Kako će se novi pravilnik o automobilima odraziti na Hrvatsku
Svaki prosječni rezultat viši od 95 grama CO2 značit će plaćanje kazne i tu dolazimo do posljedica koje će primjena ovog pravilnika imati na lokalna tržišta.
Komentari 32
Zanimljivo kako brzo primjenjujemo pravilnike EU koji lupaju ljude po džepu. E, ali, kad si morao novi auto (pod garancijom) godinu dana od kupovine voziti na tehnički pregled prije registracije, to je bilo normalno. Iako nitko u zapadnoj Europi takavv apsurd nije propisivao. Ali, lijepo se zarađivalo u centrima za tehnićki pregled, ne?
Carina glupara, posebni porez je HR izmisljotina za punjenje proracuna, kojeg niti jedna zapadna zemlja nema ili ako ga formalno i ima, vozacima ga vraca na kraju godine kroz povrat poreza. Ali kako drukcije financirati armiju HDZ glasaca!
To vam je zakon RH, klasicno lihvarenje! Nigdje u EU nisam procitao niti slican clanak
Da se ne može intervenirati u poseban porez na motorna vozila u HR je jedna velika laž i obmana iz naše carine, većina zemalja EU niti nema trošarine i poseban porez nego se samo plaća PDV. Osim toga HR uz Mađarsku ima najveći PDV untar EU. Također treba napomenuti da u Hrvatskoj preko milion osobnih vozila je starije preko deset godina a od toga broja 250 000 vozila starije od dvadeset godina. Ljudi će prestat kupovati nova vozila, ne pada mi na pamet da plaćam penale za CO2 i dalje ću da se vozim sa svojim starim Audijem bez katalizatora koji je star 29 godina, ima 2000 kubika te ispušta 238 g/CO2 km (oslobođjen sam bilo kakvih eko poreza, tako da je vožnja starih krševa velika prednost u Hrvatskoj).
Ionako imamo najveće trosarine na aute
Odrazit će se tako da ćemo uglavnom voziti oldtimere. Blago nama. Zamislite na cestama opet golf II iz 88. Neprocjenjivo za narod, za sve ostale tu je Državni proračun Republike Hrvatske.
Ma, neću to ni komentirati. Pa, ne moram baš svaki članak, iako danas skoro sve i jesam, :-). A, i nemam baš vremena. Žurim u salone kupiti još 2-3 voziljke dok su još "tak jeftine". Nisam baš siguran, Ide svakako mećka i audi, ali bemburu baš ne bi, vozači im baš nisu omiljeni u narodu u zadnje vrijeme. Kaj onda uzeti kao treće. Daciu morti?!
Po nekoj zdravoj logici tko vozi auto na plinski pogon (LPG) morao bi imati neke prednosti, a kod nas te kažnjavaju svake godine s dodatnim 500Kn na tehničkom pregledu...
Neka dignu cijene, treba zastititi hrvatsku autoindustriju.
Znate kako se zove taj sindorom?Balkanjeros u eu,sve najgore sto postoji to pokupe i primjenju u hr,ali ih ne znanima potpuna ljudska prava i ostale slobode
Sto ovi vise stavlju porez na nove normalne aute to ce ljudi sve vise kupovat rabljen dizel/benzin aute pa opet nista nisu postigli pogotovo u hrvatskoj poljskoj Češkoj slovačkoj i bugarskoj jer su to narodni koji ne vole e aute nego normalne
ak je naslov pitanje nama, moj odgovor je :grdo
To ne vazi za kamione jer bi to preusmjerio privatni prevoz roba na el-zeljeznicu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Evo Gretenizma koliko god čovjek može zamisliti. No treba nekako financirati tu istu industriju koja proizvodi automobile, nekako joj nadoknaditi štetu koju će joj novi zakoni napraviti... Svi automobili u EU ispuštaju ispod 6% CO2, a CO2 kao staklenički plin ima najmanje utjecaja, vodena para radi najveći staklenički efekt... Za anulirati efekt automobila doslovno se može posaditi jedno stablo za svaki auto, to je dovoljno. A ne kažnjavati građane... No zeleni opet čine svoje, kao što su radili s nuklearkama, kao što su radili s npr. štednim žaruljama i sl. Još jednom ih birokracija s kompanijama koriste za svoje ciljeve...