Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti

i30 osvaja udobnim interijerom i štedljivim početnim motorom

Model s početnim, 1,4-litrenim benzinskim motorom nudi 100 konjskih snaga, što je dovoljno za smirenu svakodnevnu upotrebu
12. svibnja 2013. u 15:00 0 komentara 1410 prikaza
hyundai i30 (1)
Foto: Sandra Mikulčić
Pogledajte galeriju 1/7

Hyundaijem i30 kojeg smo podvrgnuli intenzivnijem korištenju sad smo već prevalili ozbiljnije kilometre po gradskim prometnicama, ali i po otvorenoj cesti te autocesti. Model druge generacije u svakodnevnom nas je korištenju osvojio udobnošću, te prostranim i funkcionalnim interijerom. Lako ga je voziti, pregledan je i upravljiv. Neravnine na cesti relativno dobro guta, u vožnji je stabilan i djeluje uvjerljivo. Zvučna izolacija mogla bi biti i malo bolja, što do izražaja dolazi prilikom vožnje autocestom. Iznad 3000 okretaja automobil je bučan.

Prostora u kabini ima u izobilju za četiri odrasle osobe. Tri krupnija putnika na stražnjoj klupi ipak bi se gurala. O prtljažniku u gradskim uvjetima korištenja tek uvjetno ima smisla govoriti, jer za gradske potrebe gotovo je svaki prtljažnik pogodan. No kreće li se s Hyundaijem i30 na duži put valja pripaziti kod pakiranja. Naime, 380 litara prtljažnika solidan je prostor, ali kreće li obitelj na duži put vodite računa o količini prtljage jer riječ je ipak o kompaktu. Zahvaljujući petim vratima, utovar stvari u prtljažnik lagan je i jednostavan. Ako imate više prtljage nego putnika, preklapanjem naslona stražnje klupe prtljažni prostor raste na 1315 litara.

Optimalan položaj za upravljačem lako je naći jer je uz vozačevo sjedalo i stup progresivnog servoupravljača podesiv i po visini i po dubini. Komande su na dohvat ruke, logično raspoređene. Kvaliteta materijala i završne obrade na visokoj je razini. Sjedala su udobna i na dužim rutama.

Pod poklopcem testnog automobila motor je za kojim najčešće posežu i kupci modela i30. Model s početnim, 1,4-litrenim benzinskim motorom nudi 100 konjskih snaga pri 5500 okretaja. Dovoljno za smirenu svakodnevnu upotrebu. Uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji brzine mijenja glatko i brzo. Hyundai i30 1,4 postiže maksimalnih 182 km/h, a do stotke ubrza za 13,2 sekunde. S potrošnjom smo i dalje zadovoljni. Još uvijek se nismo uspjeli spustiti do tvornički deklariranih 5,6 litara na stotinu prijeđenih kilometara, ali jesmo do prosječne potrošnje od 6,2 l/100 km.

>> Najtraženiji i30 status opravdava opremom i cijenom

Solidna oprema za prosječnog vozača Hyu

Solidna oprema za prosječnog vozača

Hyundai i30 sa srednjim, iLike paketom opreme serijski donosi ABS, ESP, pomoć pri kretanju uzbrdo, prednje zračne jastuke, klima-uređaj, radio CD MP3 s komandama na upravljaču, kožom presvučen mjenjač i kolo upravljača, putno računalo. Automobil ima i električno podizanje prednjih stakala, električnim putem podesive i grijane retrovizore, el. progresivni servoupravljač čiji je stup podesiv i po visini i po dubini, LED dnevna svjetla, maglenke...

S peterim vratima košta od 94.636

S peterim vratima košta od 94.636 kn

Osim u privlačnom dizajnu, te dobrim motorima i opremi, razlog poželjnosti modela i30 valja tražiti i u cijeni. Model, naime, cjenovno starta od 90.003 kn, ako govorimo o izvedbi s trojim vratima. Hyundai i30 s peterim vratima košta od 94.636 kn, no iLike je druga razina opremljenosti, pa ‘naš’ primjerak stoji 100.136 kuna. I dalje je to poštena cijena za obiteljski kompakt dinamičnih linija.

podmukla bolest
HRT-ova voditeljica iznenada završila na hitnoj pa upozorila na veliki problem: 'Ne ignorirajte simptome'
CVH
CVH
Naučite kako samostalno obaviti pregled motocikla i dođite na besplatnu provjeru tehničke ispravnosti
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.