'Hrvatska među zemljama koje postaju smetlište za njemačke dizelaše'
Nakon što su se u Njemačkoj počele širiti zabrane dizelaša zbog zagađenja zraka i okoliša koje proizvode, deseci tisuća istih ciljano završavaju u srednjoj i istočnoj Europi
Komentari 30
Čini mi se da je zadnji podatak koji sam vidio da je kod nas prosječna starost automobila 13 godina. To znači da kupovinom dizelaša norme 4 i 5 zapravo poboljšavamo stanje i smanjujemo smetlište koje imamo. To je napredak a ne nazadovanje. No problem je širi jer se kod nas ne pišu nego prepisuju članci tj. nemamo novinare nego imamo prepisivače pa onda dolaze do zaključka da je za nas štetan uvoz dizelaša norme 5 :) Jer nisu shvatili razliku između naše države i one iz koje su prepisali članak.
Hahaha, smeće, pa naš vozni park je star preko 20g!!!
Pa da, zamijenim stari dizelaš Euro 3 norme novijim Euro 5 norme i opet sam poboljšao stanje. Osim toga, emitira manje CO, a Nijemci i ostali rade babarogu od NOx-a, koji većinom igra ulogu samo u najgušće napučenim i prometno opterećenim središtima velikih gradova te na trasama cestovnog transporta teškim kamionima.
bolje i to nego ovo do rata kad smo bili smetlište za srpske poluproizvode.
Njemačka pila granu na kojoj sjedi
Struja trenutno galopira uzlaznom putanjom u automobilizmu a nas mogu zavaravati sa koje kakvim glupostima
Da, zato je prokleto nemoguće naći karavan srednje klase (dakle Passat, Mondeo....) sa benzinskim motorom kod nas!
je je...na sve dizelaše lupit dodatne poreze,uduplat min..mudro razmišlja elita naša i avangarda..ili eco ili nikako ..fakat je teško razumjeti zašto rvati, kako ih valjda od milja zovu , kupuju 5-10 g stare dizelaše, a ne nove na struju ilii bar hibridna...jelte
kad se netko nečega želi riješit onda to da ful jeftino,al ovdje to nije slučaj...
Kad bi svi potencijalni vozači u HR kupili jednog dizelaša iz DE, to bi bilo cca max 5% ( ako uzmemo u obzir da švabe u projseku imaju više od jednog auta, ovaj postotak je još i manji) od ukupnogg broja ponuđenih , tako da je tvrdnja iz naslova u najmanju ruku smiješna i namijenjena za sve one koji na pitanje koliko je 2+2 odgovaraju: "koliko god ti hoćeš" ;)
stoka sitnog zuba se povampirila za eko dobrotom a ne gleda kako europa nema dovoljno struje i nuklearnih pogona al je bitno da je dizel out ?
Zašto ima toliko starih dizelaša u Hrvatskoj? Zato jer bi se svi vozikali a nemaju novce za benzin.
Zato tvrtke koje se bave "ekologijom" cvatu ko ruže
Kad bi svi potencijalni vozači u HR kupili jednog dizelaša iz DE, to bi bilo cca max 5% ( ako uzmemo u obzir da švabe u projseku imaju više od jednog auta, ovaj postotak je još i manji) od ukupnogg broja ponuđenih , tako da je tvrdnja iz naslova u najmanju ruku smiješna i namijenjena za sve one koji na pitanje koliko je 2+2 odgovaraju: "koliko god ti hoćeš" ;)
Hrvatska nema industriju pa ti dizelaši nemogu znatno zagaditi zrak kao u EU gdje je zrak deset puta zagađeniji. u svakom zlu ima i neko dobro...
Nenormalno je da se za novi auto (benzinac) vrijednosti ispod 150.000,00 kn koji ispunjava Euro6 normu te ispunjava sve moderne sigurnosne elemente mora platiti državi 27.000,00 kuna trošarine (Subaru Impreza, Dacia Duster itd...). Očito je našoj vladi u interesu da se masovno uvoze stara vozila (dizeli) što je u neku ruku i dobro jer će barem mehaničari imati pune ruke posla (oko skidanja DPF itd...) a za ekologiju, zdravlje gradjana te sigurnost na cestama koga briga.
Ma kakvo smetlište. Problem je u tome što smo mi smetlište i za nuklearni otpad.
Da uvezemo aute stare 5g opet budu bolji od našeg prosjeka od 13g starosti da odrade "pravi" tehnički pola ovoga kaj se vozi kod nas bi završilo na otpadu ne znam po kojem zakonu golf 1 na loživo ulje može proći tehnički osim ako ne ubaci 200kn kontroloru
Cijenu dizela staviti na 30 kuna po litri pa neka uvoze kramu. 🇭🇷
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To 'smetliste' je nazalost jos uvijek bolje, pa cak i ekoloski, od onog sto se vozi kod nas.