Povratak na članak

Nemaju za novi auto? Neka voze električni...

I sami proizvođači električnih vozila – a slično vrijedi i za hibride – kažu da se auti na struju isplate samo vozačima koji dnevno prevale 150-200 km
Objava 16. srpnja 2017. 9891 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 24
  • jurajuric116:

    konverzija recimo starog malog gradskog auta tipa punto, corsa, clio itd košta 7000-8000 eura i ima doseg 200km bez problema za tu lovu sa 10-12 godina trajnošču baterija, sa motorom bez održavanja (direct drive motor bez četkica i gluposti). čak ... prikaži još! mu na krovni nosač i prednju haubu može i ugradnja 750-1000 w solarnih panela koji pune i u vožnji i kod stajanja itd... uglavnom jeftino i nije komplicirano. treba tokar koji sredi "kopču" motora na standardnu getribu ili još bolje da je automatik pa na "uljno zvono". malo igranja i vožnja jeftina da nemre biti jeftinija. treba samo birati auto koji serijski ima elektronsku pumpu za servo kočnice i servo volan, a ne uljnu, makar lako se prerade kočnice, a elek servo volan ima recimo punto. klima se lako preradi... ali to nije u cilju autoindustriji i naftnom biznisu. nema posla za majstore, nema izmjena ulja, nema kvarova na motorima... nema potrošnih djelova motora. DirectDrive motori imaju trajnost 10 godina bez da ih takneš. prije bu auto hrđa pojela nego se pokvari.

    1 14:11 16. 7. 2017.
  • Deleted user:

    Dizelski su motori već neko vrijeme pod teškom paljbom ekologa i zagovornika hibridnih i električnih automobil........ Dizelski automobili su pod paljbom jer premalo troše! Dok benzincima treba više benzina za manju udaljenost koju mogu prevaliti. A ovi takozvani ekološki auti ... prikaži još! na struju i benzinskim motorom su prevara stoljeća koju nam podmeću pod ekološke aute. Kao i one ekološke štedne žarulje koje ne samo da troše više struje dok rad nego se za proizvodnju takvih žarulja potroši duplo više resursa i još živu u njih stavljaju. Tako je i sa " ekološkim " autima na " struju " čija baterija traje do pet godina i onda da bi je zamijenili morate za novu bateriju dati više tisuća eura.

    2 14:28 16. 7. 2017.
  • josip:

    elekricni se isplati ako dnevno prelazis preko 200km, ali gle apsurda - elekricni nemoze prijeci preko 200km bez punjenja

    4 11:11 16. 7. 2017.
  • domxerex:

    Skuplji je običnog pri punjenju?! Zašto bih kupio skupi auto koji je još skuplji u eksplataciji? Da bi sve bilo ekološki!? Dragi zeleni kako se dobija struja kojom punim taj automobil, iz termoelektrane ako se ne varam. Dakle opet zagađenje. ... prikaži još! Pa koga vi zeleni farbate? Prihvaćam električni auto ako ga punim strujom iz nuklearke jer ona ne zagađuje. Ima samo "mali" problem sa odlaganjem otpada ali se i to da riješiti sa rudnikom dubne 1-2 kilometra.

    2 11:48 16. 7. 2017.
  • Deleted user:

    ma koja ekologija!?? Gdje ćete sa svim tim baterijama za 10-15 godina, kad počnu rikavat? Novu tehnologiju, na pogon antimagnetizma treba forsirat.

    07:26 17. 7. 2017.
  • matK.O.:

    nešto slično je rekla i Maria Antoaneta: ako nemate kruh jedite kolače...

    14:53 16. 7. 2017.
  • Deleted user:

    Skuplji u startu, punjenju, odrzavanju.... dakle u svemu. Pa to vam nece kupiti ni zeleni

    1 14:46 16. 7. 2017.
  • aabbcc:

    Prema cijenama struje u EU elektricnim autima imamo najskuplji prevoz po km. Dizelasi su jos uvijek najjeftiniji i nema im zamjene. __Najveci zagadjivaci planete su ameri i njihovi bombaderi !!!..

    1 09:56 19. 7. 2017.
  • Ttteo:

    Ne pričajte gluposti. Nov električni auto (s poticajima) košta 14.500 (C0, iOn) ili cca 20.000 (Leaf). Preko fonda se da dobiti kredit bez učešča po 1,3% kamatnoj stopi. Moj auto me košta 209€ mjesečno bez učešča (ništa nisam dao na ... prikaži još!a početku). Radim dnevno i preko 600km (najduža jednodnevna ruta je bila 1450 u Pariz) i u točno godinu u 10 dana sam odvozio 70.000km. Doma na utičnici s svim porezima me 100km košta 0,55€, a na javnim punionicama je uglavnom besplatno. CEstarina je besplatna, Servisi na 30.000km su koštali 30€. Uglavnom od prvog mjeseca uštedim mjesečno preko 300€, ako se usporedim s Golfom vrijednim 1000€. Vozim nov avto s ful opremom i 8 godina garancije. Besplatno (što sam prije dao na crpkama, sad dam za kredit i ostane mi velika ušteda). Baterije su čisto ekološke (aluminij, bakar, litij... samo takve stvari - g. Pečjak na svakom predavanju pojede komad baterije iz auta - samo demo, da ništa otrovnog ne sadrže)..... . Ima naravno i druge prednosti. Ne gubiš vrijeme za punjenje, kao kod dizela i benzina. Večina uključi utikač doma u garaži in ne gubi vrijeme na pumpama (ja se uključim uvijek na mjestu gdje idem poslovno ili privatno i auto se napuni u medjuvremenu -ne trebam punjačnice).... Prije sam se s dizelom smrzavao, a sad je cijelu zimu super, jer auto ne treba vremena, da se mašina ugrije, nego preko mobilnog uključim "webasto" i čeka uvijek topao auto, sva sjedišta i vruč volan.... Ko danas kupi dizel je nema pojma kolko gubi.

    13:20 20. 8. 2017.
  • dadalina:

    Koliko se zagaduje planeta samom izradom baterija a tek kada zavrsi na smetlistu....a sto cemo s avionima koji itekako zagađuju...a da zacepimo vulkane.....mislim da na ovoj planeti postoje zagadeni mozgovi i to je problem...

    1 20:42 19. 8. 2017.
  • Avatar 456852
    456852:

    Importitraju nam svoje ludilo iz EU

    18:49 16. 7. 2017.
  • rEVolution:

    Pridružite se globalnoj facebook grupi za EV vozila ''rEVolution'' https://www.facebook.com/groups/1649696478605586/

    22:27 16. 7. 2017.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.