Baterije stoje i više od 60.000 kuna; utješno je što većih kvarova na njima još nije bilo
Cijena i rok trajanja baterije dva su najčešća pitanja još od dolaska prvih električnih automobila na ceste. Jamstvo na bateriju traje sedam ili osam godina, a brzi punjači skraćuju im životni vijek
Komentari 9
za usporedbu, cijena boljeg automatskog mijenjača za Audi, Merc, BMW je od 50-80000 kn!!!
A struju iz ugljena i nafte ovima sa el autima prodavati po 50 kn kilovat. Nek strujaši plate energiju iz izvora koji su najviše oporezivani, a istovremeno cijeli svijet stoji na nafti, ugljenu i plinu. Ajd živite bez te prljave nafte i ugljena odmah, pa da vidim vaš životni stil onda. Država vam za vozilicu da 70.000 kuna, koje uzme onima koji proizvode nešto. Porastom co2 povećava se prozvodnja hrane. Zabranom fosilnih goriva nećete imati tolko novca za luksuz.
struja, kaj god
Ajd nek novinari provjere gdje se može zbrinuti baterija iz elektrićnog auta i po kojoj cijeni....
Treba napomenuti da su to cijene u HR. Odeš na servis u SLO ili AUT i prođeš 30 do 40% jeftinije.
Baterije, kao i električne automobile u cjelosti treba osloboditi svih davanja, a to obilno nadoknaditi porezom na emisiju stakleničkih plinova. Neka zagađivači plate!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Električni automobili su ok u gradovima, trebali bi biti manjih dimenzija i štedljive potrošnje jer inače cijeli koncept pada u vodu. Mislim da je Reanult imao studiju o izmjenjivim baterijama gdje bi cijeli proces na "punionici" trajao par minuta. Navedeno ima smisla za svako duže putovanje veće od par sto KM, u protivnom struja je problem jer je nepraktična i skupa zbog cijene baterije. Baterije bi se plaćale kroz najam i cijena bi vjerojatno bila slična današnjem kilometru, a auto bez baterije trebao bi biti jeftiniji od normalnih. Ovako osim za gradsku vožnju još uvijek klasični automobili nemaju alternativu. Čudi me razvoj situacije uz zaobilaženje plina kao odlične prijelazne alternative dok se ovi današnji električni automobili ne razviju. Baterije treba izbaciti, vjerojatno je vodik mogući scenarij.