Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 177
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
prvi u hrvatskoj
Povratak na članak

Kakvo je to ubrzanje! Tesla je iznad klasične konkurencije. Vrhunac

Poznati poduzetnik Saša Cvetojević prvi kupac mitskog elektroauta

Komentari 16

Avatar Perica1
Perica1
17:08 30.06.2014.

El.auti su svakako budučnost i vjerujem da bi velika večina odmah prešla na njih samo kad bi si ih mogla priuštiti.

VL
Avatar Jalnuški
Jalnuški
18:34 30.06.2014.

A Rimac??

VL
TT
tik tak
17:24 30.06.2014.

A tko drugi nego Cvetojević! Naravno nema druge nego trofazna...

VL
KA
kajinx
19:46 30.06.2014.

...softver stalno updatea. Molim vas pišite Hrvatski.

VL
Avatar targus
targus
19:41 30.06.2014.

šteta što Rimac ne počne raditi aute za široke mase, mada su baterije još uvijek preskupe / naftni lobi/, ali bi bilo lijepo imati domaćeg proizvođaća za svakidašnji puk,..pa da konačno ljudi osjete da se nešto i domaće kbalitetno može kupiti, a ne da samo cjenimo strano. A tu je i Doking...samo vlada nema sluha za domaću proizvodnju. Teslu sam vidio uživo u Minhenu,..moram reći da predobar auto na cesti,...da imam love,..prebacio bi se na elektriku...:)

VL
KA
kajinx
20:36 30.06.2014.

targus: šteta što Rimac ne počne raditi aute za široke mase… Da Mate, daj se predomisli, pa promjeni viziju. Budi Car, vladaj auto industijom.

VL
SC
schteff
11:21 01.07.2014.

vidim, i registrirao ga je u Hrvatskoj. Pravi rodoljub !

VL
AA
aabbcc
22:55 30.09.2015.

Kod kuće ga priključim na običnu trofaznu utičnicu, ___ ali kad se Vracas kuci u zimskim uslovima dok ugrijes auto i odmrznes stakla prazna baterija a ne moze se ni sjediti u hladnom autu i mnogo jos problema ima...Uglavnom el-vozilaa su upotrebljiva u zatvorenim ind. halama.

VL
GO
gohan
17:09 30.06.2014.

Dakle, 20 minuta je minimalno stajanje na pumpi, i to onoj opremljenoj superchargerom. Prvo, koja pumpa to uopće ima? Drugo, 20 minuta je puno kad se želi negdje doći. Tipično se za dolijevanje goriva (1 min), kupnju soka (3 min) i wc (5 min) potroši do 10 minuta. Realno, punjenjem na trofaznu utičnicu jedva da bi dogmizali do Splita u realnom vremenu. Barem zasad.

VL
TO
tomzag
19:41 30.06.2014.

"Nema mjesta strahu da ćete negdje na cesti ostati bez struje. Jedino što punjači na našim cestama nisu tako česti". Pa ti vidi kako na put.

VL
PO
ponavljac
20:28 30.06.2014.

kakav su vremena došla kada nam o tehnici govore oni sa diplomama ekonomskog fakulteta ( a zna se sa kakvom inteligencijom i znanjem izlazi sa tog fakulteta). Ipak lijepo je vidjeti kako hrvatski poduzetnici imaju toliko novca da si priušte ovakva čuda tehnike , što ono proizvode t vrtke ovog poduzetnika? Ah da, ništa, preprodaju se lijekovi i slične stvarčice , pa se sa državnog korita grabi debela lovica i naravno da će gomila smrldjivog smeća - velika većina građana ove države , njih prkeo 90% cijeniti ovakvce osobe . kako ne bi nedostajalo nešto ovakvim kvalitetnim poduzetnicima , koju su svoju inteligenciju i moralne vrijednosti pokazali i time d aniti sekunde nisu potrošili uza pomoć ovoj državi u ratu , otimati će se od bivših pripadnika GB-a i SP-a . zar su nešto drugo i zaslužili kada su se išli trošiti vrijeme na gomilu smrdljivog smeća

VL
ĆA
ćaćaća
20:34 30.06.2014.

dva hrvata ljuta..tesla i cvetojević...

VL
Avatar gospon Fulir
gospon Fulir
09:13 01.07.2014.

Lepe su mu ove nove Hrvatske tablice. Sigurno ga nije na Wanuatuu ili tak negde registriral. Znam da dijeli lovu okolo, ali brate: Caru carevo, a Bogu božje!

VL
ZA
zagabria1
18:55 30.06.2014.

Nije ništa rekao o tome da baterije traju samo par desetaka tisuća km i onda baci pa kupi nove za 20,000 EUR

VL
Avatar messerschmidt
messerschmidt
07:50 02.07.2014.

Gdje ga je kupio i za koliko?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.