Gotovo svi novi auti u Hrvatskoj poskupili, na tržištu vlada potpuni kaos
Zbog novih homologacijskih pravila ispitivanja potrošnje goriva i ispusta CO2 auti su zbog veće trošarine od 1. rujna većinom poskupjeli
Komentari 60
Ha, ha, vlada će reagirati da se smanje trošarine... Baš... Reagirat će kao i svaki puta do sada - tako da se slije više novca u proračun...
Koja to homologacija ako smo dio europske unije?
Zato svi u njemcku tamo nema glupih trosarina da bi se uhljebi hranili i placale pljacke u obliku uljanika.. Platis pdv 19% i gotovo.. Zar je malo da drzava nasa uzme 25% .. To samo jos kod nas ima izmisljene trosarine...
Carina pljacka gradjane sa napuhanim vrijednostima vozila ... auti se obracunavaju duplo vise nego sto vrijede u njemackoj... Ne razumijem da nitko u EK ne vidi da se pljacka gradjane ... ma sramota
Koja žalost i namet na Hrvate. Kada se samo pogledate da imamo najskuplji benzin u regiji, to je sramota i poraz naše politike. Neka ih bude stid.
to ministarstvo financija i carina ali i jedan privatni lobi muljaju opet da bi se punio proracun,,naime te price o co2 vec prelaze granicu normalnog ponasanja u eu.. dacu primjer da se vidi da hrvatski zakoni nemaju veze sa eu..npr kod uvota auta se mora radit nova homologacija iako ju auto ima i iz nje se sve vidi, drugo, potvrda proizvidaca je cisti porez na budale,, svaki auto koji je registriran u eu ima te sve dokumente,, dakle, neko si uzima po 50eura od svakog registriranog vozila, i za kraj, za plinsku instalaciju u eu dobivate popust kod registracije zbog ekoloskog goriva i to vec odavno, dok se ovdje izmisljaju porezi da bi se na plinskoj instalaciji u autu zaradilo na svakoj registraciji 500-600kuna po vozilu,,i zna se ko taj novac uzima ali i tko mu to odobrava,,i na kraju, ako smo evropa onda cemu sto pravila i zakona za istu stvar?? ili npr kako to da u hrvatskoj jedan auto npr vrijedi 8000eura, isti takav u njemackoj 4500 u belgiji 3900?? jesu i tu u pitanju uskladivanja raznorazna da bi opljackalo stanovnike?? hrvatska je ocito drzava u drzavi jer otkad smo usli u eu jos uvjek "netko" nije uskladio zakone i nitko za to ne odgovara,,eh, evo jos jedan primjer skuter od 125ccm se u eu vozi sa b kategorijom, trokolica(skuter s tri kotaca, vecina ih se moze vozit sa b kategorijom,, a ovdje kad se samo pita u policiji oko toga,il nemaju vremena ili upucuju na tehnicki pregled, a tamo natrag nea policiju uglavnom vidi se da nitko nista zapravo nezna objasnit ,
Kad vidis koliki iznos na cinenu auta uzima drzava, jednostavno ti dođe muka. Pa i to im nije doboljno, nego na nove aute opletu još 450 kn nameta. Pazi, za novi auto moraš plaćati namet, a za stariji od 10 godina ne moraš??? Dodatno još nas deru na cijeni goriva, cestarini i bog zna čemu sve. Kod nas se ne isplati auto dobit ni na poklon, a kamoli kupiti novi.
A mora švabo negdje prodat svoje krntije. Naravno u HR gdje ljudi jedan kupuju sebi, drugi državi a i trgovci uzmu jos malo pa sebi jednog. Kupuj trulje narode.
Za iznos trošarine novog automobila sada kupite i uvezete polovni dizel iz Njemačke. WLTP i poskupljenje se ne odnosi na rabljene aute, tako da je daleko isplativije kupiti rabljeni nego novi auto.
Vozim auto star 12 god, mislim da cu jos12 jer nemam clansku iskaznicu ili put pod noge i u Njemacku.
vladina reforma
U trenutku kas su uvodili novi nacin obracun emisije CO2 Maric i ekipa vec su znali da i ukalkulirali novi nacim obracuna CO2 tako da su ljudi dobili par mjeseci diskonta a sad po novom obracunu opet deri do koze. Trosarina barem 30-40%gore. Tipicno za Hr poreznu represiju koja se sluzbeno naziva " porezna reforma" ili "rasterecenje poreznih obveznika".
Treba već jednom u potpunosti ukinuti sve namete kod nabave tj. unosa rabljenih vozila. Kod kupnje novih vozila PDV na 0 % i još omogućiti svim građanima RH da za nova vozila dobiju poticaje Fonda za zaštitu okoliša i energetskutsku učinkovitost te sva stara vozila baciti u reciklažu. Država će već sebi namiriti svoje namete kod registracije, cestarine, prodaje goriva dijelova i ostalih usluga. Međutim mi i dalje svake godine skrećemo korak nazad prema bivšem socijalizmu i komunizmu pa zato i dalje vozimo stare krševe od automobila. Sjetimo se bivše SFRJ kada je uvoz automobila bio kompliciran, a nameti značajni,( kod uvoza si još jednog Mercedesa kupio državi), tako je narod većinom vozio domaće i automobile iz istočnih zemalja, čiji su režimi i tehnologije proizvodnje bili slični Zastavinim. Mercedesove modele mogli su si odnosno smjeli priuštiti najviši partijski dužnosnici, visoki funkcioneri KPJ (kao danas HDZ,SDP) .
Napraviti cu dosad u svijetu nevidjenu poreznu reformu slavodobitno je uskliknuo krivonogi vanbracni sin..
ne radi se o homolgaciji , radi se o čistom haraču vladajućih parazita i njihovih satelita !
Hdz ce spasiti ovu zemlju, samo da se riješe prvostupanjske presude o zlocinackoj organizaciji....
Nova auta... To što se nas novo kupuje je limerija od plastike
Gotovo svi novi auti u Hrvatskoj POSKUPJELI..., ali Vlada je poskupila cigarete.
kamo srece da se kod nas otvori tvornica automobila. to bi bila najgora nocna mora nasih vlasti jer na te automobile ne bi mogli naplacivati trosarinu (bar se nadam..).
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Tako je. Treba poskupljivat nove da ih ljudi što manje kupuju. Puno je bolje kada nam je vozni par u prosjeku star 14god, nego 9. Zato navali narode. Kupujte polovnjake.