Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 155
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
I NA ONIMA IZ NJEMAČKE
Povratak na članak

Konačno će zaustaviti muljaže s kilometražom rabljenih automobila

Njemačka je najveći izvoznik rabljenih automobila, a procjenjuje se da jedna trećina tih automobila ima smanjenu kilometražu

Komentari 42

DU
Deleted user
19:13 26.04.2018.

U gadnim će problemima bit Cevka ako to primjene i na žene

VL
DU
Deleted user
21:05 26.04.2018.

zivim u jednoj skandinavskoj drzavi u kojj je taj problem rijesen za sva vremena jer su problemi sa vracanjem kilometara bili takvi da su unistavali cijeli sustav. KAo prvo svaki auto servis mora biti pod kontrolom a to su i napravili i jedna greska nemas vise licence, servis se zatvara u danu, svaki vulkanizer , auto elktricar, znaci apsolutno svaki mora biti registriran i pod kontrolom. U pocetku je bilo problema ali u toku jedne godine su uveli u red a svi koji nisu radili po zakonu su zatvoreni u danu sa 5 godina zabrane vlasniku da se bavi tim poslom ili ima bilo kakvu vodecu ulogu u nekom drugom servisu. Svaki ulazak u bilo koji od servisa zapocinje upisom stanja kilometara, a svi aposlutno svi su uvezani u centralni sistem a pristup sistemu ima svaki gradjanin i moze iste sekunde vidjeti cijelu povijest automobila koji hoce da kupi. Cijela prica se tu zavrsava i nema vise muljaze sa km stanjem. Jednostavno da jednostavnije ne moze biti

VL
Avatar Abcda
Abcda
20:08 26.04.2018.

Nije toliko vazno koliko je automobil presao, nego tko i kako ga je vozio, odrzavao, garazirao ... Nikad ne bi kupio auto koji je vozila moja zena ..((-:

VL
DO
dopizdilomi
17:10 26.04.2018.

Koja laž. Kod nas svaki drugi ima poštelanu kilometražu a o dilerima neću ni pričati.

VL
AD
adler77
17:40 26.04.2018.

Ma ja, ko skida km, to je laž

VL
BI
binko1111
19:15 26.04.2018.

prosjecna starost voznog parka u njemackoj je oko 7 godina a prosjecna kilometraza koju napravi njemac je oko 20.000km...auto star 7 god realno ima do 150.000km..auti kojih se rjesavaju ili preprodaju su u 90% slucajeva renta car, taxi ili firmee a takva vozila rade 50.000km i vise godisnje bilo gdje u svijetu i takva zavrsavaju na nasem trzistu...odite u njemacku i kupite vozilo od privatne osobe a ne od turcina dilera.

VL
CR
crodux
18:08 26.04.2018.

zapamtite; ni jedan auto za preprodaju nije uvezen u Hrvatsku bez 400-500-600...tisuća km iliti bio lupan, niti jedan!!

VL
Avatar miyamoto
miyamoto
19:43 26.04.2018.

Na zalost, u nasoj zemlji se prodaju uzasne kante.

VL
VO
vorda400
20:20 26.04.2018.

Viša klasa ima dobre zaštite na kompu pa je malo teže skidati kilometre ali pravi majstor promjeni cijeli program u autu i upiše koliko treba kilometara ali najbolje je gledati godinu proizvodnje pa izračunati kakav prosjek ali to je sve relativno jedino je bolje održavanje u Njemačkoj nego kod naših vozača

VL
KR
kristijan68
21:41 26.04.2018.

U Belgiji vjerojatno nije praksa kao kod nas da nakon garantnog roka ideš kod majstora i u fušu. On ti skine kilometražu a kasnije ideš na tehnički to pogotovo koriste taxisti i ko radi veće kilometraže. Onih Belgijskih 97% pada muljaži u našim uvjetima teeeško. GSM modul spojen u realnom vremenu na neki registar je moj prijedlog

VL
DU
Deleted user
20:14 26.04.2018.

U boljem je stanju auto tu kod nas u Njemackoj koji ima 300 hiljada km nego npr auto iz kojekakvih vukojebina sa predenih 150 hiljada km

VL
Avatar utunelu
utunelu
09:03 27.04.2018.

evo kako to ide u Njemackoj..auto dealeru je zabranjeno skidanje kilometara,ali posto auto nije za prodaju u Njemackoj pravno on ne odgovara nikome..on proda auto s npr 240 000 km a preprodavac skida kilometre te mijenja dokumentaciju..ali nije ni to problem .ono sto je jos gore da vam vozilo mogu zaplijeniti carina jer ako kupite uvezeni auto vi nemate pojma da na njega nije placen pdv,tj on je sakriven kroz papire do trenutka kad na kraju godine odredena zemlja prema prijava poreza shvati da joj prema papirima i saldo neodgovara stamju..tada krece cesnjanje papira i potraga na koje vozilo nije placen pdv u punom iznosu,kako po zakonu pdv placa fizicka osoba krajnji kupac je zrtva..

VL
MA
Marvin
14:37 27.04.2018.

Meni je dovoljno da pogledam na papucicu gasa , bremze kvacila pa da zakljucim po izlizanosti dali je auto puno ili malo vozio .

VL
DU
Deleted user
20:59 26.04.2018.

Ja sam da se vratimo na kočije, ekološki prihvatljive.Ne zagađuju zrak i usput gnoje zemlju.

VL
DU
Deleted user
23:52 26.04.2018.

Postovani, Jasno vam je, odnosno bit ce vam jasno zasto zelim ostati anoniman, moje ime u ovoj cijeloj prici stvarno nije vazno ali znajte da predstavljam sve one koji su rekli ne, i otisli iz ove nase domovine. I jaa se odlucih napustiti Hrvatsku i idem cim je dalje moguce. Evo sto je mene ovdje uvrijedilo. To je za smijeh ( u 2018 godini ) kada mi u nasim krugovima nazovi uhljeba pronadjemo jos vecu uhljebcinu. Ovako ide prica: ja se zaposlih prije dvije godine dana u “zavodu za hitnu medicinu zagrebacke zupanije”. Ja ( kao i svi moji kolege tehnicari ) dobio ugovor na privremeno kao i oni koji se zaposlise prije vise od tri godine. Vec neko vrijeme traje zabrana zaposljavanja ljudi u tom dijelu drzavnog sektora. Ovih dana zavod poklanja ugovore o radu na neodredjeno lijecnicima kojima je stvarno upitno kako su uopce zavrsili fakultet i tu se u samoj vrevi pojavi likcina imenom Ivan Puskadija, vozac koji je zaposlen 01.01.2018. I dobije covjek uhljebnicki ugovor na neodredjeno, odmah za stalno i to po veoma visokoj politickoj vezi za uhljebe u Hrvatskoj. Mi mislimo da to nije uredu prema svim ostalim medicinskim tehnicarima..... Ako je zavodu u zagrebackoj zupaniji vazniji jedan uhljebnicki vozac od medicinskog osoblja onda neka nam svima pomogne dragi bog kada nam je potrebna lijecnicka pomoc. Evo to je po nasem misljenu tema za novinarsko istrazivanje pa nas vi prosvjetlite. Mladic se zove Ivan Puškadija i jak je kao i predsjednica ove nase Hrvatske pa vi ako se usudit

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.