Europska unija, znamo već, zabranila je prodaju novih benzinaca i dizelaša od 2035. godine, no uz mogućnost da se ta odluka revidira 2026. godine. Kako se čini, nije ni posve nevjerojatno da će progon automobila s motorom s unutarnjim sagorijevanjem tada biti barem odgođen, ako ne već obustavljen. Jer, Europa je na benzince i dizelaše krenula đonom, gotovo ih proglasivši krivcem za sva zla ovoga svijeta, a da nije dobro promislila o posljedicama. Paralelno s tom hajkom, u nebesa se dižu električni automobili, kao da baš svaki kilovat struje dolazi iz obnovljivih izvora i kao da litija za baterije ima dovoljno. I kao da nema problema s ekološkim zbrinjavanjem baterija. Svaka kritika, svako upozorenje na eventualnu neodrživost plana da se Europa 2035. probudi u potpuno električnoj eri – barem kad je o novim automobilima riječ – doživjela je osudu ljubitelja elektromobilnosti.
Benzinski automobili ipak neće nestati preko noći, provjerili smo planove proizvođača

Njemački proizvođači pokušali su lobirati za pomicanje roka, ali nisu uspjeli. Nije uvažen argument da do 2035. infrastruktura neće biti razvijena i da električna vozila većini neće biti dostupna
Električni automobili, ovakvi kakve danas poznajemo, sigrno neće biti budućnost, jer za sada imaju više minusa nego pluseva, ne govoreći o procesu recikliranja onog što danas propagiraju pod mistifikacijom zelena transformacija.