Ide glatko i brzo, a benzin troši na kapaljku
Gradska je vožnja najveća prednost Toyotinih hibrida, što zbog nenadmašno niske potrošnje, manje od dizelaša, a što zbog izuzetne glatkoće i mirnoće u vožnji. Ovaj novi hibridni sustav nudi i bitno smanjenju buku mjenjača pri ubrzanjima te krstarenju autocestom
Komentari 3
a koliko se fosilnih goriva potroši za proizvodnju struje to nitko ne računa. električni automobili bi bili ok kad bi i proizvodnja električne energije i sama proizvodnja električnih automobila i hibrida bila ekološka. jedan problem zamjenjujemo drugim. ista stvar se događala prije 60 godina kada su gurali nuklearnu energiju kao sigurnu, ekološki i čistu energiju. električni automobili su možda i ekološki tijekom svojeg rada, ali proizvodnja njihovih dijelova kao i odlaganje u otpad baš i nisu ekološki
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Moze li mi netko objasniti kakj je to kavanska corolla?