EN-V je vizija budućnosti gradske mobilnosti od ugljičnih vlakana
Konstruiran je za brzine i doseg današnjih urbanih vozača - mase manje od 500 kg, i dugačak oko 1,5 metra
Komentari 4
Ooh, koje divne fotografije krasne budućnosti, u pozadini bezlične zgrade, u središnjem planu nekakva konstrukcija s krovom naopaćke, a u prednjem planu to bit ću \"kulturan\"pa neću reč - smeće na koatće s unutra nekakvim \"nasmješenim\" likom (opet nu reć - biljkastm kiborgom.) Ako bi to se prodavalo, vrlo brzo bi se povuklo iz prodaje zbog štetnošti kojiu ovakav dizajn prouzrokuje \"inhabitantima\" - onima koji tu kreaturu koriste, ko povećni postotak raka, povećan šećer u krvi, gubitak orijentacije u prostoru, sanjenje želja za \"ispunjvanjem braćnih dužnosti,\" itd. Na sreću taj model je kao oni modeli krpa na modnim pistama koje nitko (zdrav) van ne nosi.
ko napravi vozilo ka sta je piaggio mp3,ali sa 4 kola,ne quad,nego motor na 4 kola,di se sva 4 vrte kad motas volan,prva u jednom smjeru,zadnja u suprotnom,i hidrauliku ili nesto slicno sta ce naginjat motor kad ide u cosu i kad okrenes volan,dignit ce novce..takav motor mora imat sic za 2(3) vitke osobe,snagu beverlya 200,i sic na manjoj visini nego danasnji skuteri..i naravno,krov,ka na bmw-ovom skuteru,otvoren samo sa strane,ili ti produzeni vizir,u krov..
nije ni sluga DOKINGovom XD-u !!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zašto dok pišem toćno rijeći a kad pošaljem mjestimićno fale slova? Redakcijooooooo!