Električnom Konom vozili smo se od Splita do Zagreba. Pogledajte koliko nam je trebalo!
U Lučko smo iz Prgometa stigli za točno 3 sata i 52 minute, a iz centra Trogira do Arene Zagreb za 4 sata i 20 minuta uz prosječnu potrošnju od 14,8 kWh i preostali kapacitet baterije od 15 posto
Komentari 55
Neisplativo a s time i beskorisno. Tko bi platio auto 25-30 tisuća eura a maks. brzina 90-110 km/h, a puniš ga 10 sati. Smeće i to jako skupo.
Nije to ni ekolosko ni jeftino. El. Auti ne ispustaju mozda stetne plinove ali zagaduju u konacnici vise....
odličan auto..beterije su sve bolje, još da malo pojeftine i to je to
jeli ovo reklama za ele.auto,izgleda da im ne ide najbolje.
Sve je to super, ali gledat stalno na potrošnju je glupost. Da, jednostavno je glupo stalno mislit na potrošnju, da li ćeš stisnut gas malo jače, ili slabije, bez veze. To ne mislim samo na automobile. No ima jedna caka u e- automobilima. Dobro je sada, kada ih je malo, ali što će se desiti kada će ih biti više, dosta više. Od kuda tolika energija za njhovo punjenje. Pa za jedno punjenje takvih baterija treba min. 20KW. Da, 20KW. Za 1000 takvih, već treba osigurat 20MW. Da budem jasniji, tih 20KW je meni tjedna potrošnja u kućanstvu. Možda još jasniji da bi Krško mogao dati struju samo za 35.000 takvih e-automobila. Ma nama budućnosti za čiste e-aute. Hibridi su što se toga tiče pravi pogodak. Svejedno o kojim se hibridnim sustavima radi.
45 l LPG-a košta 200 kn i dovoljno je za barem 550 km kombinirane vožnje uz klimu ili grijanje i 140 km/h na autocesti /Hyundai i30/. Kad ode plin nastavi na benzin. Ugradnja plina je sad cca soma ojra. Evoo već sedmu godinu piči bez greške. Ja sam mislila da je vožnja na struju skoro pa džabe. A nije🤭🤑🤑🤑🤑. Cijenu i rok trajanja baterije da ne spominjem.
Sreca da nije padala kisa jer bi brisaci pojeli struju iz baterije na pola puta ! : )
za nekih 10 g. sve će biti kako treba ... a do tada ko živ ko mrtav !! ... ovo sada su još uvijek pre velike brige, pa visoke cijene tih auta, pa nekorištenje klime odnosno grijanja i smrzavanje u autu i ostali glupi problemi , koji za normalan auto i normalnog šofera ne smiju biti problem ... dok neće bit punionica koja će napuniti za dobrih 15 min na svakom koraku, dok auti neće imati domet od 800-1000 km ... to ne vrijedi tih para ... sve je to predaleko skupo, da moraš toliko usputnog vremena potrošiti na punjenje ... Kona je za sada tu iznimka ali to samo s jačom baterijom ...
Hahah, prestizu te kamioni, smrzavas se... strepis nad time da ostanes prazan.... Dobrodosli u 70te kad si ficom imao bar grijanje. Koje skupo sranje od auta.
Napravi to u 1 mjesecu kad tem. bude -20 C pa onda pričaj koliko ti je vremena trebalo.
Zaboravili su reći da su i gurali auto od šibenika prema splitu 20 km čime su ustedjeli jos bar 22 km voznje od 70km/h, bez klime, grijanja i sa 2 trčeća putnika uz auto, samo sa vozačem unutra...impresivno!
Ti me sad podsjetilo na kraj 80-ih god.prošlog stoljeća kad sam vani kupio i vozio auto s katalizatorom pa na probleme kad sam dolazio na godišnji. Jbt, problemi sa dostupnosti bezolovnjaka, ne samo u (tadašnjoj) SFRJ nego i u Italiji...nije bilo posvuda "senza piombo". Tak će biti i sa "e-gorivom" još neko vrijeme.
Može li se takav električni auto puniti doma u garaži?? Ili moraju biti specijalne punionice?? Nemam namjere kupiti električni automobila - ali me ipak to zanima.
Kako od puta iz Zagreba do Splita napraviti pravu pustolovinu - uzeti električno vozilo za to... Voziti se bez klime i grijanja, paziti na brzinu, pomno računati prtljagu i sl. Ko nekad u Jugi, kada si sjeo u Fićeka pa nisi znao da li ćeš doći do cilja... No za Fiću je bilo pomoći, jer je svakih 10-20 km bio neki servis uz cestu, pa vulkanizer i sl. Trebat će još malo vremena da napravi mreža punionica do mora, pa da se dođe do sličnog nivoa...
Svaki proizvedeni Električni automobil unaprijed zagadi atmosferu kao 3 stara dizelaša sa po 300 000 pređenih kilometara
ti električni automobili,nije to ništa ,bez koristi,nemaju oni budučnost.
Znaci potrosnja 15 kWh na 100 km ,a punjenje 4 kn/kWh. Neisplativo jer je vozna skroz lagana a i dizel moze voziti 100 km za 60 kn bez straha os toga da ce se auto isprazniti.
Zamjena baterije prazna za punu i standardizacija baterija je definitivno rješenje....
60 km/sat, kao nekad fićom..
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo mi se čini kao vožnja po jajima.Stalno preračunavanje i kalkuliranje je prilično zamorno.Baterije bi trebale biti tipizirane tako da pristaju na svaki e-auto i da se mogu brzo i lako zamjeniti punim na stanicama poput sadašnjih benzinskih.No,do toga je još daleko.