Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti

Idealan za gradske gužve, ali solidan i za duže putovanje

Sasvim solidna prostranost za automobil od 3,5 metara, praktičnost zbog peterih vrata te živahan i štedljiv motor najveći su mu aduti
24. siječnja 2015. u 16:02 3 komentara 1809 prikaza
Citroën C1
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/6

Kada iz automobila većeg od 4,5 metra sjednete u mini poput testnog Citroena C1, koji je dug samo 347 centimetara, i krenete u gradsku gužvu, jasne su vam sve sve prednosti malog automobila. Okretnost zbog kruga okretanja od 9,9 m i jednostavno rukovanje, pogotovo pri parkiranju, najveći su aduti brata blizanca Toyote Aygo i Peugeota 108 (u Hrvatskoj se ne prodaje).

Druga generacija francusko-japanskih trojčeka zadržala je tako sve prednosti prethodnika, ali i napravila veliki iskorak u čvrstoći izrade, koja je i dalje slabija za putnike straga (vrata su vrlo plehnata). Usprkos malim dimenzijama u C1 se relativno komforno može voziti pet putnika, uz prtljažnik od 196 litara. Dvoje uživaju pravi komfor i mogu i na more uz prtljažnik do 850 litara.

Dobre stvari se ne mijenjaju, pa je ispod poklopca motora i dalje 1-litreni Toyotin (izvorno Daithatsuov) trocilindraš sa 68 KS, koji je uz poboljšanja ostao među najboljim takvim motorima na tržištu. Uz mjenjač podešen za gradsku vožnju i pretjecanja u drugom i trećem stupnju (brže od 130 km/h), pogodan je za grad, otvorenu cestu ali i autocestu gdje putna brzina bez problema može biti 130-140 km/h. Potrošnja u bilo kojem režimu vožnje, pa i u zimsko vrijeme ne prelazi 5,5 litara na 100 km.

Citroen C1 je prvenstveno je gradski šminker, pogotovo uz najjaču Shine opremu, a najviše će se svidjeti pripadnicama ljepšeg spola. Serijski donosi multimedijski sustav sa 7-inčnim zaslonom, alu naplatke, kromirane ukrase.... Isprobani primjerak dodatno ima i kameru za parkiranje te automatsku klimu. Testni model bez doplata stoji 87.608 kuna, a uz dodatnu opremu cijena mu iznosi 95.015 kuna.

>> Paklena naranča privlači izgledom, osvaja vožnjom

>> Mali francuski šarmer sigurniji je i prostraniji

VIŠE PUTA ZABRANJENI
Masoni su u Hrvatsku došli u 18. stoljeću, a trenutno ih je 800
Valamar
Dobar posao u Valamaru
Ako volite ljude, kao animator u hotelu uopće nemate osjećaj da radite. To je posao mojeg života
  • Ivanveliki:

    iako ne volim male aute zanimljivo izgleda, ali je ipak preskup za mali auto

  • Avatar magarac.jozo
    magarac.jozo:

    da, dobro kažeš, 90 i nešto tkn je ipak malo previše novaca.. jest da mi se c1 sviđa, ima ga susjeda, ali vjerovatno ću ići na manji auto kad ostarim.. sadašnji je dug 4,5 m i što ja znam.. Meni ... prikaži još!i ok.. nisam cjepidlaka..

  • Avatar comparator
    comparator:

    Zašto trgovci ucjenjuju visokim cijenama ovim limenim kanticama. Niti je citroen neko ime a ni kvaliteta .pogotovo jer nas varaju i za naše tržište daju probrani šrot.