Naslovnica Auti Automobili

Ekstravagancija naglašena neobičnim automatikom s devet brzina

Hondin 9-stupanjski automatski mjenjač zapravo je ZF-ov i nema klasičnu ručicu. Nema ni okruglu konzolu, kakvu znamo viđati u nekim (skupljim) automobilima. Na mjestu gdje bi inače bila ručica mjenjača Civic ima četiri tipke
19. svibnja 2019. u 12:40 1 komentara 1148 prikaza
Honda Civic
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/7

Neobičan automatski mjenjač glavni je ‘lik’ priče s kojom nam se predstavio Civic pokretan 1,6-litrenim dizelskim strojem od 120 konjskih snaga i 300 Nm, jedinim motorom s kojim se zasad može naručiti ovaj automatik. Japanski kompakt već niz godina slovi za kvalitetno izrađen i ekstravagantno skrojen automobil dinamičnih voznih osobina. U najnovijem izdanju sve te osobine još su jače došle do izražaja, a zahvaljujući agresivnim dizajnerskim detaljima Civic i dalje privlači pažnju. No, vratimo se mjenjaču, uparenom s uglađenim, vrlo dobrim dizelašem, uz kojega je Civic agilan, startan i štedljiv. Ovisno o tempu vožnje i tipu ceste, potrošnja nam je tijekom testa većinom bila između 4 i 5 l/100 km.

Prometna i vozačka dozvola Nepostojeći dokument Nemate više knjižicu vozila? Onda biste mogli imati teškoće poput ovog građanina

Hondin 9-stupanjski automatski mjenjač zapravo je ZF-ov i nema klasičnu ručicu. Nema ni okruglu konzolu, kakvu znamo viđati u nekim (skupljim) automobilima. Na mjestu gdje bi inače bila ručica mjenjača Civic ima četiri tipke - za mod parkiranja, vožnju unazad, neutral i vožnju. Na raspolaganju je i tipka sport, a u tom se modu dozvoljavaju viši okretaji, pa je i vožnja dinamičnija. Svi ostali modovi aktiviraju se pritiskanjem tipke, za ubacivanje u rikverc valja tipku i povući prema sebi - da se isključi mogućnost pogreške. Iako pri prvom korištenju izgleda, blago rečeno, neobično, iznimno se lako naviknuti na ovakav mjenjač i jednostavno se njime koristiti. Stupnjeve prijenosa mijenja gotovo neprimjetno, vožnja je opuštena i komforna.

Honda Civic
1 / 7
Honda Civic

Karoserija s pet vrata doprinosi Civicovoj praktičnosti. Svim sjedalima pristup je lagan, kao i prtljažniku potpuno iskoristivom zahvaljujući pravilnom obliku i niskom utovarnom pragu. Prostora na stražnjoj klupi dvije odrasle osobe imaju dovoljno, uz treću bi bila gužva. Honda Civic s pet vrata cjenovno kreće od 142.114 kn. Izdašno opremljen dizelski Civic Elegance Navi s ručnim mjenjačem stoji 184.410 kn, a s automatikom mu je cijena 199.990 kn.

VIDEO Ovo je top 5 najprodavanijih novih automobila u Hrvatskoj:

Spin City car sharing
Pokretanje posla
Pet stvari koje morate znati prije pokretanja biznisa

A1 izdvaja za Vas

  • zagi101:

    ružan s tim plastičnim prenaglašenim dodacima