Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Četvrta generacija Mercedesa GLE uz plug-in hibridni sustav i sedam sjedala

Popularni ML prije nekoliko je godina promijenio ime u GLE, no ostao je dosljedan korijenima po izgledu i najnovijim tehnologijama
28. rujna 2018. u 06:00 0 komentara 608 prikaza
Mercedes GLE
Foto: Daimler
Pogledajte galeriju 1/4

Četvrta generacija Mercedesova popularnog modela koji je 1998. pod imenom ML pokrenuo premium SUV segment bit će predstavljena u Parizu.

Kupnja auta Promjene Gotovo svi novi auti u Hrvatskoj poskupili, na tržištu vlada potpuni kaos

– GLE predstavlja ikonu Mercedes-Benz dizajna te ostaje dosljedan svom karakteru terenca – kaže Gorden Wagener, glavni dizajner kompanije Daimler AG.

Mercedes GLE | Autor : Daimler Foto: Daimler

Novi Mercedes GLE ima mnoštvo inovacija. Primjerice, aktivni sustav ovjesa E-active body control s 48 voltnim napajanjem prvi je u svijetu. Divizija sustava pomoći u vožnji napravila je još jedan korak naprijed sa sustavom Active Stop-and-Go Assist. Unutrašnjost je još prostranija i udobnija, s tim da je na zahtjev dostupan i treći red sjedala. Međuosovinski je razmak povećan za 80 mm (ukupno (2995 mm), što bi trebali najviše osjetiti putnici na stražnjoj klupi, a prtljažnik prima 825 litara (do 2055 litara).

Modrić si je bez problema mogao priuštiti Bentley vrijedan dva milijuna kuna jer godišnje zarađuje 22,5 milijuna eura Borbena ergela Vatrene kočije: evo što voze Dalić, Modrić, Lovren, Vrsaljko...

Digitalni kokpit i središnji zaslon sastoje se od dva 12,3-inčna ekrana uz najmoderniju multimediju.

Na početku će novi GLE biti dostupan uz 6-cilindarski benzinac uz meki hibridni sustav (48-volta) i 367 KS te 500 Nm. Kasnije dolaze dizelski motori, ali i plug-in verzija. Prodaja kreće početkom iduće godine.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

KiK prosinac
PROMO
Prolistajte novi KiK katalog i ne propustite super popuste!
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.