Naslovnica Auti Automobili

Prostran i praktičan mali SUV koji odlično leži na cesti

Cijene novog SUV modela koji pršti opcijama za personalizaciju još nisu poznate, a na hrvatskom se tržištu očekuje iduće godine
13. listopada 2017. u 08:57 1 komentara 1295 prikaza
Citroën C3 Aircross
Foto: Citroën
Pogledajte galeriju 1/5

Zavojite ceste brdovite okolice rodnog grada najpoznatijeg Korzikanca u povijesti - Napoleona Bonapartea - ponad Ajaccia pokazale su nam koliko dobro novi najmanji Citroënov SUV C3 Aircross leži na cesti. Dobar odabir ruta, koje su dijelom uključivale i ceste gdje se vozi WRC svjetsko reli prvenstvo, istaknuo je odlična vozna svojstva, čini nam se čak i bolja od njegova brata blizanca Opel Crosslanda X. Druga velika prednost C3 Aircrossa jest uspješno spajanje jednovolumenskih značajki sa SUV elementima pa je prostranost u kabini zbog međuosovinskog razmaka od 260 cm za automobil dugačak 415 cm zaista odlična. Kako na prednjim i stražnjim sjedalima, tako i u prtljažniku koji prima 410 litara, a može se praktičnim uzdužnim pomicanjem stražnje klupe proširiti do 510 litara.

Citroën CX Oldtimeri Prekrasni Citroënov klasik koji je nezasluženo završio u sjeni

Od tla odignut 17,7 cm

C3 Aircross izgleda robusno, a dizajnerski trendovski nudi mogućnost višebojne karoserije i mnoge stilske dodatke. Ponuda personalizacije uključuje čak 90 kombinacija vanjskog izgleda, uz 4 boje krova za dvobojne izvedbe i 4 paketa boja, kao i 5 vrlo različitih kombinacija unutarnjeg uređenja. Toliko je detalja na autu da su francuski dizajneri odustali od air-bumpera koji su zaštitni znak C4 Cactusa i modela C3, jer bi na autu bilo previše detalja.

Citroën C3 Aircross
1 / 20
Citroën C3 Aircross

Pogon je isklučivo prednji, a umjesto 4x4 pogona, koji bi se dobro uklopio na automobil odignut od tla 17,7 cm, kao alternativa se nudi “grip control”. Kupci u B SUV segmentu jednostavno ne traže 4x4 pogon. Ali, traže sve više multimedijskih dodataka i sustava pomoći vozaču, a C3 Aircross u tom području nudi mnogo. Primjerice, bežično punjenje pametnog telefona, head-up displej, kočenje u nuždi, automatsko uključivanje dugih svjetala, prepoznavanje prometnih znakova, Park Assist, Connect Nav... Upravljanje funkcijama je većinom preko 7-inčnog zaslona.

Stiže u siječnju 2018.

Isprobali smo dvije verzije C3 Aircrossa, dizelsku s provjerenim, moćnim i štedljivim 1,6-litrenim HDi-jem od 120 KS i ručnim mjenjačem te turbobenzinsku 1,2 PureTech sa 110 KS i automatskim mjenjačem sa 6 stupnjeva. Bolji dojam ostavlja tiša i uglađenija benzinska verzija s odličnim automatskim mjenjačem s kojom smo trošili oko 9 l/100 km, dok bi kod dizelaša ručni mjenjač mogao biti precizniji. Cijene modela koji na tržište stiže u siječnju 2018. još nisu poznate.

[video: 21978 / Top 10 najjeftinijih rabljenih automobila] Citroën 2CV - Spaček Preko pola Europe Putovati spačekom znači detaljno upoznati zemlju Citroën C3 Aircross C3 Aircross Citroën intenzivirao ofenzivu - stiže novi kompaktni SUV Citroën C4 Grand Picasso Na testu Prostrani sedmerosjed za obiteljska duga putovanja

Tri benzinca i dva dizelaša, automatik samo uz PureTech 110

C3 Aircross nudit će se uz tri benzinca i dva dizelska motora. Početni je motor trocilindarski PureTech 1,2-litreni atmosferski benzinac s 82 KS, dok onaj s turbopunjačem dolazi sa 110 KS i 205 Nm i jedino je s njim dostupan 6-brzinski automatski mjenjač EAT6. Najsnažniji benzinac je četiricilindarski 1,2 PureTech sa 130 KS. Dizelaši su već dobro poznati štedljivi 1,6-litreni HDi agregati sa 100 i 120 konja. Svi su motori upareni s 5-brzinskim ili 6-brzinskim ručnim mjenjačima, a samo se benzinac od 110 KS nudi uz automatik.

Elipso

  • Avatar maxist
    maxist:

    9 lit. ??? ..povoljno dozla boga.......i busevi mogu danas bolje...!