, do velikog ekrana multimedije s toliko funkcija da smo načas poželjeli stati i igrati se sa svim tim raspoloživim opcijama. Ali, samo načas. Zov grlenog motora - benzinca od 245 konjskih snaga - bio je glasniji.

Porsche Macan
1 / 12
Porsche Macan

Potentan turbo agregat sa 7-stupanjskim PDK automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom čini savršenu kombinaciju. Izmjene su glatke, neprimjetne, a brzine je moguće mijenjati i polugicama na multifunkcionalnom sportskom upravljaču. Testni primjerak pri ruci - također na volanu - ima i komander za izbor moda vožnje. U sport modu vožnja je dinamičnija nego u komfornom, jer mjenjač motoru dozvoljava izlete u više okretaje, brža je reakcija na pritisak papučice gasa, volan postaje (još) direktniji. Osjećaj pri prolasku zavojima tako je prirodan, uglađen, što je zapravo rijetkost među SUV-ovima.

Kutija prve pomoći Sigurnost Riskirate kaznu: Imate li ispravnu kutiju prve pomoći?

Sa Sport Chrono paketom, kakvog je opcijski imao naš primjerak, Macan iz mirovanja do stotke pojuri za 6,5 sekundi. Postiže maksimalnih 225 km/h. S druge strane, u normalnom modu vožnje Macan je uglađen i tih. Komforan. Poželjan automobil za kakav dulji put.

Aktivan pogon na sva četiri kotača omogućava mu i izlete izvan asfalta, ali, realno, tko bi u blato s Porscheom... Iako ga je od čitave Posche game najlakše financirati, Macan agilnošću i užitkom kojeg u vožnji pruža ne zaostaje za svojom skupljom braćom. U trenutačno aktualnoj ponudi, Macan se nudi za 3562 kn mjesečno. Riječ je o ponudi za financiranje putem Porsche leasinga, konkretno putem operativnog leasinga. Automobil stoji 567.164 kn, rok financiranja je 60 mjeseci, a predujam naknade iznosi 30% (176.404 kn). Ostatak vrijednosti pri tome je 188.164 kn, pa ukupna naknada za leasing iznosi 389.199 kn.

Pogledajte video lokacija kamera na cestama:

Dobi.hr
BUDUĆNOST U VAŠEM DOMU
Juraj Križanić: „Danas svi mogu unaprijediti i automatizirati kućanstvo postepenom ugradnjom pametnih uređaja koji štede energiju, vrijeme i novac”
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.