Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Citroën C-Elysee: Niska cijena, visok nivo opremljenosti

Kompaktna trovolumenska limuzina stoji od 89.900 kuna, a bogatije opremljena dizelska inačica košta 113.435 kuna
27. kolovoza 2017. u 11:00 7 komentara 6336 prikaza
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL

Početkom godine redizajnirani Citroën C-Elysee jedan je od onih automobila koji na prvu većinu vozača s nogu neće oboriti izgledom, no zato će ih već na drugu osvojiti pristojnim voznim osobinama, odličnom opremom i izvanrednom ponudom prostora. Da ne zaboravimo i većini najvažniji argument - kompaktna trovolumenska limuzina stoji od 89.900 kuna (za benzinski C-Elysee Feel PureTech 82 BVM).

Test: Renault Twizy Test: Renault Twizy Zabavna gradska atrakcija na struju mami osmijehe

Potpuna paleta pomagača

Isprobanoj Shine BlueHDi 100 BVM izvedbi cijena je 113.435 kuna, odnosno 127.307 kn s dodatnom opremom. Od dodatne opreme testni primjerak ima kameru za vožnju natrag, pomoć pri parkiranju straga, radio RCC sa 7-inčnim tabletom osjetljivim na dodir, Mirror Link/Ipod Out, Car Play, Android Auto, 16-inčne naplatke od lagane legure, rezervni kotač smanjenih dimenzija, metalik boju. Već se od početne Feel razine opremljenosti podrazumijevaju stvari poput prednjih i bočnih zračnih jastuka, daljinskog centralnog zaključavanja, grijanih i električno podesivih vanjskih retrovizora, Isofix sustava na stražnjim bočnim sjedalima, LED dnevnih svjetala, električnih podizača prednjih stakala, putnog računala, radija CD MP3, ručnog klima-uređaja, regulatora/limitatora brzine. Dakle, to što je C-Elysee povoljniji, ne znači da je ogoljen.

Hard test: Citroën C-Elysee
1 / 9
Hard test: Citroën C-Elysee

Shine razina donosi još, primjerice, klima-uređaj s elektroničkim upravljanjem, kromirane detalje, upravljač presvučen kožom, radio CD MP3 s četiri zvučnika i s komandama na upravljaču te prikazom na multifunkcijskom ekranom, Bluetooth, stražnje električne podizače stakala.

U interijeru pomalo smeta što su svi materijali tvrdi na dodir, no s obzirom na cjenovnu kategoriju to je i razumljivo. Također, valja računati na nešto lošiju zvučnu izolaciju. S druge strane, uz prostranu putničku kabinu - u kojoj dovoljno prostora imaju vozač i suvozač, ali i putnici na stražnjim sjedalima - na modelu C-Elysee veseli prtljažnik obujma 506 litara. Sasvim je dovoljan za svu prtljagu koju obitelj želi ponijeti na godišnji odmor. Malo ograničenje dolazi jedino u vidu nepravilnog, manjeg otvora, no ni on nije baš tako malen da bi bio neiskoristiv. Kapacitet velikog prtljažnika može se dodatno proširiti jer stražnja je klupa preklopiva u omjeru 2/3-1/3.

Dacia Sandero Stepway Na testu Još poželjnija turbobenzinska Dacia Sandero Stepway

Iskoristivih 100 konja

Testni Citroën C-Elysee pokreće 1,6-litreni dizelski motor od 100 konjskih snaga, uparen s ponešto grubim 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.

Radi mirno, više od njega na autocesti čujemo buku s ceste, što valja pripisati izolaciji. Iako je pripadnik Citroënove game - širom svijeta poznate po podatnosti - ovjes je kod C-Elyseea tvrđe podešen, a ta nam robusnost u potpunosti odgovara.

Mazda2 Testirali smo Bogati gradski japanac malo pije, a puno pruža Citroën C3 Aircross C3 Aircross Citroën intenzivirao ofenzivu - stiže novi kompaktni SUV Renault Twingo GT Isprobali smo Twingo GT ipak nije pravi sportaš, već više šminkerski zvrk
Božićna zabava
SAVRŠEN BOŽIĆNI PARTY ZAČINJEN KREATIVNIM JELIMA
Božićna zabava za pamćenje ili noćna mora? Organizacija božićnog partija ne mora predstavljati dodatni stres
  • adler77:

    ima. ga ja sporet zivi....bolje da sam za te pare uzeo dobrog polovnog mercedesa i bio gospodin

  • LeicesterCity007:

    adler77. ti mora da si Hercegovac?

  • lukathereem:

    ja sam radio testnu voznju i previše je bucan u kabini . inace dizel ide baš dobro. a nije ni tako jeftin da me to nebi smetalo.